'Nur cemaati AKP’ye oy vermeyecek’

KRT Haber Müdürü Çağlar Cilara'nın konuğu olan Nur cemaatinin gazetesi Yeni Asya'nın Genel Yayın Yönetmeni Kazım Güleçyüz, cemaatin asla AKP'ye oy vermeyeceğini söyledi.

'Nur cemaati AKP’ye oy vermeyecek’

KRT Haber Müdürü Çağlar Cilara'nın konuğu olan Nur cemaatinin gazetesi Yeni Asya'nın Genel Yayın Yönetmeni Kazım Güleçyüz, cemaatin asla AKP'ye oy vermeyeceğini söyledi.

11 Nisan 2018 Çarşamba 01:02
'Nur cemaati AKP’ye oy vermeyecek’

Kazım Güleçyüz, KRT’de katıldığı programda, ‘AKP'yi destekler misiniz?’ şeklindeki soruya, "Asla, hele hele şu tabloda mümkün değil. Hiç olmadı zaten" yanıtını verdi.

‘Vicdani duyarlılığı olan, adalet hassasiyeti olan bir insanın bütün bu yapılanları göre göre AKP’ye oy vermeyeceğini’ savunan Güleçyüz, "Adalet yerlerde sürünüyor. Ak Parti tabanı Ak Parti'den rahatsız, rahatsızlık gittikçe büyüyor, bunun en büyük sebebi bu adaletsizlikler" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Halkın Sesi 2018-04-11 07:36:37

Akp, dindar görünümlü dinsiz vatanhainleri partisi olmuştur. Binlerce suc ve günahlara bulasmıslardır. Haramlara yalanlara yolsuzluklara rüsvetlere rantlara hazine arazileri yagmalamalara özellestirmelere örtülü ödeneklere adaletsizluklere hukuksuzluklara bulasmıslardır bu dinsizler. Babaları kurmus gibi satılacak yer bırakmamıslardır bu serefsiz vatanhainleri. Diger taraftada emekli aylıgı baglanma oranlarını devasa boyutlarda düsürdüler ve 2000 tl alması gereken bir emekli şu anda 1148 tl maas alıyor. Ve gitgidede düsecek. Bunun adı düpedüz o.cocuklugudur ve yapanlarda o.cocugudur. Memleketin milletin bekaası refahı icin ugrasmayan dinsiz hainler, kendilerinin partilerinin ve yandas rant cetelerinin bekaası icin cırpınıyorlar..

Misafir Avatar
@Halkın Sesi x***cevap 2018-04-11 09:05:53 @Halkın Sesi

halkın sesi adli yorumcu yalan söyleme. AKP senin partin asla değildir. dinsizler AKP den korkar uzak durur. akp milli yerli vatansever ve müslüman toplumunu ve bu ülkede yaşayan herkesi kucaklaayan bir partidir. sadece isyankar kanı bozuk vicdansıızların dinsizlerin partisi değil.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ramço ağa 2018-04-11 08:34:23

süleyman tunahan efendi cemaati,nur cemaati,topal osman ağa cemaati furkan cemaati ve diğer unsurlar son zamanlarda kafayı sıyıran tuvalet reisinin tuvaletine karşı oy vermeyecektir.

Misafir Avatar
söyleyin o zaman 2018-04-11 09:02:59 @ramço ağa

Adaletsizlik nerde?
hangi işte ne adeletsizliği var?
bu muhalefetlerin bir tuzağı. nur cemaati cemaat ismini bir kenara bırakalım. müslüman bir kişi AKP ye oy vermeyipde ALKOL , İÇKİ, KUMAR, ZİNA , FAİZ, hele terör bağlantılarıda ötede kalsın. bu partileremi oy verecek?
güldürmeyin insanı. şimdiye kadar müslümana akılsız cahil diyenler şimdi müslümanın sırtını sıvazlayıp oy devşirmek istiyor. yemezler kuzum yemezlerrrrr.. akıllı müslüman aynı delikten iki kez ısırılmaz.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Orası 2018-04-11 10:35:11

Bizim oralarda üç kağıtçıya :"Seni gidi tarikat seni" derler...

Avatar
Vatandaş 2018-04-11 01:24:54

Fetoşun boşalttığı yere diğer cemaatler kaptı. Bu cemaat hani bana hani bana diyor.Pastadan pay kapmak için blöf yapıyor ve rest çekiyor. Tüm cemaatlar devlete bir yerleşsin semirsin bak o zaman gümbürtüye yeni fetoşlar yolda. Bunların tek gayeleri var hükümdar olmak ve din devletini kurmak.

Avatar
Gunther 2018-04-11 07:11:51

Cemaatler bu ortamda AKP den başka partiye oy vermez. T.C.kurulali en rahat dönemlerini yaşıyorlar. Bu durumun bozulmasını isterlermi. Bu aciklama hukumetden talepleri vardır, "daha çabuk yap" talimatıdır.

Avatar
Teşekkürler kazım bey 2018-04-11 08:50:57

Aksini düşünen insanlığını sorgulasın

Avatar