banner87

24 Seçimleri öncesi büyük bir skandal ortaya çıktı...

Şengül Erdoğan isimli, yurtdışında yaşayan kişi 24 Haziran Seçimleri için 2 kez oy kullandı. 24 Haziran Seçimleri ile ilgili bir usülsüzlük daha ortaya çıkmış oldu

24 Seçimleri öncesi büyük bir skandal ortaya çıktı...

Şengül Erdoğan isimli, yurtdışında yaşayan kişi 24 Haziran Seçimleri için 2 kez oy kullandı. 24 Haziran Seçimleri ile ilgili bir usülsüzlük daha ortaya çıkmış oldu

19 Haziran 2018 Salı 18:20
24 Seçimleri öncesi büyük bir skandal ortaya çıktı...

24 Haziran Seçimleri için yurtdışında yaşayan vatandaşlar oy kullanmaya devam ediyor. 

Vatandaşlar havalimanlarında, konsolosluklarda oylarını kullanabiliyorlar. 

Belçika'da yaşayan Şengül Erdoğan isimli bir vatandaş, sosyal medya hesabında oy kullanırken çektirdiği fotoğrafları paylaştı. 

"YOLUMUZA DEVAM EDERİZ İNŞALLAH"

Erdoğan ilk önce Brüksel'de oy kullandı. 15 Haziran'da Brüksel'de oy kullanırken çektirdiği fotoğrafı da "Oyumuzuda kullandik vatanimiza milletimize hayirli olur yolumuza DEVAM ederiz inşallah" notuyla paylaştı. 

İZMİR'DE İKİNCİ OY

Şengül Erdoğan, dün yaptığı paylaşımda ise İzmir Adnan Mendere Havalimanı'ndan oy kullanırken çektirdiği fotoğrafı paylaştı. Erdoğan bu fotoğrafına da "Hayirli olur insallah" notunu düştü. 

Erdoğan paylaşımına gelen "Masallah komsum oyları Çifter Çifter kullandin bu herkese nasip olmaz" yorumuna da "Bu seferlik oyle oldu figencim nazip diyeyim" yanıtını verdi. 

Şengül Erdoğan'ın iki kere oy kullanmasına sosyal medyadan da tepkiler geldi. Olay, EkşiSözlük'te tartışıldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.06.2018 18:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Muttalip 2018-06-19 18:26:59

Bir oy icin bile hirsizlik, haksizlik yapabilecek kadar asagiliklar: Dolandirici kari, bir bok yemis gibi poz veriyor. Bunlarmi müslüman?

Misafir Avatar
@Muttalip x***** 2018-06-20 05:07:14 @Muttalip

Bana oy kullanmam icin konsoloslukdan 4 kere E-Mail geldi hepsini , bir ülkenin oy hakki orada yasayan insanlara aittir diye, geri cevirdim. Avrupada yasiyan tuzu kurular , türkiyedeki insanlarin nasil yasiyacagini belirliyemezler , haklarida yok.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Şengül Erdoğan gercekten iki kez oy 2018-06-19 23:25:43 @Muttalip

kullandiysa bu sahtekarliktir CHP derhal suc duyurusunda bulunsun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sünepe kari! 2018-06-19 20:22:20 @Muttalip

iste bunlar a k p nin aynalari , nasil hirsizliklara karsi ciksinlar, kendileri hirsiz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Utanmaz 2018-06-19 19:18:14 @Muttalip

hirsiz kadin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmet 2018-06-19 19:45:42

Allah ın laneti üzerlerine olsun kim haksız yere bir iş yaparsa. kim olursa olsun. Allahın laneti meakelerin insaların ve yaratılan mahlukatın yerlerin ve göklerin laneti sonsuza kadar üzerlerine olsun.

Misafir Avatar
Adi yaratiklar! 2018-06-19 20:58:41 @Ahmet

Lan öyle salaklarki birde yaptiklari pislikle övünüyorlar. Sarayin savcilari bu kari hakkinda devleti dolandirmakdan sorusturma acmazlarsa aldiklari maas haram zehir zikkim olsun!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Uyari 2018-06-19 19:50:30

Bu seçimlerde dikkat edilmeli akp oy hirsiliği yapar tabi fırsatı olursa yapar..Bunlara fırsat verilmemeli

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-19 19:05:34

EEEE MADEM YAKALANDI NE GIBI BIR YAPTIRIM UYGULANDI ONU SÖYLEYİN.ANINDA NITELIKLI DOLANDIRICILIKTAN TUTUKLANMASI GEREKMEZMİ.

Misafir Avatar
Erdi 2018-06-19 19:19:21 @Mavi göz,sarı saç.

AKP Partinin sahtekarı olduğu için tutuklanmasına gerek yok, çünkü AKP'nin her yeri sahtekarlık, Bu sahtekarlık, CHP de veya İYİ PARTİ de olsaydı, yani muhalefette olsaydı hemen tutuklarlardı. Çünkü bu partiler tertemiz ve leke götürmez. :) AKP için normal sahtekarlıklar bunlar. YSK ise Yandaş Seçim Kurulu olduğu için bu tür hileleri görmez.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kurtoğlu 2018-06-19 21:57:22

Utanmaz.hırsız.şerefsiz.onursuz.bütün aşağılayıcı kelimeleri kullansam senin gibi şerefsize az gelir,

Avatar
Otobüscü 2018-06-19 22:00:23

Hem avrupada yasa Türkiyedeki insanlarin gelecegine karar ver hemde yüzsüzce arsizca siritarak onursuzca sahtekarlik yap.iki kere oy kullanmakla gurur duy hirsizsin sahtekarsin.

Avatar
Masallah 2018-06-19 18:37:52

Alman bombası gibi ikizleri var.

Avatar
hırsızlığı 2018-06-20 01:19:01

tayyip amcandanmı öğrendin Allahın malı geceliğin kaça gidiyor