Muharrem İnce: Geleceği gençlerle tasarlayacağız

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce kişisel sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı paylaşımda, ''Geleceği gençlerle tasarlayacağız'' dedi

Muharrem İnce: Geleceği gençlerle tasarlayacağız

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce kişisel sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı paylaşımda, ''Geleceği gençlerle tasarlayacağız'' dedi

17 Haziran 2018 Pazar 23:40
Muharrem İnce: Geleceği gençlerle tasarlayacağız

Muharrem İnce resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı açıklamada, ''İleri teknolojiye, tasarıma ve inovasyona yatırım yapacağız. Geleceği gençlerle tasarlayacağız'' ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.06.2018 23:44
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnce
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bay bay Recep 2018-06-17 23:57:10

Güzel adam Milletin gözü 16 yıldır yollarda kaldı.Hoş geldin

Misafir Avatar
- 2018-06-18 12:36:25 @Bay bay Recep

Meral Akşener 'den Erdoğan 'a: Sarayın 13 Günlük Masrafı Fabrikaların Zararını Kapatır !
https://www.youtube.com/watch?v=_aaupuCxy_E

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossmann 2018-06-18 00:06:26

Pir Sultani hatirladim. "Sarayin duvarlari yüksektir sen de oraya gidersen sen de bozulursun, bozuk düzen icerisinde saglam cark olmaz" der. Sn ince yüregimiz sizinle bizi hayal kirikligina ugratma.

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-17 23:53:41

akp elveda

Misafir Avatar
ince ve gençler GÜZEL TESBİT a cevap 2018-06-18 10:10:30 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

vatan partili aydin sen Muharrem Ince Bey e Kurban ol be

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ince ve gençler GÜZEL TESBİT 2018-06-18 09:37:50 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

nce yi örnek alan bir gençlik!! Yandık.
İçkici, zampara, saldırgan, kavgacı, komedi, emir kulu, iş bilmez, hazır yer. dış güçlerin rotasında yürüyen bir gençliğimiz olursa biz zaten akşamdan batmışız!!!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-06-18 08:04:10 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

yaşa muharrem şu sığır çobanı diplomasız tuvalet reisine dersini ver acuze tuvaletçi utanmadan efenim siğorta yatırmamışmış ne kadar banal ulan tuvaletçi kantine mal getiren rizeli hemşerinden bile rüşvet almışsın sen ne konuşuyorsun eve gelen temizlikçilerine sigorta bile yaptırmıyorsun acuze.

Beğenmedim! (0)
Avatar
. 2018-06-18 00:01:39

https://www.gercekgundem.com/video/siyaset/1506/akpnin-tasima-mitingi-desifre-oldu-erdogan-firca-atti

Avatar
MUHAREM İNCE VE TÜRK ULUSU BİZLER tayyip BİN 16 SENELİK ENKAZINI KALDIRACAĞIZ . 2018-06-18 04:53:47

MUHHAREM İNCE ,MUHHAREM İNCE SENİ GÖRÜNCE KALBİM ATAR İNCE ,İNCE MUHAREM İNCE .MUHAREM İNCE DEYİNCE TÜRK VATANIMIZA BİZ TÜRK ULUSUNA GÜVENCE

Avatar
grey 2018-06-18 09:14:54

bazı yandaşlıkta sınır tanımayan yayın kuruluşlarında utanmada kalmamış,sayın incenin yazdığı şiirlerden dem vurup başlık atmışlar yeni dönemde bu akbabalar olmayacak inşAllah özgür basın ve yayın olacak.

Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-18 00:13:14

.

Avatar
Halkın sesi 2018-06-18 08:03:36

İlk turda İnce % 35. Akşener % 25. Tayyip % 23Temel % 9 Demirtaş % 8 ikinci tur. İnce % 64 Akşener % 36...millet ittifakı Gcumhur ittifakı 39..hdp 14...

Misafir Avatar
pardon yanlislik oldu 2018-06-18 10:12:15 @Halkın sesi

begendim

Beğenmedim! (0)