7 yıllık suskunluğu bozuyoruz!

YURT Gazetesi'nin 7 yıllık suskunluğu bozuluyor. Gerçekleri bir de bizden dinleyin.

7 yıllık suskunluğu bozuyoruz!

YURT Gazetesi'nin 7 yıllık suskunluğu bozuluyor. Gerçekleri bir de bizden dinleyin.

13 Temmuz 2018 Cuma 14:53
7 yıllık suskunluğu bozuyoruz!

Atılan iftira ve yalanlara cevap veriyoruz!

Ayrıntılar yarın gazeteniz YURT'ta.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.07.2018 15:19
Anahtar Kelimeler:
Yurt GazetesiGazeteYurt
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
D 2018-07-13 15:39:13

Kartal bir numaralıya . İnanmadığın yerde ne işin var. Seni müfettişmi. tayın ettiler ha ne işin var. inandigin gazeteye haydeee yAllah .senin gibilerin burda işiyoktur inanmıyorsan hade bas git .meşgul etme burayı yani kirletme .

Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-07-13 16:57:23 @D

SİZİN GİBİ KEKLİKLER OLMASA NE İŞİM OLACAK Kİ? SİZİN SAYENİZDE BURADAYIM.. SİZİN GİBİ SALATALIKLAR OLMASA BU GAZETEDE PARA KAZANAMAZ... ALLAH BU CEHAPE ZİHNİYETİNİ TÜRKİYE CUMHURİYETİNDEN KORUSUN... SİZLER BU KAFA İLE DAHA 80 SENE İKTİDARA GELEMEZSINIZ

Beğenmedim! (5)
Avatar
nuh 2018-07-13 18:32:03

bence seçimde dönen fırıldakları da yazın..yazmazsanız siz de onlar gibi korkak olursunuz.

Misafir Avatar
Sevecen 2018-07-14 12:24:34 @nuh

Siz cehapeli salak kafalar yalan haberi seversiniz adam çıktı anlattı hepsini zihniyetsiz gavur... Daha ne bekliyorsun züppe

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
001 2018-07-14 01:30:45 @nuh

aynen muarrem inceyi ölüm tehditi ettiler bence

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-07-13 18:05:35

ya bizden nede serden bir türlü vaz geçemiyorsunuz. haa birde CHP'den .Yahu çocuğun seni ne kadar korkutmuş şu CHP belliki çok büyük yara açmış açıyorsunuz yok bu yok şu Kafanıza ne düştü bilemede ben Diyorumki cocan taş yerine CHP düşsün buda sana hediyem olsun bak ben kimseyede böyle davranmam

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-13 20:09:34

MEYVA VEREN AĞAÇ TAŞLANIR DERLER,DOĞRUYMUŞ.YARINI BEKLEMEDEN BOL KESEDEN SALLAMAYALIM.YANİ ÇAMUR AT İZİ KAL
SIN GIBI.DEĞİLMİ AK IT LER HA.!!!!!!!

Avatar
BİR VATANDAŞ 2018-07-13 22:56:12

YURT GAZETESİNİ ELEŞTİRENLER SIRF BURADA ZIRVALAMAK İÇİN YORUM YAPANLAR.HADİİ KENDİ ÇÖPLÜĞÜNDE!

Avatar
kartel bir numara 2018-07-13 15:12:48

HARBİ MERAK ETTİM ACABA YİNE HANGİ TERÖRİSTİ SAVUNACAK VE HANGİ YALANI YAZACAKSINIZ..

Avatar
Sat1 2018-07-13 17:45:41

Peki 7 yıl neden sustunuz.

Avatar
Aydin 2018-07-13 18:14:25

Yurt gazeteci ergonokon desdekcisi istanbul il başkanının istifası için uğraşmali.sanirim şimdide oğuz salici nin genel başkanlığı için ugrasiyorlarmis