banner87

Savcılıktan ‘dolar’ soruşturması!

Başsavcılık'tan yapılan açıklamada, ekonomik güvenliği ihlal eden kişilerle ilgili soruşturma başlatıldığı belirtildi.

Savcılıktan ‘dolar’ soruşturması!

Başsavcılık'tan yapılan açıklamada, ekonomik güvenliği ihlal eden kişilerle ilgili soruşturma başlatıldığı belirtildi.

13 Ağustos 2018 Pazartesi 10:16
Savcılıktan ‘dolar’ soruşturması!

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı: Ekonomik güvenliği tehdit içeren eylemlerde bulunan kişi ya da kişiler hakkında, TCK'nın, Bankacılık Kanunu, SPK mevzuatı ve ilgili kanun maddeleri uyarınca soruşturma başlatılmıştır.

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığından yapılan açıklamada “Türkiye Cumhuriyeti Devletine yönelik; 15 Temmuz darbe girişiminin arkasındaki güçler tarafından gerçekleştirilen, Türkiye Cumhuriyeti’nin sosyal barışını, iç huzurunu, birliğini ve ekonomik güvenliğini hedef alan ekonomik saldırılar kapsamında; bu amaca hizmet eder mahiyette her türlü yönlendirici haber, yazılı ve görsel yayın, operasyonel amaçlı sosyal medya hesapları ile birlikte, ekonomik güvenliği tehdit içeren eylemlerde bulunan kişi ya da kişiler hakkında, TCK’nın, bankacılık Kanunu, SPK mevzuatı ve ilgili kanun maddeleri uyarınca soruşturma başlatılmıştır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur” denildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.08.2018 11:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cahilin yorumu 2018-08-13 10:37:29

ekonomik güvenligi ihlal eden diyor.ülkenin ekonomik güvenligi ihlali 17 yıldır var bir kişinin 14 000 adet marketi olurmu arkadaş.

Misafir Avatar
@cahilin yorumu 2018-08-13 11:26:10 @cahilin yorumu

Olur arkadasim olur. 14 000 adet market yazmissin, bu marketlerin bir kismina Tayyipin ogullari terör örgütlerine destek veren Suudu isadamlarinin vs. Yasin El Kadi gibi yani

Beğenmedim! (0)
Avatar
aman ha ossururken DİKKAT 2018-08-13 10:26:33

ZORT diye osururken DORT diye osuran göte doları çagrıştırdı diye götünüze kayyum,tutuklama,haciz gelebilir,

Avatar
köylü 2018-08-13 10:36:22

yüce ALLAH inşAllah cumhuriyetimizi yıkan şeriatçılara oy verip şeriatçıları başımnıza bela yapan bu hain nankör millete büyük belalar verir ekonomisi çöker iflas eder inşAllah hakkı yene işi ekmeği elinden alınan suçsuz yere hapis yatanların ahı tutar inşAllah inşAllah

Misafir Avatar
amin 2018-08-13 10:38:56 @köylü

amin amin amin

Beğenmedim! (0)
Avatar
resimdeki bavulu görünce 2018-08-13 11:10:03

aklıma ayakkabı kutularında eve giden paralar,sıfırladınmı diyen konuşmalar,zarrab puştunun çaldıgı paralar geldi şimdi herkes ishal

Avatar