4 parti ittifak kurduklarını açıkladı

2019 Seçimlerine giderken ittifak haberleri gelmeye devam ediyor. Anavatan Partisi öncülüğünde 4 parti ittifak kurduklarını açıkladı. Merkez Sağ'da yer alan Anavatan Partisi, Doğru Yol Partisi, Hak ve Adalet Partisi ile Adalet Partisi ittifak olduğunu açıkladı.

4 parti ittifak kurduklarını açıkladı

2019 Seçimlerine giderken ittifak haberleri gelmeye devam ediyor. Anavatan Partisi öncülüğünde 4 parti ittifak kurduklarını açıkladı. Merkez Sağ'da yer alan Anavatan Partisi, Doğru Yol Partisi, Hak ve Adalet Partisi ile Adalet Partisi ittifak olduğunu açıkladı.

02 Mart 2018 Cuma 14:54
4 parti ittifak kurduklarını açıkladı

AKP ile MHP'nin 2019'da yapılacak cumhurbaşkanlığı ve milletvekilliği seçimlerinde ittifak yapma kararının ardından yeni bir ittifak açıklaması daha geldi.

Anavatan Partisi, Doğru Yol Partisi, Hak ve Adalet Partisi ile Adalet Partisi ittifak kurduklarını açıkladı.

AKP ve MHP’nin ittifak teklifine CHP muhalefet şerhi düşerek; "Çoğulculuğu ve demokrasiyi yok ederek mühürsüz referandumla kurulan tek adam rejimini tahkim etme ve milleti tek tipleştirmek hedeflenmektedir. Çünkü bu metinle yasal zemini atılan, şimdilik AKP ve MHP’nin içinde yer alacağı gözüken ‘cumhur ittifakı’yla, millete tek tip kıyafet giydirilerek, siyaset kimliksizleştirilmek istenmektedir. Söz konusu bu ittifakın içindeki partilerden biri, parlamentodaki barajdan, öbürü yürütme organındaki barajdan kurtulmak için böylesine kirli bir ittifak icat edilmiştir." ifadelerine yer vermişti

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.03.2018 17:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Deniz 2018-03-02 15:51:27

InsAllah hepiniz bir olup bu diktatörun inmesine sebeb olursunuz.

Misafir Avatar
yari yolda birakilacaklar. 2018-03-02 23:57:23 @Deniz

pirinccik önce yanina gelenleri gammazlar sonra al asagi eder.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yanıt: @Deniz 777777xgerçekci 2018-03-02 18:22:37 @Deniz

Deniz kadınmısın erkemisin bilmeme ama zinayla tecavüzle işim olmaz ama senin yağlı bir kazığa ihtiyacın var.

Beğenmedim! (8)
Avatar
CHPli 2018-03-02 16:20:13

onlar da tek adamliga karsi birlesiyorlar, HAYIRLI OLSUN.

Misafir Avatar
Koc a cvp 2018-03-02 23:54:53 @CHPli

koc namuslu insanlar soygunculara müsamaa edermi. 17-25 aralik olaylarinin gün yüzüne cikardigi yolsuzluklardan haberin yokmu , tatildemiydin. Bilal ile burak nasil olurda o kadar geminin sahibi olur o parayi nerden buldular.?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okur 2018-03-02 19:28:22 @CHPli

Oysa bunlarda zamanında astigim astik kestigim kestik dolasiyorlardi,ama bak şimdi kimse bunları ciddiye almiyor.akapenin akabeti de bu olacak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koç 2018-03-02 18:26:19 @CHPli

Kim kimle çatı kurarsa kursun ben ak parti den yanayım. rabbim doğrunun yanından haklının yanından dürüstün yanından çalışkanın yanından, namuslunun yanından ayırmasın. benim safım ak parti safıdır.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
canım TÜRKİYEM 2018-03-02 18:20:59 @CHPli

Kendi içinde parçalara gruplara ayrılmayın bölünmeyin sonra gücünüz gider düşmanlara lokma olursunuz. birlik olun beraber olun o zaman güçlü olurursunuz o zaman kimse bileğinizi bükemez. AKP çatısı altında toplanalım birlikte yürüyelim beraber güçlenelim bu vatanı kimseye yem etmeyelim. AMİN.

Beğenmedim! (6)
Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-03-02 17:33:57

Ne ev ,ne araba ,ne para ,pul ,TANRIDAN TEK İSTEDİĞİM tayyip ve akptililerin TÜRK VATANIMIZDAN DEFOLUP artık İKTİDARDAN CEHENDEMİN DİBİNE GİTMELERİDİR 16 sene kan kusturdular biz TÜRK ULUSUNA her türlü ETRİKALARI ile ,hayinlikleri ,ile biz TÜRK ULUSUNA HAYİNLİKLERİ hakaretlerş ile artık yeter imamların çoluk çocuklara tecavüzleri ,kadın ölüleri çocularımızıza verilen yanlış eğitim ,en önemliside TÜRK VATANIMIZIN KURTARICISI DEMOKRATİK LAİK TÜRK ULUSUNUN KURUCUSU DÜNYA LİDERİ ,DÜNYA MUCİZESİ TÜRK ULUSUN GÖZÜNÜN NURU SEVGİLİ ULU ÖNDERİMİZ BAŞKUMUTANIMIZ MARAŞAL MUSTAGA KEMAL ATATÜRKÜMÜZE HAKARETLERİ ..BİZ TÜRK ULUSUNA HAKARETLERİ artık tahamül edilemiyecek seviye geldi. Dolayısı ile 2019 bir olacağız ,birlik olacağız tayyip ve akp PARANGALARINDAN ,KÖLELİĞINDEN,ESARETİNDEN KURTULMAK İÇİN GEREKİRSE KANIMIZI CANIMIZI VERECEĞİZ .Tam 16 senedir CEBREN VE HİLE İLE sahtekarlıkla ,oy çalmakla eğitim düzeyi yetersiz olan zavalı saf fakir fukarayı satın almakla ,hiddetle ,şiddetle ,katliyam yapmaklar zorbalıkla OY ÇALDILAR HİÇ BİR SEÇİMLERDE DOĞRU KAZANMADILAR bundan dolayı akp ve tayyip bi iktidar İndirmek için ellimizden ne geliyorsa TÜRK ULUSU OLARAK YAPMAMIZ GEREK .Partili deyilim ama artık bu esarete katlanacak ne gücümüz nede durumumuz yok .2019 tayyip ve akptililerin kesin gitmesi gerek .

Misafir Avatar
@YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM x---cevap 2018-03-02 18:25:00 @YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM

Senmi ne para ne yat ne kat? ulan sen para için yapmayacağın hiç bir haltyoktur. sen ruhunu bişe şeytana satmışsın tabi ruhsuzlar aynen senin gibi düşünürler. kinci sen ailenlede mutlu değilsin. seni öyle bozmuşlarki artık flah olman çok zor. geçmiş olsun sana

Beğenmedim! (5)
Avatar
Fikra gibi. 2018-03-02 15:11:33

nal toplama ittifaki !!! hihihi hepsinin oy orani % 1

Misafir Avatar
Fikra gibi. 2018-03-02 16:24:52 @Fikra gibi.

Begenseniz de begenmeseniz de oy oraniniz yüzde 4 . hadi yine bu sefer cok cömert davrandim.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
.. 2018-03-02 16:02:38 @Fikra gibi.

Düşkünler ittifakii

Beğenmedim! (4)
Avatar
Yabanci 2018-03-02 16:24:52

En gilginci, Özalin AVP ile Demirel ve Tansu Cillerin DYP'leri. Türkcede bir söz var: Ne oldum dememeli, ne olacagim demeli. Sonuc: % 3, 9 cikar

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-03-02 17:35:39

Ne ev ,ne araba ,ne para ,pul ,TANRIDAN TEK İSTEDİĞİM tayyip ve akptililerin TÜRK VATANIMIZDAN DEFOLUP artık İKTİDARDAN CEHENDEMİN DİBİNE GİTMELERİDİR 16 sene kan kusturdular biz TÜRK ULUSUNA her türlü ETRİKALARI ile ,hayinlikleri ,ile biz TÜRK ULUSUNA HAYİNLİKLERİ hakaretlerş ile artık yeter imamların çoluk çocuklara tecavüzleri ,kadın ölüleri çocularımızıza verilen yanlış eğitim ,en önemliside TÜRK VATANIMIZIN KURTARICISI DEMOKRATİK LAİK TÜRK ULUSUNUN KURUCUSU DÜNYA LİDERİ ,DÜNYA MUCİZESİ TÜRK ULUSUN GÖZÜNÜN NURU SEVGİLİ ULU ÖNDERİMİZ BAŞKUMUTANIMIZ MARAŞAL MUSTAGA KEMAL ATATÜRKÜMÜZE HAKARETLERİ ..BİZ TÜRK ULUSUNA HAKARETLERİ artık tahamül edilemiyecek seviye geldi. Dolayısı ile 2019 bir olacağız ,birlik olacağız tayyip ve akp PARANGALARINDAN ,KÖLELİĞINDEN,ESARETİNDEN KURTULMAK İÇİN GEREKİRSE KANIMIZI CANIMIZI VERECEĞİZ .Tam 16 senedir CEBREN VE HİLE İLE sahtekarlıkla ,oy çalmakla eğitim düzeyi yetersiz olan zavalı saf fakir fukarayı satın almakla ,hiddetle ,şiddetle ,katliyam yapmaklar zorbalıkla OY ÇALDILAR HİÇ BİR SEÇİMLERDE DOĞRU KAZANMADILAR bundan dolayı akp ve tayyip bi iktidar İndirmek için ellimizden ne geliyorsa TÜRK ULUSU OLARAK YAPMAMIZ GEREK .Partili deyilim ama artık bu esarete katlanacak ne gücümüz nede durumumuz yok .2019 tayyip ve akptililerin kesin gitmesi gerek .

Avatar
sadrazam karay 2018-03-02 17:44:24

btp haydar baş hocamızıda alın çok iyi maliye bakanı olur iktidardakileri on defa cebinden çıkarır.millet partisinide alın vatan partisinide alın kominist partisinide alın hdpyide alın ki bu hırsızları ve yalancıları fetöden dönmeleri dün söylediğini unutup bugün tükürdüğünü yalayanları yargı karşısına çıkaralım.

Avatar
Sonunda Akpmhp ittifakına geçerler 2018-03-02 18:13:19

şimdi böyle yapıp Akp den önüne gelen KOLTUK ALACAK..DÜnyaya rüşvet dağıttı Akp sussunlar diye..Almanya- Fransa Rusya..Önüne gelenle anlaşma silah füze.vb. vd..Bu partilerde yarın pazarlık yaparlar..