banner58
Flaş Haber
Kapat

1,5 milyon mühürsüz oyların sadece 300 bini 'hayır'

CHP Genel Başkan Yardımcısı Erdal Aksünger, dağılımı sandık sandık gelen şikâyetlerin incelenmesiyle ulaşıldığını ifade etti

1,5 milyon mühürsüz oyların sadece 300 bini 'hayır'

CHP Genel Başkan Yardımcısı Erdal Aksünger, dağılımı sandık sandık gelen şikâyetlerin incelenmesiyle ulaşıldığını ifade etti

26 Nisan 2017 Çarşamba 18:04
8627 Okunma
1,5 milyon mühürsüz oyların sadece 300 bini 'hayır'

CHP Genel Başkan Yardımcısı Erdal Aksünger, 16 Nisan referandumundaki mühürsüz oylarda Evet ve Hayır’ın oranlarını açıkladı. Mühürsüz oyların dağılımıyla ilgili önemli bilgiler paylaşan Aksünger 1,5 milyon olduğunu belirttiği mühürsüz oyların 300 bin kadarının ‘hayır’, geri kalanların evet olduğunu söyledi.

Aksünger bu dağılıma sandık sandık gelen şikâyetlerin incelenmesi sonucunda ulaştıklarını ifade etti.

CHP’nin referandumun iptali gerekçesiyle Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi'ne (AİHM) gideceğini açıkladığı referandumun en çok tartışılan konusu olan mühürsüz oylar Yüksek Seçim Kurulu'nun (YSK) sandıkların kapanmasından hemen sonra açıkladığı ‘kabul edilecek’ kararıyla ‘meşruiyet’ tartışması yaratmıştı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kamil 2017-04-26 18:31:19

Suç işleyen bunu talep eden yardım ve yataklık eden uygulayan herkim varsa hepsi hukuk karşısında hesap vermeli ve cezalandırılmalı

Avatar
Nail osmanoğlu 2017-04-26 18:59:52

Bu nasıl bi eğitim. öğretmen sandık başkanı görevlisi . Bu öğretmenliği bile şaibeli demekki

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-26 22:08:11

ÖSO TSK’nın Tankını IŞİD’e Sattı
————-
Bu vatan haini ve yüce İslam Peygamber’inin can ve evlat düşmanı Yezit’in, günümüz mazlum Suriye’sine hain hediyeleri olan bu Emevi torunları, kendi ülkelerini Yahudi İsrail’e satma mücadelesi veriyorlar da, bir tankı IŞİD’e satmış olması çok mu şaşılacak bir şeydir ki sizce ?!… Vatanın yanında tankın anlamı nedir ki ?!… Peygamber evlatlarını acımadan ve zerre utanıp, sıkılmadan ve vicdan rahatsızlığı yaşamadan kesip, doğrayan bir zihniyetten Fua ve Kefreya’daki masum sivil kadın ve çocuklara acımasını bekleyebilir misiniz ?!… Bazı namussuz müslümansıların, Peygamberimizin amcası Hazreti Hamza’nın öldürülmüş bedeninden yüreğini çıkarıp da yiyen bu vahşi katili, insanlık ailesinden zerre utanıp sıkılmadan nasıl da bu vahşice davranışı yüceltip de, gerçek ismi ‘Vahşi’ olan bu katili yücelterek ve bu katil zata, Hz. Vahşi Hazretleri diye hitap ederek, bir anlamda yüce Peygamberimizin de kutlu maneviyatına küfür etmiş olmayı göze alarak ve bu ahlaksız

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-26 22:09:14

2-
lıklarını da sözde sünniliğin gereği ve çabalarıymış gibi göstererek ve sünniliği de aslında karalamış olarak İslam’a ne büyük kötülük ederek yücelttikleri bu katil misali benzeri bir biçimde bir muhalif olarak adlandırılan bir katilin daha dün Suriye’de vatanı savunan masum Suriye askerini öldürdükten sonra, bu Peygamberimizin amcası Hz. Hamzanın katili olan ve içimizdeki bazı namussuz müslümansıların adlandırdıkları bu lanetli katil ”Hz. Vahşi Hazretleri (!) ” gibi, bu Suriyeli (sanıyorum ÖSO mensubu muydu ?) katil de, daha dün masum Suriye askerinin yüreğini çıkartıp yememiş miydi ?! Yezit’in torunu Yezit, Vahşi’nin torunu da vahşilik sergileyecektir şüphesiz, başka ne beklenilebilir ki ?!… Yezit’de, Hz. Hüseyin’e karşı dünya ve İslam ümmetinden zerre korkmadan ve utanmadan ve zerre vicdan azabı da duymadan işlemiş olduğu o vahşice cinayetinde, döneminin Yahudilerinden büyük yardımlar görmemiş miydi acaba ?!…

Avatar
A.A. 2017-04-26 22:14:59

1,5 milyon mühürsüz oyların sadece 300 bini 'hayır'
CHP Genel Başkan Yardımcısı Erdal Aksünger, dağılımı sandık sandık gelen şikâyetlerin incelenmesiyle ulaşıldığını ifade etti

------------------

VEBALİ GÜNAHI BOYUNLARINA OLSUN, SANIYORUM O 300.000'LİK HAYIR OYU DA, BU HİLECİLERİN - HEM DURUM ÇAKILMASIN DİYE VE HEM DE ORAN GÖZETİLEREK AYAR VERİLMİŞ BU HALİYLE !... - İŞİ MİDİR ACABA DİYE DÜŞÜNMEKTEN DE KENDİMİ ALAMIYORUM DOĞRUSU ??? !!! ...

Avatar
er 2017-04-26 23:12:46

anayasa mahkemesi derhal iptal etmeli bu hileli secimi .milletle dalga gecer gibi oylara hile kattilar bu secim gecersizdir .hayir kazandi sandiklarda bu kesin .

Avatar
GÖKSEL 2017-04-27 10:44:18

SİZ HAYIR KAZANDI DİYE KENDİNİZİ KANDIRIN AVUTUN 50 YILDIR AVUTUYOSUNUZ ZATEN KENDİNİZİ KENDİNİZİ KANDIRMAYA DEVAM DURMAK YOK YOLA DEVAM

Avatar
vela havle vela kuvvete 2017-04-27 10:47:39

yahu sistem değişimi yani çok hassasiyetle yapılması gereken referandumun bile içine edilirmi. bu şaibeye göre 1. 200 bin oyun evet denmesi demektir.

Misafir Avatar
Sistem asla değişemez 2017-04-27 10:51:42 @vela havle vela kuvvete

Türk Milleti - Türkiye Cumhuriyeti, Ne Mutlu Türküm Diyene ? demiyenin canı cehenneme. yetmez amma Hayırrrrrr . vela havle vela kuvvete.

Beğenmedim! (0)