banner87

Tüm girişlere 'Erdoğan portresi' asılacak!

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu imzasıyla yayımlanan ve bakanlığa bağlı tüm birimlere gönderilen genelgede, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın portresinin, birimlerin girişlerine asılması istendi.

Tüm girişlere 'Erdoğan portresi' asılacak!

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu imzasıyla yayımlanan ve bakanlığa bağlı tüm birimlere gönderilen genelgede, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın portresinin, birimlerin girişlerine asılması istendi.

27 Ağustos 2018 Pazartesi 18:21
Tüm girişlere 'Erdoğan portresi' asılacak!

İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğü tarafından hazınlanan ve İçişleri Bakanı Süleyman Soylu imzasıyla 31 Temmuz'da yayımlanan genelge sonrasında, kaymakamlıklar, valilikler, emniyet müdürlükleri ve karakollarda, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın portresini asma hazırlıkları yaşanıyor.

Yayımlanan genelgede, ''Bakanlığımız merkez birimleri, bağlı kuruluşları, valilikler, kaymakamlıklar, Jandarma Genel Komutanlığı, Emniyet Genel Müdürlüğü, Sahil Güvenlik Komutanlığı binaları ve bunlara bağlı karakolların girişlerinde Sayın Cumhurbaşkanımızın ‘www.illeridaresi.gov.tr’ adresinden ulaşılacak fotoğrafının kullanılması hususunda gereğini rica ederim'' ifadelerine yer verildi.

Genelge, bakanlık merkez birimlerine, Jandarma Genel Komutanlığına, Emniyet Genel Müdürlüğüne, Sahil Güvenlik Komutanlığına, Göç İdaresi Genel Müdürlüğüne, AFAD başkanlığına ve 81 il valiliğine gönderildi.

Kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri, fotoğraf stüdyolarına giderek, genelgede belirtildiği gibi, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, 50 x 70 santimetre ebadındaki renkli portrelerini yaptırıp, birimlerin girişine asıyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.08.2018 21:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
2018-08-27 20:31:59

rekorlar kitabina girecek yalakalik, bari poste, kicini yalarken cekilmis bir fotografdan olsun!

Misafir Avatar
tespitçi pezevenk 2018-08-28 09:53:14 @

fabrikaları kim sattı da yedi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tuvaletçi hamza soruyor 2018-08-28 09:51:41 @

bu resmi işyerine asmak mecburimi ,resmi asarsak herkes kabız olur sıçamaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pezevenk hamdi soruyor 2018-08-28 09:49:59 @

bu resmi bizim işyerine asmak mecburimi ,eger asarsak kimse ereksiyon olmaz batarız diyor

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
iyi tesbit 2018-08-28 08:52:42 @

Vatan sever kardeşlerim burada chp lisi akp lisi falanı filanı yok. burada PKK lılar vatan hainleri fetöcüler chp iyi parti adı altında solcu adı altında yazı yazıp yorum yapıyor. bu küstahlar ne chp li ne iyi partili nede solcu değiller. bunlar kızıl pkk dır .aldanmayın. chp ve iyi parti li görünüp ülkeye hükümete saldırıyorlar. chp iyi parti ve bu vatanın samimi vatandaşları bu tuzağa düşmayelim.

Beğenmedim! (22)
Misafir Avatar
yurt gazetesi bir kemik attı 2018-08-28 08:47:43 @

Kemik sever İT ler başladı saldırmaya kendisine pay kapmaya. ulan siz insanmısınız?
ulan siz koyun bile olamazsınız. siz aklını kaçırmış cin çarpmış küfürbazlar gibisiniz. ne diyeyim İT itliğini yapacak. it olarak gebersenizde insan olarak hesaba çekileceksiniz sizi ihanetçi ler.

Beğenmedim! (16)
Avatar
münir kulmaz 2018-08-27 20:19:48

ha ermeni ,israyil, yunan bayragi asmissin ha bu kripto gavur dölü götverenin resmini asmissin, arada vAllahide billahide zerre fark yok !

Misafir Avatar
@münir kulmaz x---kin hiç iyi değil. 2018-08-28 08:44:16 @münir kulmaz

@münir kulmaz x-------vay seni şeytan çarpsın, cin çarpsın. zaten ruhen çökmüşsünde bedenende inşAllah çarpılırsın. şeytanın uşağı seni, isyankar pislik. hazimsizliğinin sebebi ne?

Beğenmedim! (20)
Misafir Avatar
SOYLU BEY 2018-08-27 20:55:37 @münir kulmaz

MUSRUFLUGE SON VERIN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATATURK UN POSTERI HER YERE 2018-08-27 20:54:37 @münir kulmaz

ASILMALI CEPHANEDE SAVASMIS KURTULUS SAVASI VERMIS EBEDI BASKOMUTANIMIZ

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yanlı 2018-08-27 19:51:07

Tarafsız değil ki. AKP genel başkanı. Hiç saygım yok.

Avatar
münir kulmaz 2018-08-27 20:18:13

wc de yeri hazir

Avatar
Hos geldin 2018-08-27 20:12:05

Saddam hüseyin

Misafir Avatar
misafir 2018-08-28 10:46:02 @Hos geldin

sadamın g... kılı bile olamaz

Beğenmedim! (0)
Avatar
TANRI HEMEN ŞİMDİ SENİN ÇANINI ALSIN AMİN . NE MUTLU TÜRKÜM ,TÜRKÜM ATATÜRKCÜYÜM DİYENE . 2018-08-27 20:56:30

Altına ülkesini SIFIRLAYAN , TÜRK VATANINDA 4 LÜ kürtistan diye kanalizasyondan ülke kuran ,pkk lı terörist başı imralı canisi bebek katili imralının beslenmiş LAĞIM FARESİ OROSPU PİÇİ PUŞT apo yu salıverdin, DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİ YIKAN ,TÜRK VATANININ TOPRAKLARINI BİNALARINI ,BANKALARINI FABRİKALARINI SATAN TÜRK ULUSUNUN ÇOCUKLARINI ,GENÇLERİNİ KATLEDEN 7 DEN 77 DİYE ÜLKEMİZİ SIFIRLAYAN , ETRİKALAR LA, HİLE İLE CEBEREN VE HİLE İLE SAHTEKARLIKLA 3 KAĞITCILIKLA ,HURSIZLIKLA 16 SENEDİR SAHTEKARLIKLA ,SEÇİMLERE HİLE İLE MÜDAHALE EDEREK İKTİDARDA KALMA ETRİJALARI ÇEVİREN YERİ GELİNCE SEÇİNLERİ KAZANMAK İÇİN GENÇLERİ ÇOCUKLARI KATLEDEREK İSTENMEDİĞİ HALDE ,NEFRET EDİKDİĞİ HALDE ZORBALIKLA EŞKİYALIKLAR ,ÜLKE YÖNETİMİN
ELİNE GEÇİREREK DİKTATÖRLÜK YAPAN SUÇLU SUÇSUZ .. TÜRK ULUSUNU HAPSE ATAN .. HIRSIZDIR KATLİYAMCIDIR BİNLERCE DEFA SUÇ İŞLEMİŞTİR ARANIYOR DİYE RESMİNİN ALTINADA YAZI İLEŞTİRSİNLER . ŞEBEK ,RESMİNİN ALTINA ..

Avatar
ARANIYOR ( KATLİYAMCI VE MEKEZ BANKASINI SIFIRLAMIŞTIR HIRSIZ )) 2018-08-27 21:01:10

BU KATLİYAMCININ SÖZDE RESMİNİN ALTINADA (((((( ARANIYOR )))))) KATLİYAMCI VE HIRSIZDIR DİYE YAZI İLEŞTİRSİNLER ..

Avatar