banner87

Karaoğlan Ecevit’ten sonra CHP’de bir ‘Sarıoğlan’

Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce için “Bir tarafı Selanik, diğer tarafı Rize. Gözleri çakmak çakmak. Eskilerin deyimiyle “filinta delikanlı” sözleri dile getirildi ve “Karaoğlan’dan sonra milletin bir de Sarıoğlan’ı oldu” benzetmesi yapıldı.

Karaoğlan Ecevit’ten sonra CHP’de bir ‘Sarıoğlan’

Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce için “Bir tarafı Selanik, diğer tarafı Rize. Gözleri çakmak çakmak. Eskilerin deyimiyle “filinta delikanlı” sözleri dile getirildi ve “Karaoğlan’dan sonra milletin bir de Sarıoğlan’ı oldu” benzetmesi yapıldı.

28 Mayıs 2018 Pazartesi 12:12
Karaoğlan Ecevit’ten sonra CHP’de bir ‘Sarıoğlan’

YURT yazarı Mustafa Ülkü Caner, CHP’nin cumhurbaşkanı Muharrem İnce için “Karaoğlan’dan sonra milletin bir de ‘Sarıoğlan’ı oldu” dedi.

Caner, ‘Sarı oğlan’ başlıklı yazısında, İnce’nin 27 Mayıs’ta İzmir ilçe mitinglerine Menderes’ten başladığını, kendi deyimiyle İzmir’de Gündoğdu Meydanı’nda 21 Haziran’da yapacağı büyük miting için “antrenman mitingleri” yaptığını belirtti. Menderes’te büyük ve coşkulu kalabalığın umut içinde olduğunu ifade eden Caner, şunları yazdı:

“Karaoğlan Bülent Ecevit’ten sonra milletin artık bir de “SARI OĞLAN”ı oldu.

Bir tarafı Selanik, diğer tarafı Rize…

Gözleri çakmak çakmak…

Eskilerin deyimiyle “filinta delikanlı”.

‘ALDANMAM DİYEN İNCE BİR TAŞLAMA…’

En büyük rakibi “tek adam”ın korktuğu, çekindiği kadar var duruşu. Ben bu işi yaparım. Ehilim, bilgiliyim, üstelik diplomam da var demeye getiriyor. Cesurum, sizi aldatmam.

Ha, aldanmam da diyen ince bir taşlamayı da yansıtıyor güleç yüzü.

Tüm memleketin derdini bilen, halkın dilinden anlayan, onun dilinden konuşan tüm milletin Cumhurbaşkanı olmayı hedefleyen bir aday.

Sadece halkın mı? Gerekirse “Tek Adam”ın anladığı dilden de ona cevap verecek yetenek ve güçte bir insan. Nitekim İnce taşları atıyor, “tek adam” nasıl toplayacağını bile bilmiyor. Tüm kamu imkânlarına ve yandaş ve talimatlı havuz medya ordusuna rağmen! Bir de adil bir seçim koşulları olsa “tek adam” baraja bile takılır sanki.

‘UMUT IŞIĞI’

Katma değer yaratan, bacası tüten fabrikalar kuracağız, işsizlere iş sağlayacağız, diyor. Ekonomi, eğitim, demokrasi, adalet ve barış ağırlıklı söylemleri halkta karşılık buluyor.

Sadece ne söylediği değil, nasıl söylediği de önemli. Halkın gönlüne, kalbine ve nihayetinde aklına girmeyi beceren bir umut ışığı oluyor.

Menderes’ten sonra Ödemiş, Kemalpaşa, Bergama, Aliağa ve en son Çiğli’de AhmetTaner Kışlalı Meydanı açılışında halka hitap etti akşam saatinde Sarı Oğlan...”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aydın 2018-05-28 12:26:17

ecevitte taciz,ramazanda halk önunde bira içme varmıydı

Misafir Avatar
vatan partili aydin hergun chp ye 2018-05-28 15:59:35 @aydın

iftira atiyorsun chp liler vatan partisine gecmez bosuna kurek cekiyon

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türkiye Ekonomisi & Özelleştirmeler 2018-05-28 14:52:37 @aydın

Muhsin Yazıcıoğlu | Türkiye Ekonomisi & Özelleştirmeler
https://www.youtube.com/watch?v=PUADE_Tc00E

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kiralar odenmiyor 2018-05-28 14:31:40 @aydın

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/983992/istanbul_da_kiralar_
odenmiyor..._Rakamlar_urkutucu.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili aydin chp ye hergun iftira atiyorsun 2018-05-28 13:20:38 @aydın

ayip ayip aydın neden tek nikte kalmadin ayip ayip
aydin a bi nik yetmemis zincirleme gitmis ege ve komikler hahaha gercekten de COK KOMIKK PINOKYOOO YU GECTINIZ BU NE HAL HAHAHA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kadindaki fanteziye bak ya 2018-05-28 13:14:30 @aydın

100 sene dusunsem aklima gelmez

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kabataş'ta üzerleri çıplak 70-100 kişi,ihsan Eliaç 2018-05-28 13:12:10 @aydın

https://www.youtube.com/watch?v=ce3FLNsYSPQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin seni ramazanda balik ve raki 2018-05-28 13:09:19 @aydın

yerken gormusler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
komikler 2018-05-28 12:30:25 @aydın

Bir şapka ile halkı kandırmaya çalışıyorne saf siyasetçi bu İNCE ve CHP liler.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ege 2018-05-28 12:29:43 @aydın

Eski köhne siyaset yapıyor chp. halkı elli sene önce bir şapka ile kandırdılar aynı numarayı yine yineliyorlar.. Ecevit dürüsttü çalmıyordu ama etrafındakiler eeviti çalıştırmıyordu. Türkiye battı neyseki AK Parti imdada yetişti. 2001 yılı ve önceleri hayat resmen çile ve zulümdü Türkiyede. bu gün refah ve bolluk vede güven var çok şükür.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Deniz 2018-05-28 12:47:54

Ulan piç aydın anan kaç kişiyle bi halt yemişte senin gibi bi o çocuğu meydana gelmiş

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-28 13:08:18

MILLET TAMAM DEDI

Misafir Avatar
AKP çöp hikayeleriyle masallariyla 2018-05-28 14:19:21 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

bizleri kandiramaz
AKP 1 TANE FABRIKA KURDUMU ???? AKP SATA SATA GUNU KURTARDI YETMEDI BIRDE SICAK PARAYLA GUNU KURTARDI COK AYIP YA YOL YAPMAK KOPRU YAPMAK HASTANE YAPMAK ZATEN DEVLETIMIZIN GOREVI O KADAR VERGI TOPLANIYOR AVRUPADA BU TARZ SOYLEMLER DUYAMAZSINIZ ULKEMIZIN MILLI VARLIKLARI 70 MILYAR DOLARA SATILDI USTUNE USTUN 450 MILYAR DOLAR BORCUMUZ VAR YAPILAN KOPRULER SEHIR HASTANELERI HAZINE GARANTILI DOLAR BAZINDA BORC KULLANANDA KULLANMAYANDA ODUYCEK dolar olmus 4.58 ugrastigimiz seye bak 1980 li yillarin copluguyle ugrasiyoruz su anin copluguyle ugrassak millet borc bataginda et yiyemiyor ciftci mutsuz isci mutsuz esnaf mutsuz memur mutsuz emekli mutsuz et i ordan burdan ithal ediyoruz saman i tohumu cogu gidayi ithal eden ulke olduk yeter be akp ye oy yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
ege ye cevap 2018-05-28 13:10:22

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/983992/istanbul_da_kiralar_
odenmiyor..._Rakamlar_urkutucu.html

Avatar