banner87

Kılıçdaroğlu'na 'Siyasetin CEO'su' karşılaması

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, 13'üncü Uluslararası 34'üncü Ulusal Abdal Musa Sultanı Anma etkinliğine katılmak üzere Antalya'ya geldi. CHP lideri, Antalya Havalimanı'nda partililer tarafından 'Siyasetin CEO'su Kılıçdaroğlu' pankartı ile karşılandı.

Kılıçdaroğlu'na 'Siyasetin CEO'su' karşılaması

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, 13'üncü Uluslararası 34'üncü Ulusal Abdal Musa Sultanı Anma etkinliğine katılmak üzere Antalya'ya geldi. CHP lideri, Antalya Havalimanı'nda partililer tarafından 'Siyasetin CEO'su Kılıçdaroğlu' pankartı ile karşılandı.

21 Temmuz 2018 Cumartesi 20:52
Kılıçdaroğlu'na 'Siyasetin CEO'su' karşılaması

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, 13'üncü Uluslararası 34'üncü Ulusal Abdal Musa Sultanı Anma etkinliğine katılmak üzere saat 17.00'de hava yoluyla Antalya'ya geldi. CHP liderini Antalya Havalimanı'nda CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Antalya Milletvekili Çetin Osman Budak, Antalya milletvekilleri Aydın Özer, Cavit Arı, Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Konyaaltı Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç, İl Başkanı Ahmet Kumbul ve partililer karşıladı.

Bazı partililer karşılamada 'Siyasetin CEO'su Kılıçdaroğlu Antalya'ya hoş geldiniz' parkartı açtı. Ancak bazı partililerin müdahalesiyle bu pankart toplatıldı.

Kemal Kılıçdaroğlu daha sonra beraberindekilerle havalimanından ayrılarak Memorial Antalya Hastanesi'nde kanser tedavisi gören CHP Antalya eski Milletvekili Mustafa Akaydın'ın eşi Dr. Günseli Akaydın'ı (66) ziyaret etti. Kılıçdaroğlu, Mustafa Akaydın'la bir süre görüşerek eşinin sağlık durumu hakkında bilgi alan Kılıçdaroğlu, geçmiş olsun temennisinde bulundu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
06 2018-07-21 23:46:38

Bu milletden her sey beklenir, müslümanlarin anasini aglatan obamaya da kurban kesmemislermiydi?

Avatar
k.sezer 2018-07-21 22:09:28

ceo kılıçdarogluna soracagız önümüzdeki 15 yılda bütün seçimleri nasıl kaybedebiliriz.

Misafir Avatar
acı gerçekler 2018-07-21 23:35:45 @k.sezer

geçmişteki 15 sene 8 seçim yenil, birde gelecek 15 sene , etti 30 yıl.. daha 168 bin sandığı sayamadınız arkadaş, bırakın bu işleri...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
@k.sezer x --- Özgür 2018-07-21 23:24:52 @k.sezer

arkadas bu adam pratikde secimler nasil kaybedilir gösterdi daha nasil anlatsin!

Beğenmedim! (1)
Avatar
secimleri 2018-07-21 22:27:32

Çalışmayan chp örgütleri kaybetti parti ofisleri var genel merkez para yolluyor il baskanligi kadın kolları gençlik kolları ilce varmı var un şeker var şu var yağ var bunları helva yapacak becerikli örgüte var. Örgütlerde çıkmayan örgüt anlayışını çay içmek yemek yemek düğünlere gitmek gibi algılıyor sitelerinde resim koyan halktan köpük yatan bir örgüt var parti ofislerinde yatan Gorillaz olacağınıza gezen tilki olalım. Halkın soruna dertlerine care bulalım.

Avatar
Sazak kemal 2018-07-21 22:48:03

Sen gidersen CHP güçlenir ve bu çarıklılardan kurtulur.alevi cemaati partisi yaptın şan sen partiyi menzillilerden ne farkın kaldı

Avatar
alevi düşmanları 2018-07-21 23:00:22

Chp %90 oy veren aleviler ama sizde kemal beyi alevi olduğu için sevmiyorsunuz dürüst namuslu ahlaklı kul hakkı yemeyen güzel aile babası siz insanlarda doğayı da Atatürk ehlibeyit çocuğu olduğu için sevmiyorsunuz. Osmanlı kuran suleyman şah sah hz temsil eder. Ertuğrul Gazi Osman Gazi orhan gazı ehlibeyit çocuklarıydi onlarda sevmesiniz abdal musa geyik baba düzgün baba haci bektasi veli mevlana hacibayram yunuş emre ahmet yesefi yeceriler akincilar gaziler ehlibeyit çocukları olduğu sevmesiniz akincilar in bayragi 3 hilal anlamı 1 hilal Allah temsil eder 2 hilal hz muhamedin temsil eder. 3 hilal hz ali yi temsil eder .nereye bakarsan bak hz muhamedin ailesi ehli Beyit görürsün.okumuyorsunuzki gerçeği öğrenenesiniz

Misafir Avatar
@alevi düşmanları x deistden cevap 2018-07-21 23:14:26 @alevi düşmanları

Dede kici yalamaya devam et. Ben hepsini yasadim. Simdi deistlikte karar verdim. Dednin ayaklarini yikadigi suyu icenleri, dedenin hakkullayin begenmeyip fakirin yüzüne attigini da gördüm.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Bismisah Allah Bismisah Allah 2018-07-21 21:58:09

Pirimiz kemal kilicdaroglu yolumuz yolun canımız canın sayılmayiz parmakla tukenmeyiz kırılmak la bir gider bin geliriz. Ucler besler yediler kirklar Nur u Nebi kerem.i veli HZ ALİ HACI BEKTAŞ İ . VELİ DEM U DEVRANİNA HU DİYELİM CANLAR ERENLER. PİRİMİZ KEMAL KILIÇDAROĞLU. İÇİN HÜ diyelim baba ERENLER

Misafir Avatar
Deist 2018-07-21 23:27:59 @Bismisah Allah Bismisah Allah

Sen de Dede kici yalamaya devam et. Ben hepsini yasadim. Simdi deistlikte karar verdim. Dedenin ayaklarini yikadigi suyu icenleri, dedenin hakkullayin begenmeyip fakirin yüzüne attigini da gördüm.

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydın 2018-07-21 22:49:33

midyada pirince gitmektense evdeki bulgur daha iyi,inceye guven olmaz baksanıza tv de açıkca kılıçtarogluna rakip olmam vefalı adamım diyor,sonra satıyor,herkesi satar

Avatar