banner87

'Yargının, tek adamın sopası haline dönüştüğünün kanıtıdır'

CHP Grup Başkanvekili Engin Altay, TBMM'de düzenlediği basın toplantısında, gündemdeki konulara ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

'Yargının, tek adamın sopası haline dönüştüğünün kanıtıdır'

CHP Grup Başkanvekili Engin Altay, TBMM'de düzenlediği basın toplantısında, gündemdeki konulara ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

11 Eylül 2018 Salı 18:09
'Yargının, tek adamın sopası haline dönüştüğünün kanıtıdır'

Yargıtay 17. Hukuk Dairesi’nin Enis Berberoğlu kararına değinen Altay, “Karar UYAP’ta yok. 17. Daire bir karar alıyor, Anadolu Ajansına sufle ediliyor, karar UYAP’ta yazılmıyor, çizilmiyor ve bu yolla Anadolu Ajansı yoluyla iç siyaset manipüle edilmeye çalışılıyor. Yargının diktatörün, tek adamın sopası haline dönüştüğünün açık bir bu kanıtıdır” diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.09.2018 18:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kartel bir numara 2018-09-11 18:32:21

ULEN YURT GAZETESİ VE DANDİK OKUYUCULAR
ADAM VATAN HAİNİ VE HERGÜN BU GAZETEDE DEMEÇ VERİYOR
SİZİN GİBİ CEHAPE ZİHNİYETLİ MAYMUNLAR .... HATTA KAŞARLAR BU ADAMI DİNLER OKURSUNUZ..
SİZİN GİBİ HIYARLAR OLMASA BUNLAR NASIL HAİNLİK YAPACAK .. SAOLSUN SİZİN GİBİ HIYARLAR

Misafir Avatar
mestan 2018-09-12 08:57:46 @kartel bir numara

akp.ye mhp.ye asla oy vermeyeceğiz..daandik akp. ve hizmetçisi mhp.ye oy yok..
chp ve iyi partiye oy vereceğiz..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kartel bir numara,ya cevap.. 2018-09-12 08:54:17 @kartel bir numara

defol git..gazetende yorum yaz..
akp..sıçanı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dandik okuyucuların içindesin 2018-09-11 20:22:47 @kartel bir numara

pezevenk vatan haini ülke malı satıp yiyenler ve destekleyenlerdir

Beğenmedim! (1)
Avatar
akp mhp.belediyelerine oy yok. 2018-09-12 09:01:25

hileci akp.ye ve yandaşı ysk.ye millet artık saygı duymuyor..gazetelerde yazdı..chp.vekili bildirdi..2.5 milyon oy sahte..ölen kişilerin adları kullanılmış..ysk.depolarından 7 milyona yakın oy pusulaları çuvallarla çalınmış..yani hiç bir akp.seçimi dürüst değildir..hepsi ysk.gayretiyle HİLELİDİR..haklarımız haram olsun..akp.ye mhp.ye..asla belediyelerine oy vermeyeceğiz..
ist.ank..iz.chp..ve iyi partinin olacaktır..inşaAllah....küçük şehirlerde de avanta için akp.ye mhp.ye oy verebilirler..zaten imanlı insan akp.ye oy vermez..mhp,ye de oy vermez..

Avatar
İFADE 2018-09-12 01:13:42

Yazdığın yorumu bir daha okur Musun senin zihniyetindeki insanların tahammülsüzlüğü bu ihanetleri doğuruyor burda bir fikir belirteceğine aynı görüşte olmadığın insanlara hakaret ediyorsun yazık

Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-09-12 13:09:28 @İFADE

SENİN GİBİ HIYARLARLA UĞRASMAK HOSUMA GİDİYOR... DANDIK OKUYUCU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp.ye oy veren imanını yitirmiş demektir. 2018-09-12 08:55:49 @İFADE

akp.liyse TERBİYESİZ dir..imansızdır..rezildir..utanmazdır..ve..ve...ve...

Beğenmedim! (0)