YURT yazarı Orhan’dan Sinan Çetin’e zehir zemberek: Haddini bil!

YURT yazarı Orhan, ‘Türkiye adının Osmanlı olarak devam etmesini’ isteyen Çetin için “Kime nereye hizmet edeceksen başka kapıya” diye yazdı.

YURT yazarı Orhan’dan Sinan Çetin’e zehir zemberek: Haddini bil!

YURT yazarı Orhan, ‘Türkiye adının Osmanlı olarak devam etmesini’ isteyen Çetin için “Kime nereye hizmet edeceksen başka kapıya” diye yazdı.

27 Ağustos 2018 Pazartesi 15:59
YURT yazarı Orhan’dan Sinan Çetin’e zehir zemberek: Haddini bil!

YURT yazarı İsmet Orhan, ‘Türkiye adının Osmanlı’ olarak devam etmesini istediğini belirten yönetmen Sinan Çetin için ağır bir yazı kaleme alarak, “Senin gücün yetmez. Ağababalarının da gücü yetmez Türkiye Cumhuriyetini silmeye. Çünkü bu isim, kanla canla alınmıştır” dedi. Orhan, ‘Haddini bil’ ifadesini de kullandı.

Orhan, ‘Kod adı: Sinan Çetin’ başlıklı yazısında, Çetin’e hitaben, “Türklüğü sevmediğin aşikar. Çocuklarının isimleri, Hans ve Coni çakmaları. Peki sen kimsin?” dedikten sonra şunları kaydetti:

‘PKK MİLİTANI BİR KADIN İFADESİNDE…’

“PKK militanı bir kadın tutuklanıp ifadesinde ‘Sinan Çetin Azadi üyesidir, Asala sempatizanıdır’ dediğinde kimse inanmamıştı!

Fetullah Gülen örgütüne övgü ve yalakalık yaparak iş tuttuğun daha dündü. 12 Eylül alkışçısı, Atilla Yayla ile iş tutup ‘Ben yetmez ama evetçiyim’ dediğin de dündü.

Cumhuriyetin tanıdığı imkanlarla Cihangir’in yarısını aldığın da ortada.

Aklı sıra Ermenicilik yapıyor. Ne Türklüğün, Ne de cumhuriyetin Ermeni vatandaşlarımızla bir sıkıntısı yok. Kime nereye hizmet edeceksen başka kapıya.

Sinema, tiyatro, edebiyat ve yayıncılık, kuyumculuk Ermeni kökenli vatandaşlarımızın tekelinde. Kim ne diyor? Kim ne yapıyor? Ne istiyorsun cumhuriyetimizden? Alttaki duruyor da, Üstteki durmuyor işe bakın?

‘HİTLER GİBİ BİRİ ÇIKIP…’

Yoksa şunu mu istiyorsun! Yahudi soyunu kurutma noktasına getiren Hitler gibi biri çıksın, Ermeni soyunu da kurutsun! Bu mu niyetin? Türkiye cumhuriyetimizin  böyle bir niyeti ve sıkıntısı yok. Haddini bil !

Türklük üzerine kurulmuş bir siyasi partimiz var. Adı MHP! Ağzını açan muhaliften, Futboldan çere çöpe kadar her şeye karışıp ahkam kesen Devlet Bahçeli’nin gıkı çıkmıyor. Nerede bizim ülkücülerimiz?

Tabii bütün bu tür zatlar Türkiye’ye meydan okurken, Türkiye Cumhuriyetinin kabahati yok mu? Var elbette! Bu zatın yaptıklarının onda birini, askerliğini yapan, vergisini veren, devletine, milletine sadık bir Türk vatandaşı yapsaydı, kodese tıkılmıştı...”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.08.2018 16:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
PİS PKK'LI !!!!!!!! 2018-09-03 01:15:10

.

Misafir Avatar
SİYONİST SİNAN ÇETİN FETÖ-PKK'SİNE DEYYOM !!!!!!!! 2018-09-03 19:12:14 @PİS PKK'LI !!!!!!!!

kapiş ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KIME DIYON ??? 2018-09-03 14:26:02 @PİS PKK'LI !!!!!!!!

kacak yazma

Beğenmedim! (39)
Misafir Avatar
VEDE BÜYÜK FETÖ'CÜ !!!!! 2018-09-03 01:32:13 @PİS PKK'LI !!!!!!!!

ÖVE ÖVE BİTİREMEDİĞİ BİTON VİDYOSU VAR !!!!! AYRICA FETÖ'NÜN FİLİM VE REKLÂMLARINI HEP BU ÇEKERDİ !!!!! SİYONİST'LERİNDE BAŞ ADAMI !!!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
alpay 2018-08-27 16:32:26

yalaka ve sarlatanligin sonu belli ismet bey tesekkurler..

Misafir Avatar
numaracılara 2018-08-28 09:00:41 @alpay

Buradan osmanlıya saldıran numaradan Tc yi savunanlar asla Tc yide sevmezler . bunlar dindende çıkmış vatan haini pkk lıların ta kendileridir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
osmanlıya sövenler 2018-08-28 08:59:01 @alpay

Osmanlıya sövenler kendi dedekerinide satarlar. zaten soylarını inkar etmiş, kültürlerini unutmuş, dinlerindn uzaklaşmış zavallılardır. bu gün annelerinin yamuklusunu babasından dedesinden çok severler. bunlar bu kadar sapıklar. bunlara göre TC bile vatan değil bunlar küffarın yönlendirmesiyle ihanet içinde olan gürulardır. kahrolasıcalar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
osmanli zaten devsirmeydi 2018-08-27 20:52:26 @alpay

Turk kani yok hep hurrem sultan gibi yabanci bayanlarla evlenmisler cocuklarida yabancilarla evlenmis osmanlinin ordusu bile yabancilardan kacirilan cocuklardan olusuyor yeniceriler turk kokenli degildi osmanlinin ordusu turk degildi osmanli Turklere Deger vermemis osmanlinin nesiyle ovunuluyorku tum dunya osmanlidan nefret ediyor

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
okuyan_ Nikliye Cevap 2018-08-27 20:48:25 @alpay

hadi ordan TC TURKIYE CUMHURIYETINDE YASIYORSUN OSMANLI DEVRI BITELI YILLAR OLDU TC CUMHURIYETINI KURMAK ICIN DEDELERIMIZ ANALARIMIZ CAN VERDI TURKIYE ISMINI TARTISMAYA DAHI ACTIRMAYIZ OSMANLI BU DONEM ICIN UYGUN DEGIL INSANLAR APTALMI ???? Padisahim cok yasa desin padisah da sarayda saltanat surup yesin icsin haremlik selamlik bizler enayimiyiz ????

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ISMI SINAN CETIN MIYDI 2018-08-27 20:43:29 @alpay

TURKIYE ISMI ULKEMIZIN ISMI CETIN BEY ULKEMIZIN ISMINI BEGENMIYORSANIZ ISMINI BEGENDIGINIZ ULKEYE GIDERSINIZ
HIC BIR ULKE BIR IKI VATANDAS ULKE ISMINI BEGENMEDI DIYE ULKE ISMINI DEGISTIRMEZ BU VATANA IHANETTIR

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ISMET BEY COK DOGRU KONUSMUS PARDON YAZMIS 2018-08-27 20:40:26 @alpay

TEBRIKLER ULKEMIZIN ISMINI TARTISMAK VATANA IHANETTIR

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
TURKIYE CUMHURIYETI 2018-08-27 20:39:23 @alpay

ISMINI BEGENMEYEN BEGENDIGI ULKEYE GIDEBILIR

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bu hıyarın oglu hapistemi 2018-08-27 18:16:26 @alpay

onu rahat ettirmek için herşeyi satar bunlar

Beğenmedim! (2)
Avatar
kemalist türk, 2018-08-27 16:42:08

bu sinan çetin 4 sene önce de tv de söylemişti buna benzer şeyleri. kendini ve milyonlarca kişinin kendini TÜRK hissetmediğini söylemişti... TÜRKİYE CUMHURİYETİ nin kuruluşunda , hatalar var demişti... yen değil ki bu söylemi bunun.

Misafir Avatar
aslinda 2018-08-27 20:44:07 @kemalist türk,

yargilanmasi lazimdi

Beğenmedim! (1)
Avatar
Devsirmeler 2018-08-27 16:57:11

i... cocuklari, Arab seviciler, damarlarinda Türk kani kalmayan Osmanli artiklari hepiniz defolun, burasi TÜRKIYE CUMHURIYETI, kurucusu Mustafa Kemal ATATÜRK, azinliktasiniz ama corbaya düsen sinek gibi mide bulandiriyorsunuz, defolun

Avatar
muco reis 2018-08-27 16:30:27

helal ismet bey

Misafir Avatar
sn. okuyan. 2018-08-27 16:52:42 @muco reis

T.C. Osmanlının nesini örnek almıştır , yazsanızda öğrensek...

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
okuyan_ 2018-08-27 16:45:14 @muco reis

iSmet orhan asıl siz haddinizi bilin Türkiye Cumhuriyetine cephe almayın. ihanet etmeyin. Osmanlı yı örnek alan bir TC var. Osmanlı size neden batıyor?
bir ülke yeri gelir başka bir ülkeyi bile örnek alır TC Osmanlıyı örnek alıyorsa size batan ne?
buradan TC yi yıkmak adını koymak küstahlığınıda yapmayın.

Beğenmedim! (10)
Avatar
İSMET BEY'e TEŞEKKÜRLER 2018-08-27 16:38:08

İsmet Bey'e teşekkürler,ağzına diline sağlık.

Avatar
D 2018-08-27 19:18:51

Evet bunu niçin sorgulamıyorlar. Birbirlerinde övgüler düzerken ön sıralardaki bunlardı . Her halde güvendiği bir yer var hani temizlikti nerde ahada burnunuzun ucundakileri görmezden gelirsiniz , ama ne kadar zavallı var onları Can'ına ot tıklarsınız siz varya siz söylenecek o kadar Çoook şey varki.

Avatar
Baş 2018-08-27 20:56:27

Benim Osman adındaki eşeğim de başa geçer...