banner87

129 vekilden Kılıçdaroğlu'na destek

CHP Grup Başkanvekilleri ile birlikte çok sayıda milletvekili, TBMM önünde Kılıçdaroğlu'na destek açıklaması yaptı.

129 vekilden Kılıçdaroğlu'na destek

CHP Grup Başkanvekilleri ile birlikte çok sayıda milletvekili, TBMM önünde Kılıçdaroğlu'na destek açıklaması yaptı.

26 Temmuz 2018 Perşembe 14:53
129 vekilden Kılıçdaroğlu'na destek

CHP Grup Başkanvekilleri Engin Özkoç, Engin Altay ve Özgür Özel ile birlikte çok sayıda milletvekili Meclis önünde Kemal Kılıçdaroğlu’na destek açıklaması yaptı.

Kurultaya karşı bildiriye imza atan CHP'liler adına CHP Bartın Milletvekili Aysu Bankoğlu bildiri metnini okudu

129 MİLLETVEKİLİNİN İMZASINI ATTIĞI BİLDİRİ ŞÖYLE:

"24 Haziran 2018 Milletvekili ve Cumhurbaşkanı seçiminden hemen sonra uygulamaya konulan tek adam rejimi, genel hukuk kurallarına ve Anayasaya aykırı bir şekilde her alanda hayata geçirilmeye başlanmıştır. OHAL’in süresiz hale getirilmesini öngören torba yasa ve uygulamasına karşılık Cumhuriyet Halk Partisi meclis grubu olarak, haksız ve hukuksuz uygulamaların, insan hakkı ihlallerinin önüne geçebilmek için Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde ve hayatın her alanında, kuvvetler ayrılığını, demokrasiyi, hukukun üstünlüğünü ve insan haklarını savunmaya var gücümüzle devam edeceğiz.

Yaklaşan yerel seçimler öncesinde başarıya ulaşmanın birlik ve beraberlik içinde zaman kaybetmeden çalışmalara başlamak olduğu bilinci ile, bu gün kurultay tartışmalarına odaklanmanın ve ülkenin gerçek gündeminden uzaklaşmanın doğru olmadığı kanaatindeyiz.

Geldiğimiz süreçte kurultay toplanmasına yönelik imza sayıları üzerinden bir algı yaratmanın ve bu tartışmayı devam ettirmenin partimize ve ülkemizin aydınlık geleceğine zarar verdiği aşikardır. Bu gün il başkanlarımız tarafından yapılan açıklamaya ve sağduyu çağrısına iştirak ettiğimizi ve kurultay tartışmalarının sayı boyutundan çıkarılarak sonlandırılması gerektiğini düşünüyoruz.
Ülkemizin asıl gündemine ve yerel seçimlere odaklanarak birlik içinde başarı için mücadele etmemiz gerektiğini düşünen Türkiye Büyük Millet Meclisi Milletvekili Gurubumuzun bu iradesini sayın basın mensupları ve kamuoyunun bilgisine sunuyoruz.

Saygılarımızla."

Öte yandan "kurultaya hayır" diyen bildiriyi 145 milletvekilinden 129 milletvekilinin imzaladığı belirtildi. 

Bildiriye imza veren milletvekillerinin listesi şöyle:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.07.2018 15:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
A H A . . Ç E T E . . ! ! ! ! 2018-07-26 15:00:24

.

Misafir Avatar
06 2018-07-26 23:52:21 @A H A . . Ç E T E . . ! ! ! !

chp nin tabani akp nin gitmesini istiyor am chp hayatindan memnun. simdi öfkeleneceklere bir soru; 17 sendir tayyipin hangi istegini engellediniz ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YOZGATTAN 2018-07-26 18:22:25 @A H A . . Ç E T E . . ! ! ! !

niye çete olsun kardeşim, sn. genel başkanınız ve bu vekiller oldukça, partinizin muhteşem üstü yapısı aynen korundukça, biz daha çook kalırız iktidarda. sizin iktidar olmaya cesaretiniz ve bilginiz yok... oturun oturduğunuz yerde vesselam...

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
mrkz 2018-07-26 18:03:03 @A H A . . Ç E T E . . ! ! ! !

CHP deki milletvekilleri ne rağmen tacizci muarrem ne zırvalıyor daha?

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
HAYYE 2018-07-26 15:33:09 @A H A . . Ç E T E . . ! ! ! !

chpde 2.sırayı hataydan alan vekil kaç.tl.ile satın aldın sıranı 10 milyon mevlüt dudunun eski karısı riyatla gezen avukat sana söylüyorum iskenderun lala mustafa paşa caddesi büyük şehir bakıyormuş bok götürüyor ağaçlar yarım yamalak budanmış kaldırımlarda otlar bitmiş bir daha nah oy alırsınız işte bu yüzden iktidar olamıyorsunuz.chp ye alo de kardeşim biz bahçene karışmayız işte fark iskenderun lalamustafa caddesi bundan sonra karar aldı kapı kapı dolaştım büyük şehirde chpye oy vermeyeceğiz chpli başkana güle güle diyin şimdiden suzan hanım

Beğenmedim! (3)
Avatar
Bozo 2018-07-26 15:14:07

Yaziklar olsun kilictarogluna Sayin Meral Aksener kadar olamadi.

Avatar
Deniz 2018-07-26 15:23:08

Sizlere oy verirsem Kemal başınızda dura ken Allah belamı verin. Baza zorla AKP oy verdireceksiniz.

Avatar
Tarzan 2018-07-26 15:16:33

Herzaman kaybetmek için el ele. Lay lay lay! Kaybetmeye devam. Yazıklar olsun lan sizlere. Arslan bile birinci sefer avını yakalayamazsa, ikinci sefer aynı taktiği uygulamaz. Kılıçdaroğlu ile kaybetmeye devam. Lay lay lay!

Avatar
Selam olsun milletvekillerimize 2018-07-26 15:06:02

Chp kurulan oyun bozmuslardir milletvekillerimız yürekten kutluyoruz.

Misafir Avatar
hastir 2018-07-26 16:05:59 @Selam olsun milletvekillerimize

siktir lan godoş

Beğenmedim! (0)
Avatar
Güzel insanlar 2018-07-26 15:31:13

Sizler oldukça umudumuz sonmeyecek chp kurulan kirli tuzaklar bozulmus ankarin gizli odalarinda hazirlanan oyun milletvekillerimiz il baskanlarimiz bozmustur.OYUN KURUCULAR CHP LİLER HESAP VERECEK.

Avatar
ATATÜRKÇÜ ABİ 2018-07-26 15:25:51

Laik, demokratik, sosyal hukuk devletinin çökertilmesine engel olamayan, kitlelere heyecan aşılayamayan ve solun birleşmesi çağrılarına sırtını dönerek, dümeni sağa kıran CHP, muhalefet yapmadaki isteksizlik ve beceriksizliğinin aksine, nedense parti içi muhalefetin sesini kesme konusunda çok iştahlı.

Avatar
Deniz 2018-07-26 15:27:24

Geçen seçimde iyi partiye verdim bu defa AKP vereceğim gitmesen iz. Antalya da bira festivali yapan belediye başkanı gibi adamları millet vekili yaparsınız. Sonuna kadar muharrem ince