TSK’dan Irak’ın kuzeyine hava harekatı

TSK, Irak'ın kuzeyi Avaşin-Basyan ve Hakurk'a hava harekatı yaptı. 2 Silahlı PKK'lıyı etkisiz hale getirdi.

TSK’dan Irak’ın kuzeyine hava harekatı

TSK, Irak'ın kuzeyi Avaşin-Basyan ve Hakurk'a hava harekatı yaptı. 2 Silahlı PKK'lıyı etkisiz hale getirdi.

23 Eylül 2017 Cumartesi 10:27
TSK’dan Irak’ın kuzeyine hava harekatı

Türk Silahlı Kuvvetleri tarafından yapılan bilgilendirmede Kuzey Irak’taki Avaşin-Basyan ve Hakurk bölgelerinde bulunan PKK hedeflerine ve Van Gürpınar Faraşin Yaylası bölgesinde tespit edilen teröristlere yönelik hava harekatı düzenlendi. Kuzey Irak’taki PKK’ya ait silah mevzii, barınak ve silah/mühimmat depoları imha edilirken Van Gürpınar Faraşin Yaylası bölgesinde 2 silahlı PKK'lı etkisiz hale getirildi.

KUZEY IRAK’TAKİ PKK HEDEFLERİ VURULDU

Kuzey Irak’taki Avaşin-Basyan ve Hakurk bölgelerinde bulunan PKK kamplarına yönelik hava harekatı düzenlendi. Bölgede saldırı hazırlığında olduğu tespit edilen PKK'lıların tarafından kullanılan silah mevzii, barınak ve silah/mühimmat depoları imha edildi.

FARAŞİN YAYLASI’NDA 2 TERÖRİST ETKİSİZ HALE GETİRİLDİ

Van Gürpınar Faraşin Yaylası bölgesinde devam eden hava destekli operasyon kapsamında birliklere silahlı saldırı hazırlığında olduğu tespit edilen PKK'lılara yönelik düzenlenen hava harekatı sonucunda 2 PKK'lı öldürüldü. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.09.2017 11:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
::::::::::::::::::.1 2017-09-23 12:12:10

farklı haber konularına dair;;;




yorumlarmış ki;;


hakikatennnn;;;; Allah Allah,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Allah Allah....

RABBİMİZ ENCAMIMIZI ASALETİMİZDEN PAYİDARLIKLA;sultan mehmet han ülkülülüğümüzle HAYREYLESİN(amin)EVLA TAKVA SAHİBİ PEYGAMBER EFENDİMİZDİR Kİ;; Allahumme salli ala seyyidina ve nebiyyina Muhammed RABBİMİZ ((İFADE EDEBİLDİĞİMİZ EDEMEDİĞİMİZ,bildiğimiz bilemediğimiz,,,,,,her ne davaiyeti,,vazifeliği,,,herneyseliği))TAKVA SAHİPLERİNİN YÖNETİMİNDE DUALRINDA EYLESİN;; (AMİN)) SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE EFENDİM ESSELAMU ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKAtu

Avatar
:::::::::::::::::2 2017-09-23 12:12:29

ne derbisi BUGÜN KIYAMETİ BEKLİYORDUK;;;hala gelemedi....(((BAKINIZ İNTERNET;;;;"""""""""""""""23.09.2017"""""""""""""""""""""""")))) Allah Allah,...........,,Allah Allah

Avatar
:::::::::::::::3 2017-09-23 12:12:44

ne uğur dündarı,,,,BUGÜN küreselce KIYAMETİ BEKLİYORDUK;;;hala gelemedi....(((BAKINIZ İNTERNET;;;;"""""""""""""""23.09.2017"""""""""""""""""""""""")))) Allah Allah,...........,,Allah Allah

Avatar
:::::::::::::::::::4 2017-09-23 12:13:05

ne referendumu ne askeri operasyonu,,,, ne referendumu ne askeri operasyonu,,,,BUGÜN ulusalca,OSMANLICA,,,, KIYAMETİ BEKLİYORDUK;;;hala gelemedi....(((BAKINIZ İNTERNET;;;;"""""""""""""""23.09.2017"""""""""""""""""""""""")))) Allah Allah,...........,,Allah Allah

Avatar
::::::::::::::5 2017-09-23 12:13:30

ne fetösü ne 15 temmuzu ne paraleli…,,,,BUGÜN İngilizce fransızca almanca,arapça,,,, KIYAMETİ BEKLİYORDUK;;;hala gelemedi....(((BAKINIZ İNTERNET;;;;"""""""""""""""23.09.2017"""""""""""""""""""""""")))) Allah Allah,...........,,Allah Allah

Avatar
?????????? 2017-09-23 14:58:07

yok ama :::::::::.du bakam:::::: uluslararasınca:::::23.09.2017 de,,::::::KIYAMET AKŞAM VAKTİ KOPACAK ki;;;::::::AKŞAM VAKTİNE DAHA VAR,,,,diyenler de varmış::::::::::::::????????????????

Avatar
SORU İŞARETİ,,,ne EK OLSUN 2017-09-23 15:03:15

:::::::::::::::::::::::::::
akşam vakti kopacak akşam vakti kopacak:::::::::kardeşim;;;;NERENİN AKŞAM VAKTİNE GÖRE KOPACAK,,,,,,taşkentin mi,,,,alma atanın mı,,,,tahranın mı,,,,ağrının mı,,,mekkenin mi,,,ankaranın mı,,,istanbulun mu,,,atinanın mı,,,vatikanının mı,,,,bükreşin mi,,vaşingtonun mu,,pilederfianın mı,,,tokyonun mu?????nepalin mi???? diyenler de vaaarrrrmışşşşş

Avatar