banner87

500 Suriyeli genç, Zeytin Dalı Harekatı'na katılmak için dilekçe verdi!

Suriye'deki savaştan kaçarak ülkemize sığınan Suriyeliler, ülkelerindeki terör örgütlerine karşı başlatılan Zeytin Dalı Harekatı'na katılmak için dilekçe verdiler.

500 Suriyeli genç, Zeytin Dalı Harekatı'na katılmak için dilekçe verdi!

Suriye'deki savaştan kaçarak ülkemize sığınan Suriyeliler, ülkelerindeki terör örgütlerine karşı başlatılan Zeytin Dalı Harekatı'na katılmak için dilekçe verdiler.

23 Ocak 2018 Salı 16:26
500 Suriyeli genç, Zeytin Dalı Harekatı'na katılmak için dilekçe verdi!

Türk Silahlı Kuvvetleri’nin, Afrin’deki terör örgütlerine yönelik başlattığı ‘Zeytin Dalı Harekâtı’na destek amacıyla bir araya gelen 500 Suriyeli genç, ellerinde Türk bayraklarıyla Esentepe Mahallesi’nde bulunan askerlik şubesi önünde toplandı. Sık sık Türkçe ve Arapça slogan atan Suriyeli gençler, burada yetkililere dilekçe verip, harekâtı alınmalarını istedi.

Türkiye’nin kendilerine kucak açtığını ifade eden gençler, “Türkiye bize sahip çıktı. Şimdi bizler de borcumuzu ödemek için Türk askerinin yanında yer alarak, Afrin’de terör örgütlerine yönelik düzenlenen Zeytin Dalı Harekâtı’na gönüllü asker olarak katılmak için dilekçe vermeye geldik” dedi. Askerlik şubesindeki görevlilere dilekçelerini veren grup daha sonra dağıldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.01.2018 17:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zübük 2018-01-23 16:42:36

traji komik bir olay kendi vatanini korumak icin askerlikden kacanlar vatanini terk edenler türkiyede askerlige müracat ediyorlar.

Avatar
beyaz kefenliler 2018-01-23 17:22:42

nerede?

Misafir Avatar
Ossman 2018-01-23 19:57:30 @beyaz kefenliler

Bilo enistesi ile beraber saglam yerde IHA komuta merkezinde televizyon seyrediyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran . 2018-01-23 17:01:27

DILEKCE VERDILER VE SONRA DAGILDILAR. AKLIMA ITALYAN FIKRASI GELDI. KOMUTAN ASKERLERE HUCUM EMRI VERIYOR VE ONDE KENDISI.HUCUMA BASLIYOR VE ARKASINA BAKIYOR GORDUGU SEY ASKERLER BRAVO KUMANDAN DIYE KENDISINI ALKISLIYORLAR.. ARKADAN GELEN KIMSE YOK.

Avatar
Selim 2018-01-23 18:09:11

5 milyon içinde 500 !!!!!
Vatan hainleri.
Tam 450 bin askerlik çağında suriyeli dana sokaklarımızda geziyor, bizim çocuklar da onların ülkesi için ölüyor.
Tuh size lan, lanet olsun hepinize.

Misafir Avatar
Muttalip 2018-01-23 22:57:01 @Selim

"Türkiye bize sahip çıktı" Vatanina sahip cikmayip katillere birakip kacan hainler. Belkide anneleri, kiz kardesleri teröristlerin elindedir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-01-23 17:10:39

Aslinda en ilginc haber ,bu ne demek suriyede cikartilan ic savasa inanmiyoruz,dis ulkelerin kiskirtmalari sonucu olusan yapay ve kirli bir savasti,bop projesi urunuydu....bana hersey seni hatirlatiyor

Avatar
Tekin Baran . 2018-01-23 16:57:38

DILEKCE VERDILER VE SONRA DAGILDILAR. AKLIMA ITALYAN FIKRASI GELDI. KOMUTAN ASKERLERE HUCUM EMRI VERIYOR VE ONDE KENDISI.HUCUMA BASLIYOR VE ARKASINA BAKIYOR GORDUGU SEY ASKERLER BRAVO KUMANDAN DIYE KENDISINI ALKISLIYORLAR.. ARKADAN GELEN KIMSE YOK.

Avatar
buyurun 2018-01-23 17:56:27

gidin simdiye kadar niye avrupa devletlerinin hazir ekmeyini yiyip got buyutunuz
uso cularin durumundan haberiniz yok yok galiba dais ne oldu habersisiniz galiba ahlaksiz cihatcilar sira sizde onun bunun itlerisiniz buyurun gelin erfine bu hesaplasma buyuk olacak!

Avatar
001 2018-01-24 01:45:44