Muharrem İnce Aydın’da Zeybek oynadı

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Aydın'da partisinin düzenlediği mitinge katıldı. İnce, miting sonrasında bir ilke imza atarak Aydınlılarla yöresel Zeybek halk oyununu oynadı.

Muharrem İnce Aydın’da Zeybek oynadı

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Aydın'da partisinin düzenlediği mitinge katıldı. İnce, miting sonrasında bir ilke imza atarak Aydınlılarla yöresel Zeybek halk oyununu oynadı.

05 Haziran 2018 Salı 20:37
Muharrem İnce Aydın’da Zeybek oynadı

CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Aydın’da Zeybek oynadı.

İnce, boyuna sardığı Aydın yöresine ait şal ve başına taktığı kasketiyle mitinge gelen vatandaşların önünde Aydın ve Ege bölgesine ait yöresel bir halk oyunu olan Zeybek oyununu oynadı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.06.2018 21:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-06-05 20:51:15

Türkiyenin yeni Güneşi.Allah utandırmasın.Dualarımız seninle

Misafir Avatar
. 2018-06-06 11:25:54 @Trabzonlu Hayati dayı

https://odatv.com/erdogan-bu-fotografi-paylasti-ama-arkalarda-bakin-neler-oldu-28051856.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin sobelendin 2018-06-06 11:25:01 @Trabzonlu Hayati dayı

kahrolacaklar komikler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kahrolacaklar 2018-06-06 09:32:48 @Trabzonlu Hayati dayı

ince ince bağıranlar 24 Haziran akşamı bağıra bağıra kaçacak seçim sonucunu görünce. şişme bebek, şişme kadın, şişme bot, bu şişlerden sonra birde ŞİŞME MUHARREM İNCE gördük. şişirin gari şişirin. kimse almaz boşuna uğraşmayın.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
komikler 2018-06-06 09:29:53 @Trabzonlu Hayati dayı

haydi aslan ince siyaset senin neyine. sen iyi ŞOWMAN olursun.

Beğenmedim! (1)
Avatar
HELAL OLSUN COK GUZEL 2018-06-05 21:02:03

ZEYBEK OYNADI

Avatar
TÜRKİYEye GÜVENCE, MUHARREM İNCE 2018-06-05 20:43:09

Huzur DeyİNCE
Barış DeyİNCE
Umut DeyİNCE
Kardeşlik DeyİNCE
Adalet DeyİNCE
Dostluk DeyİNCE

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-05 20:51:06

Muharrem İnce büyük Aydın mitingi 5 Haziran / İnce: Recep efendi son kez uyarıyorum seni...
https://www.youtube.com/watch?v=c9nR_ZXz5_4

Avatar
AKP 2018-06-05 20:41:26

AKP YATMA GARANTISI VERMIS ( sehir hastanelerine hazine garantili dolar bazinda yuzde 70 % hasta garantisi verilmis galiba 25 senelik ) AKP UCMA GARANTISI VERMIS ( havaalani icin ucanda ucmayanda oduycek hepimiz ucucaz ) AKP GECME GARANTISI VERMIS ( kopru icin hazine garantili dolar bazinda gunluk 40.000 arac garantisi verilmis kimbilir kac sene ?gecende gecmeyende oduycek

Avatar
ERBAKAN HOCA TAYYİP ERDOĞAN'I ANLATIYOR 2018-06-05 21:05:12

https://www.youtube.com/watch?v=8YGC_ud_tME

Avatar
MUHARREM İNCE CUMHURBAŞKANIMIZ 2018-06-05 22:06:46

HEM GÖNÜLLERE HEM GÖZLERE HİTABEDEN MUHTEŞEM MUHARREM İNCE.

Avatar
Trabzonlu 2018-06-05 22:25:08

Zeybegide O oyunu oynayanda çok severim.
Oyunda bir ASALET var.