15 milletvekili CHP’ye geri dönüyor

CHP'den istifa ederek İYİ Parti'ye katılan 15 vekille ilgili yeni bir gelişme yaşandı. Milletvekillerinin yeniden CHP'ye döneceği bildirildi.

15 milletvekili CHP’ye geri dönüyor

CHP'den istifa ederek İYİ Parti'ye katılan 15 vekille ilgili yeni bir gelişme yaşandı. Milletvekillerinin yeniden CHP'ye döneceği bildirildi.

09 Mayıs 2018 Çarşamba 19:24
15 milletvekili CHP’ye geri dönüyor

CHP’den İYİ Parti’ye geçen 15 milletvekiliyle ilgili CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nun yeni bir talimat verdiği belirtildi. Kılıçdaroğlu’nun 15 vekilin partiye dönmesini istediği ifade edildi.

Alınan bu kararın ardından 15 milletvekilinin yarın basın toplantısı düzenleyerek yeniden CHP’ye katılacağı kaydedildi.

Kılıçdaroğlu’nun 15 ismi yeniden CHP listelerinden aday göstermesi bekleniyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.05.2018 20:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tekin Baran 2018-05-09 19:40:41

Kemal bye com guzel yapiyor.Hic kimse sikayet etmesin.

Misafir Avatar
BENZERlikkkkk aynı 2018-05-10 10:33:55 @Tekin Baran

Bir zamanların şişirilmiş içi boş ihanet partisi GENÇ PARTİ nin yerine şimdi İYİ PARTİ vay be . iyi partide yüzde 3,5 oyla patttlayıp yok olacak . bu halk bütün tuzakları bertaraf edecektir inşaAllah. chp de baraj altında kalmalı. yoksa yandık. toplumda ahlak, barış, haya hakaret küfürler aldı başını gitti. örnekleri klavuzları CHP. chp baraj altında kalırsa toplum tertemiz ahlaklı olur. İNŞAALLAH.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sorudum canım 2018-05-10 10:29:31 @Tekin Baran

Millet vekilleri yuvaya dönüyor dönmesindede kendileri dönüyor ya ayaklar altına düşen onurları?
ONURLARIDA GERİ DÖNÜYORMU?
yoksa onursuz olarakmı dönüyorlar?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-05-09 20:51:27

Bay Kemal iktidar ve yancısına demokrasi ve insanlık dersi verdi duvara tosladılar Oyunlarını bozdu. Kendi kazdıkları kuyuya kendileri düşecekler Çirkefleşiyorlar

Avatar
Vatandaş TAMAM dedi, 2018-05-09 20:54:42

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Misafir Avatar
@Vatandaş TAMAM dedi, x***cv 2018-05-10 10:26:59 @Vatandaş TAMAM dedi,

Allah ile kandıran kim?
NAMAZ KILIYORUM, KUR AN OKUYORUM , GECE GÜNDÜZ ÇALIŞIYORUM, YAPTIKLARIM HİZMETLER ORTADA. ALLAH ile halkımı andıryorum? ya sen, NAMAZ KILIYORSUNİ KUR AN OKUMUYORSUN, GECE GÜNDÜZ FİTNE YALAN İÇİNDESİN, AYIK KAFA YOK GENELDE SARHOŞSUN, YAPTIĞIN HİÇ BİR İCRAAT YOK. SEN HALKI ALLAH la kandırmıyorsun öylemi*
HADİ ORDAN LEEEN manyaklar. szin derdiniz ALLAH, sizin derdiniz KUR an, siz namzaza karşısınız siz içki müptelasısınız. defolun bu milletin yakasından düşün.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2018-05-10 10:22:21 @Vatandaş TAMAM dedi,

DUL mu oluyor bunlar şimdi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
oylarımız iyi partiyedir. 2018-05-09 19:34:34

kemal k.oğlu iyi partiyi zora mı sokuyorsun..sanada güvenilmiyor.
ayıp ya..
sanada oy verilmez..kemal k.oğlu.

Avatar
Tiyatroya bak... 2018-05-09 19:53:34

Hsshahahahahahahs

Avatar
aydın 2018-05-09 23:02:05

eger hdp den uzaklaşmanız ,bu manevra ile iyi parti en az%5 sizden alır,karadeniz trakya hele başta .ona göre hdp e desinki pkk ya karşıyız tamam birlikte miting yap ama hem pkk yı savunacak hem askerimize terör saldırısı yapacak bu chp yi bitirir

Avatar
DUL MU? yok ya az kullanımışlar. 2018-05-10 10:23:58

kullanılmış atılmışlar. MECLİSİMİZDE, GAZİ MECLİSİMİZDE BU KULLANILIP ATILANLARI İSTEMİYORUZ.