banner79

Son dakika: 81 asker hastaneye kaldırıldı

Amasya 15’inci Piyade Tugayında 81 asker sinek ilacından etkilenerek otobüslerle Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Son dakika: 81 asker hastaneye kaldırıldı

Amasya 15’inci Piyade Tugayında 81 asker sinek ilacından etkilenerek otobüslerle Devlet Hastanesine kaldırıldı.

24 Mayıs 2018 Perşembe 01:17
Son dakika: 81 asker hastaneye kaldırıldı

Amasya 15’inci Piyade Tugayında 81 asker sinek ilacından etkilenerek otobüslerle Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Amasya Valisi Dr. Osman Varol hastaneye gelerek olayla ilgili bilgi aldı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SİYON! https://www.youtube.com/watch?v=S69tfONpaqU 2018-05-24 02:30:27

.

Avatar
TC VATAN PARTİSİ 2018-05-24 02:29:51

KUTSAL TÜRK ORDUSUNA BUNU YAPANI ÇOK ÇOK İYİ ARAŞTIRIN !
ASKERİ HASTAHANELERİMİZİ VE OKULLARIMIZI DERHAL HEMEN AÇIN !

Avatar
erol 2018-05-24 02:17:03

eskiden asker kendi yemeğini askerde yapardı bu tür şeyler olmazdı tayyip cebini düşündüğü için askerin yemeğini daha ucuza dışarıdan saağlıksız yaptırıyor sonujç bu

Misafir Avatar
başçavuş 2018-05-24 07:58:40 @erol

bu olagan bir şeydir.toplu yaşanan yerlerde olabilir ama bu sinek ilcı demekki gerçekmiş mazot olsa zehirlemezdi bir de bunu koğuşun içinemi sıktınız bire kardeşim alay komutanı koğuşlara tablet koğuşların camlarınada sineklik taktırsın canımızı malımızı namusumuzu beklemek için eğitilen askerden kaçmayan parasız yapan delikanlılara iyi bak alay komutanı herşeyi bölük başçavuşlarından bekleme oda kaldıysa tabi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Z. Leylaç 2018-05-24 04:56:18 @erol

Sanki erlerin pişirdiği yemekler problemsiz oluyor. Kumlu kumlu ıspanak, pişmemiş kazık gibi hindi eti, vs. hiç yememişsiniz galiba.

Beğenmedim! (0)
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-24 02:29:13

Yandaş yemek şirketlerine askerin yemeğini verdiler yüzdelerini aldılar şimdi asker zehirlenmesi başladı. Yazıklar olsun bir işi de doğru yapın bari. /-/-/ Sonunda ‘Eyvah’ diyeceğin şeylere, başında ‘EyvAllah’ deme. Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi gömün gitsin sandığa

Misafir Avatar
Z. Leylaç 2018-05-24 05:09:32 @TAMAM GARİ SIKILDIK

Tayyip ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?

Beğenmedim! (1)
Avatar
ASKERİMİZE SAHİP ÇIKALIM 2018-05-24 08:47:08

REVA MI BU.AYIP AYIP.SÜNNET TAVUKLU PİLAVI ZEHİRLENMESİ GİBİ.ÖZEN GÖSTERİN.BAŞKA MEHMETÇİK YOK..KENDİNİZ GÖTÜRÜN UCUZ ETLERİ TABİ!!