banner87
Flaş Haber
Kapat

15 Temmuz şehidinin babası isyan etti

TRT muhabirinin yayın yaptığını gören 15 Temmuz Şehidi Yakup Sürücü'nün babası "Kendi Afrin'e gidene kadar oğlunu yollayaydı, Bilal Erdoğan'ı yollayaydı. Benim oğluma bak, şehit oldu onun yüzünden" diyerek sesini duyurmaya çalıştı.

15 Temmuz şehidinin babası isyan etti

TRT muhabirinin yayın yaptığını gören 15 Temmuz Şehidi Yakup Sürücü'nün babası "Kendi Afrin'e gidene kadar oğlunu yollayaydı, Bilal Erdoğan'ı yollayaydı. Benim oğluma bak, şehit oldu onun yüzünden" diyerek sesini duyurmaya çalıştı.

02 Mayıs 2018 Çarşamba 20:05
15 Temmuz şehidinin babası isyan etti

15 Temmuz hain darbe girişiminde Ankara Gölbaşı Özel Harekat Daire Başkanlığı'na düzenlenen saldırıda şehit düşen Yakup Sürücü'nün babası İbrahim Sürücü, TRT muhabirinin sokakta canlı yayın yaptığını görünce sesini duyurmak istedi.

Muhabirle konuşmaya çalışan şehit babası, "Kendi Afrin'e gidene kadar oğlunu yollayaydı, Bilal Erdoğan'ı yollayaydı... Benim oğluma bak, şehit oldu onun yüzünden. Niye bir tane vekilin, bakanın oğlu şehit olmuyor? Kendileri yaptı bunu." sözleriyle sıkıntısını dile getirdi.

Şehit annesi Çiğdem Sürücü ise elindeki telefonda oğlunun fotoğrafını TRT muhabirine gösterdi. TRT muhabiri tepkili şehit ailesine cevap vermedi.

Olayın ardından şehit babası "Derdimi sıkıntımı bunlara anlatamıyorum. Kaçıyorlar böyle" diyerek yakındı.

O anlar bir vatandaşın telefonuna yansıdı. Vatandaşın paylaştığı video kısa sürede sosyal medyada yayıldı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-02 20:33:53

SEHiT DÜSEN OGLUNUZUN MESKENi CENNET OLSUN VEKiLLERiN VE BAKANLARIN COCUKLARI ASKERLiK YAPMIYORKi SEHiT DÜS SÜN ASKERLiK YAPSADA CEPHEYE GÖNDERiLMiYOR

Avatar
CEKO 2018-05-02 20:31:14

DAYI ELLERINDEN ÖPERIM HA SÖYLE BAK SEN BILIYORSUN AKPE NIN TEZGAHIYDI 15 TEMMUZ OHALI GETIRIP DIKTA YÖNETIMIYLE ISDEDIGI GIBI ATINI KOSDURMAK ICINDIR ALLAH TOPUNUN CEZASINI VERSIN

Misafir Avatar
bakarmısın 2018-05-03 10:18:18 @CEKO

Kılıçdaroğlu oğlu Ankarada asker birden feryat etti oğlum afrine gidemez. o daha silah tutmasını bilmiyor. yav senin oğlunu zaten gönderen yok ne bu korku ne bu telaş. vay chp vy kılıçdaroğlu vyyyyyy. sizi düzenbazlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
oralarda şehit olanlar ruhunuz şad olsun 2018-05-03 09:10:03 @CEKO

bakın şehit olanlara alevi bektaşi ,şafi sünni yeni gelen hükümet yüzde çıkarır inşaAllah kaç alevi bektaşi şafi çocuğu,atatürkçü sünni çocuğu askerde kaçtane bu dinciyim diyenlerin çocuğu askerde haydi cumhur erkeksen sen çıkar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
baba erenler 2018-05-03 09:07:35 @CEKO

kardeşim bunu seçim meydanlarında ev sohbetlerinde misafirlikte camide cami avlusunda parkta ,bankada,sıra beklediğin her yerde dile getirki bu asker kaçakları nın babaları ortaya çıksın açıklama yapsında görelim ama ....ları yemez ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
güven 2018-05-03 08:52:33 @CEKO

hu huu chp lilerin çocukları PKK saflarında savaşıyor KOMİK DALAEVERECİLER SİZİ. meral hanımda pkk ya karşı kuşanacakmış. ya zsiz yardım ediyorsunuz teröre. bunu anlamayan kalmadı be.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
o ayaklar eskidi ve çok kokuşuş be 2018-05-03 08:50:58 @CEKO

Sağcı solcu fitnesi zamanında aynı nakaratı çalıyordu bu pislik zihnyet. diyorlardıki başbakanın çocuğu neden g doğuya gitmiyor. neden savaşa gitmiyor. ya gidin be. numaracılar sizi. sizin çocuğunuz nerde asker? ondan haber verin. bre fitneciler. bu halkı kandırmaya çalışıyorsunuz her seferindede kaya ya tosluyorsunuz. şeytanın cezası yine kendi şeytanlığındandır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
SEÇİMLERDE BANA OY VERİN 2018-05-02 21:27:05

ÜLKENİN TÜM FABRİKALARINI SATICAM,BANA OY VERİN.KÖPRÜ YAPIM HAZİNE GARANTİSİ VERİP HER GÜN KENDİ ADAMIMA TRİLYONLAR AKTARIP BİNLERCE MARKET AÇICAM,SİZİN CEBİNİZE GİRMEDEN NAKİT PARA CEBİME GİRİCEK.BU PARAYLA ÖZEL ORDU KURUCAM BANA KARŞI GELENİ ANLARSINIZ

Avatar
a aaa 2018-05-02 22:06:32

Amcacığım siyasi iradenin çocuklarının bir kısmı çürük raporlu, bir kısmı bedelli askerlik yaptı, bir kısmı da bedelli askerlik bekliyor. Siyasi iradenin çocukları pamuklara sarılı holding yada vakıf yönetir paraları koyacak kasa arar garibanın çocukları ya şehit olur ya da gazi. Birde vatan millet Sakarya edebiyatı yaparlar Afrinvole showları yapar. Üzülme amca artık mızrak çuvala sığmıyor vatandaş yaptıklarını sandıkta hesaplaşacak

Avatar
Batuhan 2018-05-02 21:59:05

Sosyal medyada patlayan 'AKP'lilerin çürük rapor' listesi

http://www.viratrabzon.com/haber/sosyal-medyada-patlayan-akplilerin-curuk-rapor-listesi-40521.html

Avatar
Vatandaş 2018-05-02 22:18:45

DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ

Avatar
Okur 2018-05-02 22:54:50

Bedellici siyasilere mi sorsak acep?

Avatar
kakirin oglu olur 2018-05-02 22:15:00

cunku ya tehlikeli yerlere fakir erleri yada fakirlikden uzman er ve cavuslari gonderirler sehit bu kesinden cikar ve aileleronede canazede sakin aglamayin obur evladda vatama helal olsun canimiz kanimiz vatan icin helal olsun dedirtirler cogu zamanda bu durumdan kimse sikayetci olmaz devlet sehidin yakinlarinada bakar madur etmez yani bu duzen boyle sikayeti olamda yok annamakda zorlanmayin bu her zaman boylefir ve boyle kalacaktir