346 sosyal medya hesabına 'kur' takibi!

İçişleri Bakanlığı, dövizin Türk Lirası karşısında değer kazanmasıyla ilgili ‘provoke edici paylaşım yapan’ 346 sosyal medya hesabı tespit edildiğini bildirdi.

346 sosyal medya hesabına 'kur' takibi!

İçişleri Bakanlığı, dövizin Türk Lirası karşısında değer kazanmasıyla ilgili ‘provoke edici paylaşım yapan’ 346 sosyal medya hesabı tespit edildiğini bildirdi.

13 Ağustos 2018 Pazartesi 11:06
346 sosyal medya hesabına 'kur' takibi!

Bakanlığın yazılı açıklamasına göre sosyal medya hesapları Emniyet Genel Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı ekiplerince takip ediliyor.

Açıklamada, ‘Türkiye ekonomisine yönelik dolar kuru manipülasyonu ile olumsuz algı oluşturmayı hedef aldığı’ belirtilen hesaplarla ilgili yasal işlemin hassasiyetle yürütüldüğü dile getirildi.

Açıklamada şunlar kaydedildi: “Sosyal medya üzerinden dolar kur yükselişini provoke edici ve algı oluşturacak şekilde 07.08.2018 tarih itibariyle paylaşım yapan 346 sosyal medya hesabı tespit edilmiş, konu ile ilgili adli tahkikata başlanmıştır.”
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.08.2018 11:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Riza 2018-08-13 11:22:10

Dün Erdogan Trobzonda konustu, asil onun konusmalari dolari ve avroyu yüksellti. Asil onun konusmalari bir manüpüle ve ne boksa.

Misafir Avatar
İHBAR EDİYORUM.... 2018-08-13 13:45:02 @Riza

BU 346 HESABIN SAHİBİ, YASAL TAKİP SONUNDA CEZA ALACAKLARDIR, BİTMEDİ , İNTERNET PORTALINDA HABER SİTELERİNE TÜRKİYE ALEYHİNDE YORUM YAPAN SOYSUZLARIN TAMAMININ IP KODLARINDAN , HTTP // CDR ADRESLERİ TESPİT EDİLİP , TÜRKİYE VE İDARECİLER ALEYHİNDE YAPTIKLARI YORUMLAR DOLAYISIYLA , AYNI CEZAİ MÜEYYİDEYE ÇARPTIRILMALIDIR..... HODRİ MEYDAN....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Riza x---cevap ver ulan kahpe. 2018-08-13 12:52:52 @Riza

ıt: @Riza x---ulan soysuz gavurun abd lisi senden daha milliyetçi, adamda din diyanet cennet cehennem anlayışı yok ama ekmek yediği yere ihanet etmiyor. sizin bu gavurluğunuza küstahlık hainlik katan sebep ne?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
destek 2018-08-13 12:51:10 @Riza

Hainler ve eşkiyalar birde münafıklar ayıklansın. bizim TÜRKİYEDEN başka vatanımız yok.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Alpaslan 2018-08-13 11:23:44

Kenan Evren "Kürt sorunu bizim iç sorunumuzdur Avrupa ABd ne karışıyor" demişti..Aynı düşünceyi Mehmet Ağarda dile getirdi..Kürt sornuu iç sornumuz yabancı güçleri karıştırmayın" dedi..Onlardan çok önce de Öcalan böyle söylemişdi...Emperyalistler Öcalanın ölümünü bekliyorlar...Ülkeyi Krizden iç barışdan başka bir seçenek çıkaramaz..Suriyeye sürüp ülkeyi bölecekl emperyalistler..Bütün olanlar BARIŞ görüşmelerini sonlandıran "üst akıl"..Ülkeyi iç savaşa sürekleme planları çünkü Kürt ile Türkü ayırmak istiyor emperyalistler şu ana kadar en büyük engel Öcalanı gördükleri için ona tecrit uygulatıyorlar çünkü konuşsa her iki tarafada sakinlik öğütleyip halkların çıkarı için konuşuyor..Bunun için Öcalan tecriti sağlayan akıl ABD-Avrupa emperyal aklıdır..Öcalan savaş çığırtkanlığı yapsa emperyalistler sevineceklerdi..Krizin başlangıcı topyekun Kürtleri müttefik olmakdan çıkarmadır...Avrupa-ABd Rusya görüşüyor biz kendi Kürdümüze "savaş açıyoruz" krizin ana temeli budur..

Avatar
köprü yapıp dolarla garanti geçisi verene 2018-08-13 11:25:43

takip başlat cebinde on kuruşu olmayanla işin ne havanda su döversen dolar 50 tl olur sonra maaşta alamazsın

Avatar
taka 2018-08-13 11:40:24

bu nasil bir ekonomiki 346 sosyal medya hesabi ulkeyi batiriyor hani lan dunya lideriydiniz hani lan cok gucluydunuz cok siz bu ulkenin basina gelmis en buyuk felaketsiniz eger 346 sosyal medya hesabi ulke batira biliyorsa batsin amk

Misafir Avatar
@taka x----cevpp. 2018-08-13 12:54:38 @taka

ıt: @taka x---bu ülke batmayacak ama siz çok şey batacak. siz kıçınızdaki koca kazığı görmüyorsunuz. acısını aklınız başınıza gelince uyuşukluğunuz geçince hissedeceksiniz.

Beğenmedim! (0)