banner87
Flaş Haber
Kapat

4 AKP'li vekil istifa edip Bakan olacak

Cumhurbaşkanı Erdoğan 9 Temmuz'da Meclis'te yemin edip yeni Bakanlar Kurulu'nu açıklayacak. "Yeni Bakanlar Kurulu'nda kimler yer alacak?" sorusu AKP kulislerini hareketlendirdi.

4 AKP'li vekil istifa edip Bakan olacak

Cumhurbaşkanı Erdoğan 9 Temmuz'da Meclis'te yemin edip yeni Bakanlar Kurulu'nu açıklayacak. "Yeni Bakanlar Kurulu'nda kimler yer alacak?" sorusu AKP kulislerini hareketlendirdi.

04 Temmuz 2018 Çarşamba 22:20
4 AKP'li vekil istifa edip Bakan olacak

AKP Kulisleri 9 temmuz'da Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açıklayacağı yeni Bakanlar Kurulu'na kilitlendi. Kulislerde Cumhurbaşkanlığı Basın Sözcüsü İbrahim Kalın'ın Dışişleri Bakanı olacağına kesin gözüyle bakılıyor.

AKP'de milletvekili seçilen 4 ismin de Bakanlık için vekillikten istifa edeceği belirtiliyor. Bu 4 milletvekilinden birinin İstanbul Birinci Bölge'den Meclise giren Enerji Bakanı Berat Albayrak olacağı ifade ediliyor. Diğer 3 isim içinse 5-6 kişinin adları geçiyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.07.2018 00:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-07-04 22:58:00

ERDOGAN YENi SÜLALE DEVLETi iCiN YEMiN EDECEKMiS MEMLEKET iCiN HAYIRLI OLMYACAKTIR CÜNKÜ BiZE BiZDEN BASKA DOST YOK DiYOR ABD YE VE iSRAiLE USAKLIK YAPMAYA DEVAM

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-04 22:29:14

IBRAHIM KALIN IN SIYASİ TECRÜBESİ DIŞİŞLERİ BAKANLIĞI İÇİN YETERSİZ.NEDENMİ:ERDOĞANIN VERDİĞİ IPE SAPA GELMEYEN KARARLARI VE DIŞ POLITIKANIN HALI.

Avatar
yetmez 2018-07-05 00:57:31

tayyip damadın yetmez torununu eşini kızını oğlunu eniştenide bakan yap daha doymadınızmı

Avatar
misafri899 2018-07-05 07:45:54

Damat bakan olmasa sasardim. adamlar hanedanlik kurmak icin can atiyorlardi, bizim süper zeka millet bunlara istediklerini Verdi. beyni 2x2 ye calismayanlarin oy hakki oldug uülkenin halkina ne isteyebiliriz ki. Rabbim bizi korusun

Misafir Avatar
hilelerle mi istediklerini aldılar.? 2018-07-05 10:25:43 @misafri899

MİLLET İSTEDİĞİNİ VERDİMİ? HİLELER..ÇUVAL ÇUVAL OY PUSULALARI..YAZILIMLAR..SOKAK ORTASINDA OY PUSULALARINA MHP.VE AKP.YE OY BASMALAR..VE YSK..hala millet bunlara istediğini verdi diyenler...Allah sizi taş eder..taaaşşşşş..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Eeeee 2018-07-04 22:53:55

Vatana millete hayırlı ise olsun hayırsız ise olmasın

Avatar
T.C. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ATATÜRKCÜ TÜRKÜM TÜRK . 2018-07-05 05:59:39

tayyip giler ve yalaka yaltakcı foseptik akptililer cumhur başkanlığı tek adam ,padişahlığı ,tayyip etrafındaki uşaklarını yaltakcılarını 16 sene besledi bizim vergilerimizle bundan dolayı bu seviyeye geldi salak tayyip bir parayı rğşveti keste gör bakalım etrafındaki LAĞIM FARELERİ sana nahhhhh çeksinlerde gör o zaman . Zanediyormusun etrafındaki lağım fareleri senin ahın gitmiş vahın bile kalmamış maymunun yoluk götüne dönmüş suratına hayranlar ..!!

Avatar
T.C. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ATATÜRKCÜ TÜRKÜM TÜRK . 2018-07-05 06:01:28

tayyip giler ve yalaka yaltakcı foseptik akptililer cumhur başkanlığı tek adam ,padişahlığı ,tayyip etrafındaki uşaklarını yaltakcılarını 16 sene besledi bizim vergilerimizle bundan dolayı bu seviyeye geldi salak tayyip bir parayı rğşveti keste gör bakalım etrafındaki LAĞIM FARELERİ sana nahhhhh çeksinlerde gör o zaman . Zanediyormusun etrafındaki lağım fareleri senin ahın gitmiş vahın bile kalmamış maymunun yoluk götüne dönmüş suratına hayranlar ..!!

Avatar
Emine 2018-07-05 12:37:14

Kizlari damatlar zenginler diye aldi.. Damatlarda Babalarinin sahip oldugu poltik güc yüzünden kizlari aldi..Yani ortada Aşk falan yok, zoraki evlilik var...Mutsuzluk en büyük ve tehlikeli hastaliktir..