banner87

6'ncı kez uzatılan OHAL'i protesto edecekler!

CHP, yarın 81 ilde OHAL'e karşı basın açıklaması yapacak.

6'ncı kez uzatılan OHAL'i protesto edecekler!

CHP, yarın 81 ilde OHAL'e karşı basın açıklaması yapacak.

11 Ocak 2018 Perşembe 16:15
6'ncı kez uzatılan OHAL'i protesto edecekler!

Hükümet, OHAL’i 6’ncı kez uzatma kararı alırken, CHP yarın 81 ilde protesto açıklamaları yapacak.

CHP Basın Birimi’nden yapılan yazılı açıklamaya göre, 15 Ocak’ta Ankara’da düzenlenecek ‘OHAL’de Yeter Forumu’ öncesi, forumun koordinasyonunu sağlayan Genel Başkan Yardımcıları Tekin Bingöl ve Veli Ağbaba imzasıyla, 81 il başkanlığına genelge gönderildi.

Bütün illerde, yarın saat 11.30’da yapılacak açıklamalarda, ‘OHAL’in muhaliflerle mücadele amacı taşıdığı, KHK’lerin toplumun tüm kesimlerine yönelik bir silah olarak kullanıldığı’ ifade edilecek.

OHAL’e karşı sivil toplum örgütleri ve sendikaların da katılacağı açıklamalarda, OHAL’in kaldırılması ve Türkiye’nin yeniden normalleşmesi çağrısı yapılacak.

Açıklamalarda, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun da katılacağı ‘OHAL’de Yeter Forumu’na da yurttaşlar davet edilecek.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.01.2018 16:16
Anahtar Kelimeler:
OHALCHPProtesto
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Trabzon dan Selam olsun CHP 2018-01-11 17:21:24

Halkın Milletin partisi Ey Şanlı CHP Millet hazır seni bekliyor Vatan Sana Şükran Vatan Seni bekliyor.Atatürk Cumhuriyeti seni bekliyor.Şahlan artık Şanlı CHP

Misafir Avatar
çok komiksiniz gerçekten. 2018-01-11 17:43:58 @Trabzon dan Selam olsun CHP

şanlımı? chp mi şanlı? koMİK ler sizi.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Seyfettin Karaayvaz 2018-01-11 18:14:06

Olağanüstü hal nerede giren var mı? OHAL adı altında kanunsuzluk ve usulsüzlüklere kılıf uydurma hali var.Bir de bütün bunlara göz yuman sözüm onlara hukukçularımız ve bürokratlarımız var.

Avatar
Şanlı CHP 2018-01-11 18:51:16

Vatan sana minnettar.Kıbrıs sana minnettar.ey Şanlı CHP

Avatar
maıcon 2018-01-11 16:20:28

macıonun golu :) https://www.youtube.com/watch?v=Bje6edLNQGw

Misafir Avatar
ajanları abilerine hesap verdi, rapor verdi!!! 2018-01-11 18:24:09 @maıcon

Kılıçdaroğlu, AB büyükelçilerine rapor verdi!
Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Avrupa Birliği üyesi ülkelerin büyükelçileriyle Hilton Otel'de kahvaltıda bir araya geldi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
neden neden nedennn? 2018-01-11 17:01:27 @maıcon

ohal bir terör bitirme projesidir. chp neden rahatsız oluyor?

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydın 2018-01-11 16:21:46

soytarılaşmayın,pkk teror orgutu degildir diyecek pkk a hergun teror yapacak,sen demirtası eleştirmeyecen,birlikte hayır cephesinde boy gosterecen sonrada ohal kalksın diyecen adamın anlına haiin damgasını yapıstırırlar.once hdp yi elestirecen yoksa burnun pislikten kurtulmaz

Avatar