banner87

'24 Haziran Seçimleri'nde dip dalga geliyor'

Gezici Araştırma'nın sahibi Murat Gezici, seçmenlerin anketörlerini yanıtlamakta çekingen davrandığını söyledi ve 'Belli ki bir dip dalga var' dedi.

'24 Haziran Seçimleri'nde dip dalga geliyor'

Gezici Araştırma'nın sahibi Murat Gezici, seçmenlerin anketörlerini yanıtlamakta çekingen davrandığını söyledi ve 'Belli ki bir dip dalga var' dedi.

29 Mayıs 2018 Salı 10:37
'24 Haziran Seçimleri'nde dip dalga geliyor'

Gezici Araştırma şirketinin sahibi Murat Gezici, 24 Haziran seçimleri öncesi görüştükleri seçmenlerin anketleri yanıtlama konusunda çekingen davrandığını dile getirdi.

Habertürk Yazarı Fatih Altaylı'nın Gezici ile görüşmesini anlattığı yazısına göre geçmişte 40-45 ev ziyaretinden 18'inden yanıt alabilen anketörleri geçen seçimde 18 anket çıkarabilmek için 70-80 kapı dolaşmak zorunda kalmış. "Bu seçimde durum iyice garip bir hal aldı" diyen Gezici, "Şu anda 120 kapıdan ancak 18 anket doldurtabiliyoruz. Vatandaş konuşmuyor, fikrini söylemekten kaçınıyor veya çekiniyor. Kapılar anketörlerin yüzüne kapanıyor" ifadesini kullanıyor.

“SEÇMEN FİKRİNİ PAYLAŞMAK İSTEMİYOR”

Gezici'nin Altaylı'nın “Bu durum anketlerin güvenilirliğini etkiliyor mu?” sorusuna verdiği yanıtsa şöyle: “Güvenilir olmasında sorun yaratan bir durum değil bu. Sadece iş çok zorlaştı. Seçmen çekiniyor; konuşmak, fikrini paylaşmak istemiyor.”

“24 HAZİRAN AKŞAMI GÖRECEĞİZ”

Altaylı, Gezici'ye bu durumun nedeninin "Korku" olup olmadığını da sorduğunu, Gezici'nin “Seçmen güvensiz. Bilgisini, verisini kimseyle paylaşmak istemiyor. Belli ki bir dip dalga var. Nereye doğru yönlenir bilmiyorum. Ama benzerlerini bir kez 1980’lerde, bir kez de 2000’lerde gördüğümüz bir dip dalga var. 24 Haziran gecesi göreceğiz" cevabını verdiğini aktarıyor.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.05.2018 13:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet neden konuşamıyor? 2018-05-29 10:54:31

seçmen korkusundan konuşamıyor..oy,unu açıklayamıyor..dikdatörüst bir davranış biçimi akp.de mevcuttur..Temel bey de dedi ya..ya benden olursun yada seni mahvederim..Bu nedenlerden dolayı milletin garibanları aileleri ve çalışanları ve işçileri ve emeklileri,çiftçileri konuşamıyor..
Olur ya.hile ile akp.yine başa gelirse milletin canına okur..durmadan hapishane yapıyormuş..Yeni hapishaneleri kimin için yapıyor.Dağdaki ayılar ve tilkiler için değil..Garibanlar için hapishaneleri akp.yapıyor..yetmiyor hapishaneleri.
Zalimlerden mazlumlar korkuyor..
akp.ye ve mhp.ye oy verme.vatandaş..bu korkuyu böylece gider..kurtul akp.den..

Misafir Avatar
ege 2018-05-29 18:19:02 @Millet neden konuşamıyor?

Ne olursa olsun kardeşim. bu ülkeye sahip çıkmak istiyoruz bu yol klavuzumuzda AKP dir. başka her türlü antrika göz boyamadır aldatmacadır. AKP sosyal, ekonomik, kültürel, askeri, yerli, milli bütün alanlarda üstün başarılara imza atmıştır. . DESTEĞİMİZ AKP ye tamdır.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
Millet neden konuşamıyor? millet değil siz hainler 2018-05-29 16:49:50 @Millet neden konuşamıyor?

Millet neden konuşamıyor?*****MİLLET DEMEYİN BUNADA, İSYANKARLARINIZ YANİ SİZ HAİNLER İ KAST ETMİŞSİNİZ. AMA SİZ HİÇTE SUSKUN DEĞİL BİLAKİS KÜSTAHLIKTA SINIR TANIMADAN KONUŞUYORSUNUZ HEMDE BAĞIRARAK KÜSTAHLAŞARAK HAKARETLER EDEREK, YALAN İFTİRA ATARAK KONUŞUYORSUNUZ. SİZİ KAHROLASICALAR. DÜŞÜN BU MİLLETİN YAKASINDAN. ŞEYTAN GİBİ HUZUR BOZMAYA ORTALIK KARIŞTIRMAYA ÇOK GAYRET EDİYORSUNUZ.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
KALICI ESER 2018-05-29 16:44:32 @Millet neden konuşamıyor?

PKK pyd ypg eşkiyalarını vuran mühimmat yerlidir. onların kökünü kurutan füzeler iha lar yerlidir. o eşkiyaların tuzaklarından mayınlarından bombalarından askerimzi polisimizi koruyan zırhlı araçlar yerlidir. ulan bu kefere güruhu bunuda beğenmiyor. sizne ayaksınız len?

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
KALICI ESER 2018-05-29 16:42:01 @Millet neden konuşamıyor?

MARMARAY BAŞLI BAŞINABİR ESERDİR. İstanbula nefes borusu olmuştur adeta. TÜRKİYEMİZİN GURURU OLMUŞTUR MARMARAY.. hala tatminsizler beğenmiyor. ne ayaksınız len siz?

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
Anketlere değil meydanlara bakın 2018-05-29 16:31:32 @Millet neden konuşamıyor?

Yenikapı'da miting yapıp meydanı doldurabilen kaç siyasetçi var?

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
KALICI ESER 2018-05-29 14:28:31 @Millet neden konuşamıyor?

ÇAMLICA KULESİ EYFEL'İ GEÇTİ
Antenin monte edilmesiyle kulenin yüksekliği 365 metreye ulaştı. Kule 365 metreye ulaşmasıyla Paris'in simgesi olan 300 metrelik Eyfel -----DEVAM

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
izmir 2018-05-29 13:45:38 @Millet neden konuşamıyor?

Yüce Türkiye halkı bizi yalan haberleri ile kandıracağını sanan zalim işbilmez dış güçlerin uşaklarına tokat atmak için 24Hziranı bekliyoruz. 16 yılda yapılanları görmemizi yatımları inkar etmemizi bekleyenlere bir okkalı tokat vuracağız. Ülkemizi batırmak niyetindeki AJANLARA oy vermeyelim.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
bb 2018-05-29 13:43:07 @Millet neden konuşamıyor?

Kandırmakla yalanla boyamayla seçim kazanacağını , milleti kandıracağını zanneden zavallılar. bu halk adamını tanıyor. DEVAMMM.

Beğenmedim! (10)
Avatar
korkudan konusmuyorlardir 2018-05-29 11:45:06

issiz kalirim diye

Misafir Avatar
KALICI ESER 2018-05-29 16:46:58 @korkudan konusmuyorlardir

KALICI ESER 2 saat önce
ÇAMLICA KULESİ EYFEL'İ GEÇTİ Antenin monte edilmesiyle kulenin yüksekliği 365 metreye ulaştı. Kule 365 metreye ulaşmasıyla Paris'in simgesi olan 300 metrelik Eyfel -----DEVAM *******BU YORUMA 5 TANE GERZEK BEĞENMİYORUM İŞARETİ BIRAKMIŞ. NEYİNİ BEĞENMEDİN HA?

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
KALICI ESER 2018-05-29 16:40:35 @korkudan konusmuyorlardir

Bu kalıcı eserleri beğenmeyen gerzekler ne istiyor peki?
ulan daha ne istiyorsunuz?
PARİSTE EYFEL KULESİ DÜNYA MARKASI. TURİSTLER AKIN AKIN GİDİYOR. EE AK PARTİ EYFELDEN DAHA İYİSİNİ YAPTI HALA BEĞENMİYORSUNUZ . NE AYAKSINIZ SİZ?

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
KALICI ESER 2018-05-29 14:30:25 @korkudan konusmuyorlardir

ÇAMLICA KULESİ EYFEL'İ GEÇTİ
Antenin monte edilmesiyle kulenin yüksekliği 365 metreye ulaştı. Kule 365 metreye ulaşmasıyla Paris'in simgesi olan 300 metrelik Eyfel . DEAVAMM. AKP BİR HAYATTIR TÜRKİYEMİZ İÇİN.

Beğenmedim! (11)
Avatar
gecim derdi milletin canina tak etti 2018-05-29 11:45:41

AKP nin bu secim isi cok zor

Misafir Avatar
Ecevit zamanındaki ortamı mı özlediniz? 2018-05-29 17:31:02 @gecim derdi milletin canina tak etti

Sanki Ak Partiden önce çok rahat yaşıyordunuz.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-29 13:01:15

abbas yolcu

Avatar
eeee 2018-05-29 15:26:39

ZORBA BIR HÜKÜMET VARSA BASDA KORKULUR AGZINI ACAN DELIKDE ONUN ICINDIRKI HARIMELERIN SONUDUR BU MILLET SANDIKDA KONUSACAK BICAK KEMIGE DAYANDI SOV YAPMA ZAMANI GECDI GERCEKLER VAR MILLET ZAMLARDAN BIKTI CIFTCI KENDINI YAKAR HALE GELDI HERSEY GÜLLÜK GÜLÜSTANLIK DEGIL TAMAM YETER ARTIK

Avatar
KAHROL SİYONİZM ! YAŞA ☪ ATATÜRK'ÇÜ DOĞU PERİNÇEK 2018-05-29 12:00:23

.

Misafir Avatar
Perinçek'in Yenikapı mitingi ne zaman? 2018-05-29 17:32:10 @KAHROL SİYONİZM ! YAŞA ☪ ATATÜRK'ÇÜ DOĞU PERİNÇEK

Perinçek başkan seçilebileceğine kendisi inanıyor mu yoksa sırf oyları bölmek için mi aday oldu?

Beğenmedim! (3)
Avatar
cevher doğan 2018-05-29 15:49:36

BİR UFAK ELEŞTİRDİ DİYE İNSANLARI SÜRÜNDÜRMEK DE NE AYIPTIR.

Avatar
KAHROL SİYONİZM ! YAŞA ☪ ATATÜRK'ÇÜ DOĞU PERİNÇEK 2018-05-29 12:00:40

.