'100 günlük eylem planı' çıkışı!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Cumhurbaşkanı Erdoğan'nın 100 günlük eylem planına ilişkin sosyal medya hesabı üzerinden atıfta bulundu.

'100 günlük eylem planı' çıkışı!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Cumhurbaşkanı Erdoğan'nın 100 günlük eylem planına ilişkin sosyal medya hesabı üzerinden atıfta bulundu.

04 Ağustos 2018 Cumartesi 17:00
'100 günlük eylem planı' çıkışı!

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) lideri Kemal Kılıçdaroğlu Erdoğan'ın geçtiğimiz gün açıkladığı 100 günlük eylem planına ilişkin mesaj yayınladı. Kılıçdaroğlu, 'Alay-ı vala ile 100 günlük eylem planı açıklandı… 5 Temel sorunun hangisine çözüm üretiliyor? Gerçek şu ki; sorunlar çözülmüyor, sorunlar derinleşerek varlığını sürdürüyor… Türkiye yönetilmiyor, Türkiye savruluyor' diye belirtti. 


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.08.2018 17:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKEPELİLER BASMIŞ BURALARI 2018-08-04 17:39:10

BİZ AKİT YENİ ŞAFAK SABAH OKUMUYORUZ..GİDİN ORALARDA HAVLAYIN!SADECE KÜFÜR VE FİTNE İÇİN BURADASINIZ!SİZ SAHTE DİNCİLER!FİRAVUNLAR!!SİZ VAR YA SİZ İÇİNİZ DIŞIMIZ PİSLİK KÖTÜLÜK DEDİKODU. NASIL MÜSLÜMAN OLARAK GÖRÜYORSUNUZ KENDİNİZİ!!ALLAHINI MI KALDIRDIĞINIZ SANIYORSUNUZ!!DÜNYA İKİYE AYRILSA SİZ BİR TARAFTA BİZ BİR TARAFTA!!KEŞKE! !

Avatar
kilicdaroglu kadar taşlar yagsin başınıza 2018-08-04 17:56:09

Kilicdaroglu dedimi korku salıyor hepinizi. kilcdaroglu kadar taşlar yagsin basiniza

Misafir Avatar
ERTUĞRUL 2018-08-04 18:20:54 @kilicdaroglu kadar taşlar yagsin başınıza

ulen kemal olmasa bu siyaset yapılmaz iyi ki var... ki sizin gibi hıyarları da tanıyoruz ... siz olmasanız kiminle daşşakj geçiçegiz biz ... amerikan yalaması... al kemalini münasip bir yerine koy ... en malsınız arkadas bu kemalde cacık olmaz hıyara yazık ... ama nasılsa hıyar sizsiniz sıkıntı yok...

Beğenmedim! (2)
Avatar
Haydar 2018-08-04 18:03:22

Burda gereksiz azi bozuk olan yorum cular.Taraf siz bakacaksın parti gözetmiyeceksin,batarsak AKP VEYA DIĞER PARITLER DEĞİL HEPIMIZ batarız burda küfür etmekle iş olmuyor geleceğimiz önemli.Ne Taybe nede kılıçdaroğluna kufur etmekle memlekete katkınız olmaz.EYER MEMLEKETİ SEVIYORSANIZ DUA EDIN BU MEMLEKETİ KAPTIRMIYALIM.TAYIP TE BIZIM KILIÇDAROĞLU DA BIZIM.DISA KARŞI TEK YUMRUK OLALIM.KUFURLE BU İŞ COZULMEZ.KURDU ILE TÜRKULE BU VATANA SAĞIP CIKALIM

Avatar
İmam Bayuldı 2018-08-04 18:47:57

Siz hala parti içi boş kavgalara devam edin. Bu yüzden çoğu seçmen CHP kendi içinde barışık diye oy vermiyor. İyi bir muhalefet yapın artık. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu. Çıkış arıyor önümüzde mahalli seçimler yıkamazsanız da sallayın şu iktidarı. Vatandaş iyi bir muhalefet bekliyor. Lütfen birlik olalım yeter artık.

Avatar
chp ye çok ihtiyaç var. 2018-08-04 19:02:25

Chp eskisinden daha çok ihtiyaç var muhalefet partileri sesini çıkarmıyor.kimse ulkenin sorunlarını konuşmuyor dikensiz gül bahçesi isteniyor.chp iç kavgayı bırakıp ülkenin sorunlarını çözüm için projeler üretmesi gerekir değişimçiler huzur vermiyor chp ye.Her gun sorun uretiyorlar.

Avatar
Yakup 2018-08-04 19:44:56

CHP de karışıklık veya iç kavga yok.CHP ye ince tarafından saldırı ve ele geçirme çabası var.

Misafir Avatar
Vatandaş 2018-08-05 01:46:45 @Yakup

Parti tüzüklerinde belli oranlarda delege imzası ile olağanüstü genel kurul toplanır diye ifadeler var mıdır? Herhalde vardır. Bu insanlar bu demokratik haklarını kullanıyor diye niye eleştiriliyor. Eleştirilerde MAMA ya da KOLTUK KAYBI kokusu var gibi gibi. Sonra hakaret ve küfür ile eleştiri acizlik değil midir?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-08-04 21:48:39

BURADA OLAN DERT NE INCE NEDE KILIÇDAROĞLU.SÖYLEMEK ÎSTEMESEMDE MEMLEKET BATACAK,DIKKATIMIZI BU YÖNE VERSEK
AKAPE SADECE TESBIT PARTISI,AKAPEDEN ÇOZÜM BEKLEMEK,GÖKTEN YILDIZ INDIRMEK GIBI ZOR OLAY.KAPEYLE BURAYA KAD
AR.THE END,FINIŞ.

Avatar
n 2018-08-04 17:19:39

Lavuk kılınçdaroğlu yenimi anladın ülkenin yönetilemediğini angutt. yedek lastik

Misafir Avatar
Vatandaş 2018-08-05 01:41:04 @n

" n " rumuzlu vatandaş, hakaret ile hitap sadece ve sadece yetersizlerin hitap şeklidir. Seviye deniz seviyesinin de altında.

Beğenmedim! (0)