Otogarda otobüste tecavüz etti...

İstanbul’un en büyük otogarında otobüse aldıkları işitme engelli genç kıza cinsel saldırıda bulundukları iddiasıyla yargılanan şoförlerden Mehmet E.’nin 27 yıl, Serhat O.’nun ise 21 yıl hapsi istendi.

Otogarda otobüste tecavüz etti...

İstanbul’un en büyük otogarında otobüse aldıkları işitme engelli genç kıza cinsel saldırıda bulundukları iddiasıyla yargılanan şoförlerden Mehmet E.’nin 27 yıl, Serhat O.’nun ise 21 yıl hapsi istendi.

23 Şubat 2018 Cuma 09:14
Otogarda otobüste tecavüz etti...

20 yaşındaki yüzde 40 işitme engelli E.S. adlı genç kız, 2 Aralık 2016’da İstanbul Bayrampaşa’daki Büyük İstanbul Otogarı’nda dehşet dolu bir gece yaşadı. Ünlü bir otobüs firmasında çalışan 2 şoför, genç kıza cinsel saldırıda bulundu. Habertürk Gazetesi'nden Hayati Arıgan'ın haberine göre, yaşanan saldırının ardından şoför Mehmet E. (45) ile Serhat O. (37) hakkında yüzde 40 işitme engelli E.S.’ye (20) cinsel saldırı ve kişiyi hürriyetinden yoksun kılma suçlarından dava açılmıştı.

‘TERMOSLA BAŞINA VURDULAR’

İstanbul Ağır Ceza Mahkemesi’nde önceki gün görülen duruşmaya, sanıklar Mehmet E. ve Serhat O. ile şikâyetçi E.S. avukatlarıyla birlikte katıldı. Duruşma savcısı, sanıklardan Mehmet E.’ye cinsel saldırı ve kişiyi hürriyetinden yoksun kılma suçlarından 27 yıl hapis cezası verilmesini, Serhat O.’nun ise cinsel saldırı suçuna yardım etmek ve kişiyi hürriyetinden yoksun kılma suçlarından 21 yıl hapis cezasıyla cezalandırılmasını istedi.

Mütalaasını veren savcı, Serhat O.’nun kullandığı otobüsün elinde çantaları ile yol kenarında bekleyen E.S.’yi görünce durduğunu, diğer sanık Mehmet E.’nin de Beşiktaş’a gitmek istediğini söyleyen genç kıza işleri bitince metroya bırakabileceklerini söylediğini belirtti. Mehmet E.’nin otobüsün arka tarafında genç kıza saldırdığını, direnince termosla kafasına vurduğunu ifade eden savcı, E.S.’nin otobüsten inmesine engel olan sanıklardan Mehmet E.’nin cinsel saldırıda bulunduğunu, diğer sanığın da gülerek otobüsün kapılarını kilitlediğini dile getirdi. Savcı, E.S.’nin metroya bırakıldıktan sonra hemen özel güvenliğe “tecavüze uğradığını” söylediğini vurguladı. Sanıkların E.S.’nin 200 TL para karşılığında birlikte olmayı kabul ettiği yönündeki ifadelerine itibar edilmemesi gerektiği kaydeden savcı, cezalandırılmalarını talep etti. Mahkeme, davaya Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı’nın da mağdur E.S. yanında davaya katılmasını kabul ederek duruşmayı erteledi.

''DİRENDİM, BAĞIRDIM. BOĞAZIMI SIKTI. DİĞER ŞOFÖR BİZİ İZLEYİP GÜLÜYORDU''

Uzun süre servis bekledikten sonra yanında sanıkların kullandığı otobüsün durduğunu belirten E.S., o gün yaşadıklarını şöyle anlatmıştı:
“Bana Mehmet adlı kişi ‘Gittiğin yere bırakalım’ dedi. Metro ile gideceğimi söylememe rağmen samimiyetlerine güvenerek bindim. Mehmet bana İstanbul’un kötü ve güvensiz bir yer olduğunu belirterek başıma bir şey gelirse aramam için cep telefonunu verdi. Mehmet E. saldırmak istedi. Direndim, bağırdım. Boğazımı sıktı. Termosla kafama vurdu. Diğer şoför ise bizi izleyip gülüyordu. Mehmet E. otobüsün perdelerini kapattı, 31-32 No’lu koltukta ‘Bağırırsan öldürürüm’ diyerek tecavüz etti.”

E.S. sanıkların çantasından 400 TL de parasını çaldıklarını ileri sürmüştü. Sanıklar ise para karşılığı ilişki iddiasında bulunmuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.02.2018 09:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gün 2018-02-23 10:28:53

O pis zihniyetinizi dünya alem biliyor.çamurunuzu chp ye atmayın.daha iki gün önce babası tarikat yurduna oğlunu bırakmaya giderken babası tarafında tecavüz edildi.

Avatar
Cetin 2018-02-23 09:59:14

Akp zihniyeti budur gün gecmeyeki tecavuz olum olmasın 1 yasındaki bebekten tutun 80 yasindaki eneyekadar vahabinseryatci ceteler

Misafir Avatar
@Cetin x---e cevap 2018-02-23 10:15:11 @Cetin

Cetin çok hainsin biliyormusun?
kimin sapık kimin haram ve günahlar içinde yüzdüğü açık ve net belli ien. AKP gibi muhafazakar bir topluma laf söylüyor ama sapık çetelerin savundukları çirkeflikleri görmezden gelmen hainliğinin vede cahilliğinin isbatıdır. ne diyeyim kahrolasın seni.

Beğenmedim! (1)
Avatar
mg 2018-02-23 15:13:15

ENSARCILAR, BİR KEREDEN BİR ŞEY OLMAZ DİYENLER CHP YE İFTİRA PEŞİNRE, ŞU AŞAĞIDAKİLERİ YAZA AYNI KİŞİ, AYNI TİROL AYNI SAPIK AYNI EŞKİYA BOZMASI.

Avatar
Aydin 2018-02-23 16:05:53

Bu yapilanlar sadece Elmanin görünen önyüzü arka yüzü ise gelecekte cikaracaklari bir yasayla Milleti zorla kapanmaya mecbur birakmak olacaktir. Kapanmayanda böyle
olaylarla cezalandirilaklardir. Acikcasi durum bu Bu Millete cok yazik...

Avatar
oda chp limi? 2018-02-23 09:20:11

CHP kurultayı için Kuşadası’ndan Ankara’ya giden otobüste 14 yaşındaki erkek çocuğuna cinsel istismarda bulunarak taciz eden ilçe yöneticisi M.Y tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Misafir Avatar
soru 2018-02-23 11:18:15 @oda chp limi?

CHP kurultayına giden otobüste 14 yaşındaki çocuğa cinsel tacizde bulunan chp li sapık için yandaşgazeteler hiç bir haber yapmadılar. neiş?
bunlardanmı bu fitneyi saklayan, gerçekleri saptıran, iftira eden yandaş gazetelerdenmi haber alıp gündemi hayatı takip edeceğiz?
bunların işleri güçleri gerçeyi saklamak insanları aldatmak ve hep ihanettir işleri. herkes elini vicdanına koysun konuşsun şimdi.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
doğru ama canım 2018-02-23 10:36:57 @oda chp limi?

Sapığı görmezden geldiler!
Çocuk tacizi konusunda çok hassas olduğunu sık sık vurgulayan CHP medyası, CHP Kuşadası İlçe Örgütü otobüsündeki çocuk tacizi skandalını görmezden geldi. ********yandaşlık bu yobazlık bu doğruyu haberi gizlemek bu. bunlarınkisi gazetecilik değil resmen eşkiyalık yahu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DİKKAT lütfen okuyalım 2018-02-23 10:34:01 @oda chp limi?

Sapığı görmezden geldiler!
Çocuk tacizi konusunda çok hassas olduğunu sık sık vurgulayan CHP medyası, CHP Kuşadası İlçe Örgütü otobüsündeki çocuk tacizi skandalını görmezden geldi. Aktuel yazarı Ersoy Dede bugünkü yazısında CHP otobüsündeki pedofili skandalını görmezden gelen Hürriyet’e şu soruyu sordu: “Bu adam AK Partili yönetici ya da AK Parti seçmeni olsaydı nasıl bir algı yapardınız?”

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tek omu her sapık chp zihniyetlidir. 2018-02-23 09:55:16 @oda chp limi?

CHP kurultayı için Kuşadasından Ankaraya giden otobüste 14 yaşındaki erkek çocuğuna cinsel istismarda bulunarak taciz eden ilçe yöneticisi M.Y tutuklanarak cezaevine gönderildi.------------her sapık chp zihniyetlidir. içkiyi sever. içki veya başka uyarıcılarla cesaret bulur ve sapıklaşır. YALANMI?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
işteee karşınızdaaa CHP EEEEEE 2018-02-23 09:53:24 @oda chp limi?

Sapıklığın anayurdu, içki yi savunan chp zihniyeti bu.

Beğenmedim! (4)
Avatar
her kötülüğün anası içkidir 2018-02-23 09:20:49

İçki savunucusu chp bu işlerden sorumludur.

Avatar
oh ne güzel olur 2018-02-23 09:21:11

chp siz hayat ne güzel olur.

Avatar
oda chp li mi? 2018-02-23 09:22:34

CHP kurultayı için Kuşadasından Ankaraya giden otobüste 14 yaşındaki erkek çocuğuna cinsel istismarda bulunarak taciz eden ilçe yöneticisi M.Y tutuklanarak cezaevine gönderildi.*******************unutmayacağız. dini kurumlardada bu sapık adamlarını kullanıp suçu islama müslümanlara atıyorlar.