9 bin 103 emniyet personeli açığa alındı

Emniyet Genel Müdürlüğü'nde 9 bin 103 personel FETÖ soruşturmaları kapsamında açığa alındı.

9 bin 103 emniyet personeli açığa alındı

Emniyet Genel Müdürlüğü'nde 9 bin 103 personel FETÖ soruşturmaları kapsamında açığa alındı.

26 Nisan 2017 Çarşamba 22:11
3137 Okunma

Emniyet Genel Müdürlüğü'nde 9 bin 103 personel FETÖ soruşturmaları kapsamında açığa alındı.

İstanbul’da 2 bin 500 Ankara’da bin 350 olmak üzere Türkiye genelinde açığa alınan polislerle ilgili müfettişler soruşturma yürütecek.

Soruşturmalar sonunda örgütle bağlantısı tespit edilen teşkilattan atılacak, diğerleri göreve iade edilecek.

İhraç kararının bugün Türkiye’de 81 ilde FETÖ’nün emniyet teşkilatı ile bağlantılı mahrem imamlarına yönelik operasyondan sonra verilmesi dikkat çekti. 


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.04.2017 22:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Türk 2017-04-27 00:01:02

TC yaşasın.iyi yapılıyor. 1950 yılına kadar 30 yıl prof. Olarak eğitim veren yabancı uyruklu Türkiyeden ayrılırken üst düzey bir Türk yönetici Türkiye de en çok ne dikkatini çekti cevap Türkiye de ülke yönetim ve memurluğa iyiler giremiyor ama kötüler general amir oluyor Türkiye de kalbur ters çalışıyor diyor. İnşAllah Tayip kalburu düz çalıştırmaya başlatır. İyiler amir memur general olur

Avatar
KARA TOPRAK ALSIN TEZ ZAMANDA SENİ AMİN .!! 2017-04-27 08:02:58

9 bin 103 kişi vayy yazık ,çok yazık kim suçlu veya kim mahsum büttün bu 9 bin 103 kişinin kesin çoluğu çocuğu vardır okula gidiyordur ev kirası ,su parası elektirik telefon ,ve en önemlisi ne yiyecek ne içecek eğer yeni doğan bebekleriki kesin vardır süt parası bez parası genç çocuklarıda tabiki vardır yurt parası haçlık ne bileyim yani bir çok giderler her neyse ama bu 9 bin 103 kişinin nasıl suçlu olduklarını buldular nasıl böyle kesin elleri ile koymuş gibi bulup yargılanmadan şip şak acığa alındılar yazık çook yazık .Kimsey iş tutuklamadan hemen AÇIĞA ALINMADAN önce benim bildiği önce sorarsın soruruşturursun SORGULARSIN ne bileyim yani elleri ile koymuş gibi bu insanların kesin suçlarına nasıl kanahat getiriyorsunuz .Bakın 15 temmuz 2016 hemen hemen 9,5 aya yakın şimdiye kadar tutuklanmadılarda şimdimi tutklanıyorlar Halbuki ülkemiz TÜRK VATANIN DA ÖYLE SUÇLULAR VARKİ BUNLAR SİYASİ HIRSIZLAR DOLANDIRICILAR EN ÖNEMLİSİ TÜRK VATANI MİLLETİ HAYİNLERİ CASUZLAR RÜŞVET VERENLER RÜŞVET ALANLAR SAHTEKARLAR İHALEYE FESAT KARIŞTIRANLAR TÜRK VATANIMIZI MEVKİ MAKAM MENFAATLERİ İHTİŞAMI ŞÖHRETİ PARA İÇİN VERDİĞİ HER İHALEDEN MİLYONLARCA MİLYONLARCA PAHA BİÇİLMRZ DOLARLAR YUROLAR ALANLAR HĞKÜMETİN DEVLETİ KASASINI SOYANLAR PKKLI TERÖRLE İŞBİRLİĞİ YAPANLAR VE HALADA ((( ORTALIK YATIŞIR YATIŞMAZ TÜRK VATANINI MİLLETİNİ ELLE GEÇİRİR GEÇİRMEZ PPKLI TERÖRLE TÜRK VATANINDA 4 LÜ KÜRTİSTANIN KURULMASI İÇİN HER TÜRLÜ ETRİKALARI HEMEN EMÜN KISA ZAMANDA UYGULANACAĞI HAZIRLIĞA BAŞLIYACAK OLANLAR PKKNIN İMRALIDAİ İMRALI CANİSİ BEBEK VE 1000 BİNLERCE KİŞİNİN KATİLİ TERÖR BAŞININ SALIVERİLMESİ (( BELKİDE SALI VERDİLER KESİN )) VE İRANLI İŞ ADAMININ KURTULMASI İÇİN DÖNEN BİRÇOK ETRİKALARIN SAHİPLERİ TUTKLANMAZKEN BU İNSANLARIN SUÇLARI NASIL EMİN OLUYORDA TUTKLANIYOR VE İŞTEN ATILIYOR BİR ÇOK SORU İŞARETLERİNİN ÇEVABINI KİM VERECEK ...????

Misafir Avatar
yüzbinler insan çile çekiyor 2017-04-28 14:13:42 @KARA TOPRAK ALSIN TEZ ZAMANDA SENİ AMİN .!!

darbede darbe ? neden oldu ?niçin oldu ? hiç yoktan durup dururkenmi oldu, bir sebebimi var ? hiç yoktan yere olurmu darbe. çözüm zilletindenimi, bop zilletindenmi, Ergenekon mağdur olanların intikamımı, tsk nın kozmiğine girilmesinden ötürü .tsk nın birbirine düşmesindenmi, nato danmı, ab abd denmi oldu bu kalkışma. neden oldu mit neden haberdar olmamış. bunca zaaflardan ötürü neden hiç bir brokrat istifa etmiyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
GÖKSEL 2017-04-27 11:00:04

KÖKLERİNİ KAZIYANA KADAR DURMAK YOK YOLA DEVAM

Avatar
KARA TOPRAK ALSIN SENİ TEZ ZAMANDA İNŞALLAH İNŞALLAH AMİN .!! 2017-04-27 17:33:42

tayyip bi ne zaman acağa ALACAKLAR İNŞALLAH İNŞALLAH AMİM AMİN .

Avatar
KARATOPRAK ALSIN SENİ TEZ ZAMANDA İNŞALLAH AMİN AMİN ..!! 2017-04-27 17:36:16

Sıra tayyip be geldi tayyip bide acığa aşalım ..!!

Avatar
KARA TOPRAK ALSIN SENİ TEZ ZAMANDA İNŞALLAH İNŞALLAH AMİN .!! 2017-04-27 17:40:54

SIRARA YORUMCU GÖKSELİN GÖTÜNÜ KAZIMAYA GELDİ HADİ KAZIYICILAR KİM TUTAR SİZİ GÖKSELİN GÖTÜNÜ KAZIYINCAYA KADAR DEVAM ..!!

Avatar
KARA TOPRAK ALSIN SENİ TEZ ZAMANDA İNŞALLAH İNŞALLAH AMİN .!! 2017-04-27 17:42:39