15 CHP'li vekilin İYİ Parti'ye katılmasına AKP'den çok sert tepki

AKP Sözcüsü Mahir Ünal, 15 CHP'linin İYİ Parti'ye geçmesine ilişkin, "İlke ittifakından bahseden Kılıçdaroğlu siyasi bir onursuzluğa imza atmıştır" dedi. AKP Grup Başkanvekili Bülent Turan ise, CHP'nin, Mustafa Kemal Atatürk'ün 95 yıllık partisini "okeye dördüncü arayan" bir parti haline getirdiğini iddia ederek, "Makul hiçbir CHP'li bu filme rıza göstermeyecek, bu ahlak dışı iş birlikleri de milletin vicdanında mahkum olacaktır" dedi.

15 CHP'li vekilin İYİ Parti'ye katılmasına AKP'den çok sert tepki

AKP Sözcüsü Mahir Ünal, 15 CHP'linin İYİ Parti'ye geçmesine ilişkin, "İlke ittifakından bahseden Kılıçdaroğlu siyasi bir onursuzluğa imza atmıştır" dedi. AKP Grup Başkanvekili Bülent Turan ise, CHP'nin, Mustafa Kemal Atatürk'ün 95 yıllık partisini "okeye dördüncü arayan" bir parti haline getirdiğini iddia ederek, "Makul hiçbir CHP'li bu filme rıza göstermeyecek, bu ahlak dışı iş birlikleri de milletin vicdanında mahkum olacaktır" dedi.

22 Nisan 2018 Pazar 17:38
15 CHP'li vekilin İYİ Parti'ye katılmasına AKP'den çok sert tepki

AKP Sözcüsü Mahir Ünal'ın açıklamaları şöyle:

İradesi rehin alınmış olan Kılıçdaroğlu, seçmeninin 1 Kasım Genel Seçimleri’ndeki tercihini hiçe sayarak 15 milletvekilini emrinde olduğu iradenin talimatı ile başka bir partiye göndermiş, sözde demokrasi adına demokrasiyi ve o milletvekillerini seçen millet iradesini yok saymıştır. 

Kılıçdaroğlu ve CHP’si kendini inkar etme pahasına 15 milletvekilini 'ip'e göndermiştir. Üstelik ittifakların yasal olarak önü açılmışken gizli kapaklı görüşmeler, kulisler ve siyasi bir hülle ile bunu yapmıştır. Yaşanan hadise bugünün Güneş Motel vakasıdır.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.04.2018 18:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-04-22 18:01:07

BU VATAN HAYiNLERiNE KARSI EN DOGRU VE EN DEMOKRATiK KARARDIR

Misafir Avatar
Tarih 2018-04-23 03:20:31 @KECi COBANI

O iyi insanlar, o güzel atlara binip çekip gittiler.
Demirin tuncuna, insanın piçine kaldık.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran . 2018-04-22 17:46:23

BUGUN CANIM KUFRETMEK ISTEMIYORDU AMMA BOYLE GERI ZEKALILAR KASINDIKCA DURAMIYORUM. SATRANCTA SON HAMLE OLDURUCU HAMLEDIR. BU DURUMDA YAPILACAK SEY SAHI DEVIRMEKTIR. SU ANDA SAH MATSINIZ.

Misafir Avatar
bu kim ya 2018-04-23 03:58:15 @Tekin Baran .

bu kirli sakalli sonradan türeme yüzsüzü manset yapmayin! Cocuklar korkuyor!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ya gecmiste mhp den hangi vekil..cp 2018-04-23 00:51:35 @Tekin Baran .

türkes akp ye gecmedi kendini ve babasinin miras biraktigi davayi, bakanlik icin satti!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy akp siz mhp ile ittifak yaparken 2018-04-22 22:21:25 @Tekin Baran .

iyi ohal donemi erken secim baskin secim karariniz iyi baskasina gelince hak tanimayin olurmu oyle sey gunah yahu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-22 21:23:12 @Tekin Baran .

Metin Feyzioğlu'ndan Erken Seçim Yorumu / Erken Seçim Kararının Sebebi Ne?
https://www.youtube.com/watch?v=dP3B8pttD9E

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP bay bay 2018-04-22 19:39:35 @Tekin Baran .

mhp bye bye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ohal donemi erken secime ne demeli 2018-04-22 19:39:04 @Tekin Baran .

askerlerimiz afrinde savasirken sehit haberleri gelirken erken secim karari ne kadar ahlaki ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TURKIYE IYI OLACAK 2018-04-22 19:37:30 @Tekin Baran .

MILLI IRADE DEMOKRASI KAZANACAK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ya gecmiste mhp den hangi vekil 2018-04-22 19:36:34 @Tekin Baran .

akp ye gecmisti ?? turkesmiydi ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
siyasi edepsizliği sen yaptın 2018-04-22 19:15:18 @Tekin Baran .

fetöşle yağan yağmurda sen yürüyerek onu yaptın bunun hesabını vereceksin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy Ünal bey 2018-04-22 19:03:33 @Tekin Baran .

Turk Milletinin kararlarina saygili olun millet medya narkozundan uyandi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-04-22 19:02:20 @Tekin Baran .

kilicdaroglu yerli ve milli karar ve destek vererek IYI partiyi destekleyerek Turkiyenin onunu aciyor tebrikler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYY AKP TEPKI GOSTERME HAKKIN YOK 2018-04-22 18:59:02 @Tekin Baran .

IYI PARTI CHP DEN TRANSFER OLMASADA SECIMLERE KATILABILMELIYDI SIZ MHP ILE ITTIFAK YAPINCA IYI DEGILMI ????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-22 18:56:05 @Tekin Baran .

Anayasa degisikligi icin bahceliye kul köle olanlarin laf etme hakki yoktur. CHP Cumhuriyetin ve Demokrasinin devami icin muhalefetdeki parti ile dayanisma icerisine girmistir. Aslanlar gibi geliyorlar. CHP en dogru olani serefi ile yapmistir. serefsizler utansin. Sadet partisinin havasi da alinmis oldu!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gunther 2018-04-22 17:46:29

CHP ve Sn. Kılıçdaroğlu cok doğru bir karar vermistir. Türkiye de ne kadar iyi olursan olsun, siyaset etnik kimlik ve mezhep üzerinden yapıldığından CHP li birinin secilmesi zor. Bu nedenle tum muhalif partiler belli ilkeler üzerinden anlaşıp Sn. Meral Aksener i desteklemeleri en dogru karar olur.

Avatar
murat 2018-04-22 17:57:08

siz cokmu onurlusunuz,her hile sizde Allah size firsat vermesin yoksa memleketi satarsiniz,

Avatar
Verhoygen 2018-04-22 18:05:50

Hem hükümet etmek için milletten oy isteyeceksiniz, hemde sizin gibi düşünmeyen insanları takip edip işinize gelmeyen hamlesine onursuzluk diyeceksiniz! Bu onursuzluksa sizin bugüne kadar yaptıklarınıza da bir isim bulmak gerekir.

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-04-22 18:22:06

Referandumda oy çalıp siyasi ibnelik yapanlar şimdi kalkmış onurdan bahsediyor,ilginnnççç.

Avatar
Adalet 2018-04-22 18:46:47

Vatan hainleri şaşırdılar ne yapacaklarını inşAllah gider lerde kurtuluruz bu pisliklerden

Avatar