Yalakalığın daniskası

Küçükçekmece Belediye Başkan Vekili Üstünoğlu'nun, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan'ı 'Hazret' diye anonslayarak kürsüye çıkarmasının yankıları sürüyor.

Yalakalığın daniskası

Küçükçekmece Belediye Başkan Vekili Üstünoğlu'nun, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan'ı 'Hazret' diye anonslayarak kürsüye çıkarmasının yankıları sürüyor.

07 Mart 2018 Çarşamba 22:49
Yalakalığın daniskası

'Son Büyük Sultan Abdülhamid Han'ı Anlamak" etkinliğinde Küçükçekmece Belediye Başkan Vekili Mehmet Besim Müftüoğlu'nun, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan için "Hazret" ifadesi kullanmasının yankıları sürüyor.

Geçtiğimiz Cumartesi günü İstanbul Küçükçekmece'deki Yahya Kemal Beyatlı Gösteri Merkezi'nde düzenlenen etkinliğin açılış konuşmasını yapan  Küçükçekmece Belediye Başkan Vekili Mehmet Besim Müftüoğlu "Sayın Bilal Erdoğan beyefendi hazretleri" sözleriyle Bilal Erdoğan'ı selamladı, kürsüye davet etti. 
Başkan vekilinin Erdoğan hakkındaki ifadeleri, sosyal medyada büyük tartışmalara yol açarken, köşe yazılarına konu oldu.

Aynı toplantıda kürsüye gelen Bilal Erdoğan, babası için "Menderes'i astılar, Özal'ı zehirlediler, Erdoğan'ı size vermeyeğiz" ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.03.2018 23:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mehmet 2018-03-08 00:09:32

Bilal Erdoğana hazret demişlerse bize ne? Adam isterse ona sultan desin, Sultanoğlu desin. Öso komutanı desin, artık her şeyi bekliyebiliriz.
Ilginç bir devirdeyiz.

Avatar
Uyuma Türkiyem 2019 2018-03-07 23:07:13

Küccük cekmece CHPli baskani kilicdar oglu derhal görevden al millet nasil oyversin bu CHPye Adam kalkmis bilal Oglana Hazretleri diyor sanki ermis calinti paralari sayamayan Aptalin teki

Misafir Avatar
m.g. 2018-03-08 11:37:55 @Uyuma Türkiyem 2019

aklınca ironi yapıyorsun ama yemezler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
m.g. 2018-03-08 11:36:26 @Uyuma Türkiyem 2019

yav ne göt kılısınız be, okuduğunuzu anlamayacak kadar salaksınız aynı zamanda, bu olayın neresinde CHP var a gerzek.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iso 2018-03-08 00:33:00 @Uyuma Türkiyem 2019

küçükçekmece belediye başkanlığı akpli nereden çıkardın chp li olduğunu

Beğenmedim! (0)
Avatar
ata 2018-03-08 00:28:20

cekmece haramilerden kurtulacak bu secimde her sene kıl payiyla aliyordu orayi

Avatar
rüşvetçi iskenderun belediye bşkn ve ilçe bşknı. 2018-03-08 09:02:42

İSKENDERUN Akçay 342 nolu hiçbir imarı olmayan parsel üzerine fetö sempatizanlarının açtığı burçak söve fabrikasının ve Abdullah adında bir sempatizanın mermer üretim atölyesinin bulunduğu-soner boz burçak söve fabrikasınınolduğu Akçay 342 nolu parsel olduğuyer imarsız yarısı hazine arazisi atıklar kimyasal hiçbir önlem yok belediye meclis üyesi Erdal bönceoğlu ile beraber bu sahışlar araştırın 17 temmuzdan sonra 1 ay kıbrısa kaçıp sonra geri döndüler neden?buraya çalışma ruhsatı elektrik su verdiler.neden bu ülkede İskenderun belediye bşk.nı Seyfi dingilde hesap verecek bekbele eski belediye bşk Beyazıt bestami bilgilide kanunlar yokmu ey akp haydi bakalım iş başına bu başkan ve fetö sempatizanlarını sorgulayın .şuda çok önemli akbezden bir valizle gelip bu kadar servete bu kadar kısa zamanda nasıl ulaştılar.ben birini söyleyeyim Mehmet boz Soner bozun babası modern evler Sakarya bütün camileri gezerek fetöcüler gibi mal sahibi yaşlıların yerlerini kat karşılığı kandırıp camiden cemat

Avatar
hazret 2018-03-07 23:48:18

""İstanbul Küçükçekmece'deki Yahya Kemal Beyatlı Gösteri Merkezi'nde düzenlenen "Son büyük sultan Abdülhamid Han'ı anlamak" etkinliğine katılan Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan'ın, AKP'li Küçükçekmece Belediye Başkan Vekili Mehmet Besim Müftüoğlu tarafından "Sayın Bilal Erdoğan beyefendi hazretleri" ifadeleriyle selamlandığı öğrenildi."" gazetelerden.

Avatar
DEMOKRASI 2018-03-08 00:38:44

EEEE usağum biliyorsunuzki Sisstem değiştimi aynı böyle güllük gülüstanlık olacak çok yanılırsınız çünkü T.C.Devletının rejımı ile yıkılıp yerine getirilecek sistemın mıncıklarını daha duymadınız

Avatar
bilal VELETE HZ LİK YAKIŞIR AMA PROBLEM SAÇ ,SORUN OLDU GELMİŞ GEÇMİŞ HZRELİLERİN HEPSİNİN UPUZUN İPEK GİBİ SAÇLARI VARDI bizim HARETİ biloşun KAFA DA KEL YOLUNMUŞ TAVUĞUN GÖTÜNE DÖNMÜŞ SAÇ YOKSA HZ TİLİKTE YOK bilal vrlet nokta 2018-03-08 03:50:58

Neyse burayada yorum atayım .!!HZ bilal ..!!HZ olması için kesin..((( İPRK GİBİ UPUZUN SAÇLARI OLMASI LAZIM ))Gelmiş gecmiş HZ tilerin hep SAÇLARI vardı. Sorun buradan kaynaklanıyor .Yani SAÇ problemi .Ama onada çare bulduk bilal velet için .Biz yury basın okurları ,ve yorumcuları HZ bilal veletimiz için aramızda para toprayıp ORGANİK SAHİÇİ KIRMIZI PERUK alacağız ..ama bir problem daha var bütün HZ ler hiiç SIFIR ÇEKMEDİ sabahlara kadar .Öbür sorun ise ..Eğer bilal veletimiz ..HZ OLMAYI GÖZE aldıysa ..HZ PEYGAMBER İSA gibi kesin (( ÇARMAĞA ÇAKILMAYI )) GÖZE ALMALI .Dolayısı ile bilal velete sesleniyoruz ya HZ İSA gibi ÇARMAĞA ÇAKILACAKSIN yada SABAHLARA KADAR MİLYON DOLARLARI SIFIRLAYAN biloş velet olarak kalacaksın ..!! Dolayısı ile biloş kararını ver .Şimdiye kadar gelmiş geçmiş HZ LER bir çok fedakarlık yaptılar TANRI bundan dolayı ..bu değerli bedenen ,zihnen tertemiz kullarına ..HZ tilik verdi ama bilal veletin HZ tiliği hangi türden onu ..HZ OLARAK davet eden yalaka yaltakcı ..dangalağa sormak lazım ..bu yaşıma kadar bir çok yalaka yaltakcı gördüm ama bu ..PUŞT gibisini görmedim ..her neyse bilal oğlan çok büyük bir sorumluluk taşıyorsun bak senin bunak pedere bile HAZRETİLİĞİ 16 senedir layik görmemişlerdi hadi yine işin iş ..ama HAZRETİLİK çok büyük bir sorumluluk ..HZ bilal bol şanslar hadi bakalım tavsiyemiz Sakın olki HAZRETİLİK yaparken sıfırlama bol şanslar hazreti biloş .

Avatar
bilal VELETE HZ LİK YAKIŞIR AMA PROBLEM SAÇ ,SORUN OLDU GELMİŞ GEÇMİŞ HZRELİLERİN HEPSİNİN UPUZUN İPEK GİBİ SAÇLARI VARDI bizim HARETİ biloşun KAFA DA KEL YOLUNMUŞ TAVUĞUN GÖTÜNE DÖNMÜŞ SAÇ YOKSA HZ TİLİKTE YOK bilal vrlet nokta 2018-03-08 03:53:44

Neyse burayada yorum atayım .!!HZ bilal ..!!HZ olması için kesin..((( İPRK GİBİ UPUZUN SAÇLARI OLMASI LAZIM ))Gelmiş gecmiş HZ tilerin hep SAÇLARI vardı. Sorun buradan kaynaklanıyor .Yani SAÇ problemi .Ama onada çare bulduk bilal velet için .Biz yury basın okurları ,ve yorumcuları HZ bilal veletimiz için aramızda para toprayıp ORGANİK SAHİÇİ KIRMIZI PERUK alacağız ..ama bir problem daha var bütün HZ ler hiiç SIFIR ÇEKMEDİ sabahlara kadar .Öbür sorun ise ..Eğer bilal veletimiz ..HZ OLMAYI GÖZE aldıysa ..HZ PEYGAMBER İSA gibi kesin (( ÇARMAĞA ÇAKILMAYI )) GÖZE ALMALI .Dolayısı ile bilal velete sesleniyoruz ya HZ İSA gibi ÇARMAĞA ÇAKILACAKSIN yada SABAHLARA KADAR MİLYON DOLARLARI SIFIRLAYAN biloş velet olarak kalacaksın ..!! Dolayısı ile biloş kararını ver .Şimdiye kadar gelmiş geçmiş HZ LER bir çok fedakarlık yaptılar TANRI bundan dolayı ..bu değerli bedenen ,zihnen tertemiz kullarına ..HZ tilik verdi ama bilal veletin HZ tiliği hangi türden onu ..HZ OLARAK davet eden yalaka yaltakcı ..dangalağa sormak lazım ..bu yaşıma kadar bir çok yalaka yaltakcı gördüm ama bu ..PUŞT gibisini görmedim ..her neyse bilal oğlan çok büyük bir sorumluluk taşıyorsun bak senin bunak pedere bile HAZRETİLİĞİ 16 senedir layik görmemişlerdi hadi yine işin iş ..ama HAZRETİLİK çok büyük bir sorumluluk ..HZ bilal bol şanslar hadi bakalım tavsiyemiz Sakın olki HAZRETİLİK yaparken sıfırlama bol şanslar hazreti biloş .