2018 Türkiyesi'nde 'Kerbela zulmü'; 500 metre ilerde su var ama verilmiyor

Sivas'ın Şarkışla ilçesine bağlı Alevi köyü olan Kaymak'ta, susuzluk nedeniyle adeta 'Kerbela zulmü' yaşanıyor. Köyün 500 metre aşağısında baraj olmasına rağmen susuzluk çilesi çeken köylüler isyan etti.

2018 Türkiyesi'nde 'Kerbela zulmü'; 500 metre ilerde su var ama verilmiyor

Sivas'ın Şarkışla ilçesine bağlı Alevi köyü olan Kaymak'ta, susuzluk nedeniyle adeta 'Kerbela zulmü' yaşanıyor. Köyün 500 metre aşağısında baraj olmasına rağmen susuzluk çilesi çeken köylüler isyan etti.

03 Ağustos 2018 Cuma 21:53
2018 Türkiyesi'nde 'Kerbela zulmü'; 500 metre ilerde su var ama verilmiyor

Köyün su pınarları artık kurumuş. Su deposu ise yalnızca haftada bir kez çalışıyor. O da yetmiyor.

23 haneli köyde, yaşlılar 1 km uzaktan bidonlarla su taşıyor. Suların temiz olup olmadığı meçhul. Bulaşıklar yıkanamıyor, yetersiz temizlik yüzünden karasineklerin çoğalması da ayrı bir sorun. Yetkililerden sonuç alamayan köylüler, BİMER'e yaptıkları başvurunun sonucunu Şarkışla İlçe Özel İdaresi'nden bekliyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.08.2018 00:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-08-04 00:05:52

TÜRKiYEDE CALAN BU TEHLiKE CANLARINI DUYAN OLMUYORMU 21 Ci ASIRDA DAHA ALEVi SÜNi AYIRIMI CEHALETi KEPCEYLE YiYEN BU ZAVALILAR iKTiDARDA OLDUGU MÜDETCE BU AYIRIMLAR DEVAM EDECEKTiR

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-08-03 22:00:27

SU HAKTIR,ULAŞIMI ENGELLENEMEZ.VERGISINI ALDIĞIN VATANDAŞA TÜM SOSYAL HIZMETİ DEVLET OLARAK GÖTÜRECEKSİN.

Avatar
İ Haber 2018-08-03 22:15:47

Vergisini alırlar doğru .
Yinede kime oy verdiğine bağlı gibime geliyor.
Utanmazlar. Dünyaya kafa tutmakta bir .numarasınız , birazcık olsun vatandaşla ilgilenin utanmazlarsa

Avatar
Gunther 2018-08-03 22:34:51

hakan rumuzlu kisi, buyuk ihtimalle yezid nesli. Bu yorumu hic bir musluman yazmaz.

Misafir Avatar
dagdelen 2018-08-03 23:25:19 @Gunther

cocuklara tecavuz edenler kimler? sunniler.
nato uyesi olanlar kimler? sunniler.
israil ile ticaret yapanlar kimler? sunniler.
amerika'ya incirlik'te got siktirenler kimler? sunniler.
din adi altinda her boku yiyenler kimler? sunniler.

emevi zihniyetindekilerle sonunda kadar savasacagiz. mazlum insanlarin suyunu kesen sunniler, el nusra'ya katilin da gelin suriye'ye ananizi nasil sikiyoruz gorun.

Beğenmedim! (5)
Avatar
alcaklik sizin kaninizda var 2018-08-03 22:42:05

hakan denen orosbu cocugu bok senin gibi soysuz piclerin agzina layiktir.seni o ciktigin boklu delige sokarim.

Avatar
benamus AKP 2018-08-03 22:35:54

ALEVI KÖYÜ OLDUGU ICIN SU VERILMIYOR VARTODA AYNI ALEVI KÖYLERINE SU VERILMIYOR SUNNI KÖYLERE 32 km den su getiriliyor

Avatar
hakan 2018-08-03 22:29:45

oh iyi olmuş b0kunu yediniz k.k kurtarsın sizi!

Misafir Avatar
Demokrat 2018-08-04 12:36:47 @hakan

Söyleyecek sözü olmayanlar ya küfür eder ya da hakaret eder. Cehalet böyle bir şey.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hadi lan 2018-08-04 01:13:04 @hakan

hakan bana bir kere versene sana cenneti yasatirim mükafat 200 arap riyali .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@hakan x------------ 2018-08-04 00:02:39 @hakan

sana giren zamlar da senin bokunu yedigin zatdan geliyor..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Akıllı olun 2018-08-03 22:33:03

Akıllı olup oylarınızn yarısını verseydi iz, niye ayrım yaptınız...

Misafir Avatar
iblisin tohumu!!!! 2018-08-04 01:07:15 @Akıllı olun

sen cikarci yalakasin ama her kisiyi kendin gibi zannetme ve tesvikde etme!

Beğenmedim! (0)