banner87

24 Haziran Seçimleri'nde yeni 'oy hırsızlığı' görüntüleri

24 Haziran seçimlerinde gerçekleşen usulsüzlük videoları gelmeye devam ediyor. Seçimler geride kalsa da soysal medyaya düşen videolar akıllarda şüphe uyandırıyor. Tartışma yaratan son video da Şanlıurfa’dan geldi.

24 Haziran Seçimleri'nde yeni 'oy hırsızlığı' görüntüleri

24 Haziran seçimlerinde gerçekleşen usulsüzlük videoları gelmeye devam ediyor. Seçimler geride kalsa da soysal medyaya düşen videolar akıllarda şüphe uyandırıyor. Tartışma yaratan son video da Şanlıurfa’dan geldi.

29 Haziran 2018 Cuma 20:27
24 Haziran Seçimleri'nde yeni 'oy hırsızlığı' görüntüleri

Seçim günü Suruç'ya gerçekleşen baskıların büyük tepki çekmesinin ardından bölgede 100'den sandıkta verilen oylar iptal edilmişti.

Bu kez de Eyyubiye Ulucanlar okulu 2293 numaralı sandıkta çekildiği iddia edilen görüntülerde, tek bir kişinin ardı ardına MHP'ye ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a mühür bastığı görülüyor.

Odatv'nin haberine göre; Görüntülerde oy veren vatandaşa baskıyla oy kullandırıldığı ileri sürüldü. Fakat videonun ortaya çıkmasının ardından muhalefet partileri de harekete geçerek söz konusu sandık için iptal başvurusunu yaptı. Yapılan bu başvuruların ardından söz konusu sandığın iptal edilmesi bekleniyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.06.2018 01:29
Anahtar Kelimeler:
OySeçim24 Haziran
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mr. AQ : SİYONİZM Y-CHP'DEN RAZI OLSUN AQ !!!! :( 2018-07-05 14:30:59

AMA BU MİLLET GÖRÜNÜMLÜ ALÇAKLAR SÜRÜSÜNE AZ AQ !!!!!

Misafir Avatar
paü tde bölümünün ibineleri 2018-07-05 22:13:40 @Mr. AQ : SİYONİZM Y-CHP'DEN RAZI OLSUN AQ !!!! :(

pamukkale üniversitesi türk dili ve edebiyatı bölümünden ceyhun vedat uyğur, turgut tok, özgür kasım aydemir, mustafa arslan, yunus balcı hepsi ibine ya acaba trencilik oynuyor mudurlar https://pbs.twimg.com/media/Cs-gKRSWIAEXk_V.jpg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
göt yalayıcı özgür kasım aydemir 2018-07-05 21:30:33 @Mr. AQ : SİYONİZM Y-CHP'DEN RAZI OLSUN AQ !!!! :(

sırf bi yerlere gelebilmek için sik emip taşakları da dudaklarıyla vakumlayabilecek aşağılıkta bir insan. öğrencilere karşı davranışı ise iğrenç... özgöt kasık gaydemir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
www.ulusalradyo.com 2018-07-05 17:45:38 @Mr. AQ : SİYONİZM Y-CHP'DEN RAZI OLSUN AQ !!!! :(

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-06-29 20:50:46

Biz dedik kardeşim ." Var bunda bir şey ,yaptı yapacaklarını yine biz hiç inanmadık adil seçimin olacağını .Allah yedirmesin inşAllah .

Misafir Avatar
Mr. AQ : SİYONİZM Y-CHP'DEN RAZI OLSUN AQ !!!! :( 2018-07-05 14:29:41 @D

AMA BU MİLLET GÖRÜNÜMLÜ ALÇAKLAR SÜRÜSÜNE AZ AQ !!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kavvad trol sen kendi karını oraya gönderirsin 2018-06-30 20:19:35 @D

h
a
s

s
i
k
t
i
r

g
ö
t
v
e
r
e
n

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
meral aksener---**** 2018-06-30 10:33:42 @D

Birazdan kerhaneye gidip seni , karina sikayet edecem!

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
merala kşener 2018-06-29 21:10:13 @D

h
a
s

s
i
k
t
i
r

g
ö
t
v
e
r
e
n

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
böyle video çekmek zor değil 2018-06-29 20:58:51 @D

seçim günü oy pusulalarını cebine, boş zarfı sandığa atarsın. sonra pusulaları renkli fotokopi ile çoğaltırsın. üzerinde evet yazan mühür yaptırmak da kolay. sonra video çekip yayınlarsın. o kadar sandık müşah,idi var hangi sandıkta kaç oy kullanılacağı ve kaç seçmenin gelip oy kullandığı cehapeli müşahitlerin de şahitliği ile kayıt altında. ysk da QR kodlu olarak tutanakları yayınlıyor cehapeli müşahitler ellerindeki tutanakla bunları karşılaştırabilir. .vazalak Kılıçdaroğlu istifa etmesin diye mi bu algı çalışmaları?

Beğenmedim! (5)
Avatar
D 2018-06-29 20:53:59

Önca önlem aldık diyenlere sizde uzaktan aval aval bakın hala inanınki kontrolünüzün altında yapıldı alın işte aldığınız önlemler hiç boştaymış adamlar profesyonel olmuşlar sizi ayakta uyutuyorlar hala uyanamadınız .

Misafir Avatar
D'ye cevap 2018-06-29 21:11:07 @D

h
a
s

s
i
k
t
i
r

g
ö
t
v
e
r
e
n

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
sus lan vazalak 2018-06-29 21:05:23 @D

yoksa götüne girer vazelinli taşak

Beğenmedim! (5)
Avatar
köylü 2018-06-29 20:56:19

ben MHPnin bu seçimde büyük bir hile yaptığına inıyorum o akşam fox tv de yorumcunun birisi bu konuya dikkat çekmişti demiştiki oylar sayılmaya başlayınca mhp nin oylar 11 de takılıp kaldı hiç eksilmedi yerinde saydı bu konu mutlaka araştırılmalı mhp baraj altı nir partiydi görüyorsunuz ne hileler yapıyorlar ben seçimlere kesinlikle inanmıyorum

Misafir Avatar
kavvada bak kavvada 2018-06-30 21:18:28 @köylü

burada karınızın kızınızın ananızın bacınızın plajda çıplak gezmesini savunan sizsiniz cehapeli kavvad troller. sonra da "kayını keyanede bulup seni şikayet edicem" diye zırvalarsınız.

h
a
s

s
i
k
t
i
r

g
ö
t
v
e
r
e
n

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ona buna götveren yazan ibneye 2018-06-30 10:26:15 @köylü

ermeniler kerhanesinden kurtarilan oglanin kusuruna bakmayin buraya anasina bacisina karisina müsteri bulmak icin kicini yirtiyor. ilgilenmeyin , ermeniler hepsini hurdaya cikarmislar.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
köylüye 2018-06-29 21:11:39 @köylü

h
a
s

s
i
k
t
i
r

g
ö
t
v
e
r
e
n

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
inanıyormuş 2018-06-29 21:03:57 @köylü

başka biri de senin yalancı bir ibne olduğuna inanabilir aksini ispat edebillir misin? ispatlamak için göt muayenesi yaptıracaksın

Beğenmedim! (4)
Avatar
MIRO 2018-06-30 03:10:46

resmi hirsizlar RESMI HIRSIZ ERDOGAN GULEN YSK,, VE BIR KOCA MECLIS DOLUSU MILLET SOYSUZU ,,UYAN EY HALKIM UYAN HIRSIZ MECLISTE PAZARDA DEYIL..DIYANETTE ISE FETONUN ZIKKIM COCUKLARI CELIYOR ULKEMIZ HIRSIZ DOLMUSTUR .bir erdogan bir gulen bir berat birde bilal binalimi cin alimi birde o inek yerine ulkeyi komple sagiyorlar .kavvvatlar meclisi

Misafir Avatar
siktir git KIRO 2018-06-30 21:29:41 @MIRO

h
a
s

s
i
k
t
i
r

g
ö
t
v
e
r
e
n

Beğenmedim! (1)
Avatar
D 2018-06-29 20:57:12

Yuh yuh soyanlara ,çalanlara yuh ,yuh Selda Bagcandan şarkılar Efendim .Bol bol dinleyin .

Misafir Avatar
eşkiya torunu soyguncu kemal 2018-06-29 21:44:34 @D

SSK genel müdürüyken 25 dolarlık stente 2500 dolar ödenmiş gösterirken aradaki fark kimin cebine gidiyordu

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
yuh yuh 2018-06-29 21:09:06 @D

portakalı soyanlara
baş ucuna koyanlara
ir yalan uyduranlara
duma dum dum
kırmızı mum
koyun diyenlere koydum

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
sana yuh, cehapeye yuh ibineler sizi 2018-06-29 21:01:39 @D

parti hesaplarında usulsüzlük tespit edilen, götveren atatürkün vasiyetine uymayıp yıllarca tdkya verilecek paraların üzerine yatan cehapeye yuh. Bu sktiriboktan partinin iş bankası hissedarı olması da ayrı bir garabettir. bu hisseler cehapenin elinden alınsın

Beğenmedim! (6)
Avatar
Emine 2018-06-29 21:46:58

En büyük Terörist basi RTEdir ve en büyük Terörist örgüt TCdir....

Misafir Avatar
travesti trol 2018-06-29 22:48:17 @Emine

ismini bi Emine, bi Meryem bi bilmemne yazan ibine kılıklı trol.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan haini vazalak seni 2018-06-29 22:46:31 @Emine

h
a
s

s
i
k
t
i
r

g
ö
t
v
e
r
e
n

Beğenmedim! (6)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-29 23:23:21

HUYLU HUYUNDAN VAZ GEÇERMİ.BUNLARIN KENDILERI GIBI SEÇMENLERIDE HIRSIZ.

Misafir Avatar
vazalak konuştu 2018-06-30 21:28:02 @Mavi göz,sarı saç.

h
a
s

s
i
k
t
i
r

g
ö
t
v
e
r
e
n

Beğenmedim! (1)