Ozan Arif hayatını kaybetti

Ozan Arif tedavi gördüğü Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde yaşamını yitirdi.

Ozan Arif hayatını kaybetti

Ozan Arif tedavi gördüğü Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde yaşamını yitirdi.

13 Şubat 2019 Çarşamba 08:33
Ozan Arif hayatını kaybetti

Ozan Arif Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde saat 04.50'de hayatını kaybetti. Ozan Arif'in uzun süredir gırtlak kanseri tedavisi gördüğü kaydedildi. 

Ozan Arif Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde saat 04.50'de hayatını kaybetti. 69 yaşındaki Arif'in uzun süredir gırtlak kanseri tedavisi gördüğü kaydedildi. 

OZAN ARİF KİMDİR?

Giresun'un Alucra ilçesine bağlı şimdiki ismi ile Yükselen eski adı ile Hapu köyünde 10 Haziran 1949'da doğdu. Babasının memuriyeti dolayısıyla, ilk ve ortaokulu Samsun`da bitirdi. 1970'de başladığı öğretmenlik mesleğinde Samsun'un Devgeriş köyünde beş yıl öğretmenlik, dört yıl ise okul müdürlüğü görevi olmak üzere üzere dokuz yıl hizmet verdi. 24 Eylül 1980 ve 5 Kasım 1991 tarihleri arasında Almanya'da yaşadı. Özellikle milliyetçi kesimin son derece beğendiği, o kesimin tutkuyla dinlediği gür sesli ozandı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yörük haydar 2019-02-13 08:46:15

Allah rahmet eylesin sağlam ülkücüydü şimdiki dönekler gibi değildi.

Misafir Avatar
Türk-İslam Ülküsü 2019-02-13 15:08:18 @yörük haydar

Her devrin adamı değil; HER DEVİRDE ADAM OLAN, kor yürekli, Bozkurt bakışlı, Türkiye yi karşılıksız seven OZAN, ÖĞRETMEN... Allah rahmet eylesin...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Gerçek Ülkücü Budur 2019-02-13 12:09:16 @yörük haydar

Ozan Arif Bahçeli ve peşine takılan, dönek ülücülerden değidi, Kafasını kesseniz davasından dönmez, partisini ve davasını kiraya vermez, Saraya kapı kulu yapmazdı. Allah Rahmet Eylesin Gerçek Ülkücüydü, Bahçeliye kızdığı şiiri şöyleydi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Gerçek Ülkücü Budur 2019-02-13 12:06:50 @yörük haydar

Ozan Arifin İsim-misim vermedim, korktuğumdan sanmayın. Gocunan şerefsizdir, bunu bari anlayın” dizeleriyle başlayan ‘Şerefsiz adlı şiiri şöyle:

Sus!.. Kraldan fazla kralcı olma,
Utan ulan biraz utan şerefsiz!..
Sakın ha beyliği ağzına alma,
Konuştukça boka batan şerefsiz!..

Beylik kim, sen kimsin tövbe et tövbe!..
Bey kısmı ellere kalır mı gebe?
Senden aşirete bey mi olur be?
Aşireti ele satan şerefsiz!..

Aşiretin temel taşını söküp,
Hayalini söküp, düşünü söküp,
Kurtları aldatıp dişini söküp,
Götürüp davara katan şerefsiz!..

Kendi eski kapımızı batırdın,
Yeni diye el kapsına götürdün!
Kendin gibi sevdamızı bitirdin,
Kendi gönüllerde biten şerefsiz!..

Vâkıf olamadın bizdeki aşka!
Eller ile girdin devamlı meşke!
Bu gün böyle dersin yarın bir başka
Sözünü yalayıp yutan şerefsiz!..

Yalan mıyım dansöz gibi kıvırdın,
Yönümüzü başka yöne çevirdin,
Şoför yaptık arabayı devirdin,
Bizi uçuruma atan şerefsiz!..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Gerçek Ülkücü Budur 2019-02-13 12:06:17 @yörük haydar

Bülbül idik gülümüzden ettin sen!
Töremizden ilimizden ettin sen!
Yahu bizi yolumuzdan ettin sen,
Rotan belirsiz be rotan şerefsiz!..

Böğürmeden konuş adam ol önce,
Çıtın çıkmaz el hakaret edince,
Ele çıkmaz ama bize gelince,
Çatlak zurna gibi öten şerefsiz!..

Ne huzur bıraktın ne bizde dirlik,
Bundan sonra seni görmemek körlük,
Sadece sen değil seninle birlik,
Artık sana alkış tutan şerefsiz!..

Çok geç anlaşıldım içim yanıyor,
Ama şükür artık herkes tanıyor!
Halâ kendisini kağnı sanıyor,
Kağnı gölgesinde yatan şerefsiz!..

Vatan-matan bu Arif‘i kandırma,
Kendini hiç vatanperver sandırma,
Senin derdin koltuk, lafı döndürme,
Senin umrunda mı vatan şerefsiz!”

Beğenmedim! (0)
Avatar
urungu 2019-02-13 09:41:01

Ozan Arif vefat etmiş, mahkemelerde süründürdüğü ozandan şimdi helallik istesin SÜMBÜL AĞA, Saray bahçivanı

Avatar
garip 2019-02-13 11:37:49

bahçeli adamı kahırdan öldürdü. ozan dı dili sivriydi, dediklerinde haklıydı. kim şerefsiz ben miyim onlar mı diye ağır bir hiciv yazmıştı. fakat devir dönek devri olduğundan adamı kahırdan öldürdüler. yazık çok yazık

Avatar
Büyük Osmanlı 2019-02-13 09:34:36

Allah Rahmet Eylesin. Mekanı Cennet Olsun.

Misafir Avatar
Hadi ordan büüyük Osmalıymış 2019-02-13 10:07:27 @Büyük Osmanlı

Devede büüyük ama 100 deveyi 1 eşek çekip götürüyor. Üstelik, Senin Büyük sandığın Osmanlı, yeni doğmuş bebe çükü kadar kalmıştı da, Tren İstasyonlarını, limanlarını, telgrafhanelerini yabancılar kurmuş yabancılar işletiyordu. Senin büyük Osmanlının padişahı da, göt korkusundan Mondros Anlaşmasını imzalamış, bana dokunmayında, Türk topraklarını işgal edin, Türk kadınlarına tecavüz edebilirsiniz diye izin vermişti. Çokkkkk büyüktü çok ki 500 Yı hküm sürdüğü bu topraklarda, 3--5 köprü, 5-cami den başka bir bok yapmamıştı. Özür, unuttum kendilerine içinde kuş sütü eksik olmadığı haremde bol bol kadınların olduğu koca koca saraylar yapmışlardı. Zevki sefa içinde yaşıyorlardı. Şimdi seçtiğini padişah efendinizde aynı yoldan gidiyor Koca sarayında ekmek elden su gölden yaşıyor.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Faryo57 2019-02-13 10:55:58

RUHUN ŞAD MEKANIN CENNET OLSUN YİĞİT ADAM.

Avatar
altaylı 2019-02-13 10:54:25

büyük usta verdiğin mücadele ülkücücamiada inşAllah hayırlaravesileolur sana Allahtan rahmet diliyor ülkücü camiaya başsağlığı diliyorummekanın cenet olsun

Avatar
Tahsin karadoğan 2019-02-13 11:54:52

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun

Avatar
Haydar 2019-02-13 10:05:53

Senin Büyük sandığın Osmanlı, yeni doğmuş bebe çükü kadar kalmıştı da, Tren İstasyonlarını, limanlarını, telgrafhanelerini yabancılar kurmuş yabancılar işletiyordu.
Senin büyük Osmanlının padişahı da, göt korkusundan Mondros Anlaşmasını imzalamış, bana dokunmayında, Türk topraklarını işgal edin, Türk kadınlarına tecavüz edebilirsiniz diye izin vermişti. Çokkkkk büyüktü çok ki 500 Yı hküm sürdüğü bu topraklarda, 3--5 köprü, 5-cami den başka bir bok yapmamıştı. Özür, unuttum kendilerine içinde kuş sütü eksik olmadığı haremde bol bol kadınların olduğu koca koca saraylar yapmışlardı. Zevki sefa içinde yaşıyorlardı. Şimdi seçtiğini padişah efendinizde aynı yoldan gidiyor Koca sarayında ekmek elden su gölden yaşıyor.