AB Bakanı Çelik’ten Yunanistan'a sert çıkış: ‘Utanç verici’

AB Bakanı Ömer Çelik, Yunanistan Danıştayı’nın "ülkedeki darbecilere iltica hakkı verilmesine hükmetmiş olmasına" twitter üzerinden tepki gösterdi.

AB Bakanı Çelik’ten Yunanistan'a sert çıkış: ‘Utanç verici’

AB Bakanı Ömer Çelik, Yunanistan Danıştayı’nın "ülkedeki darbecilere iltica hakkı verilmesine hükmetmiş olmasına" twitter üzerinden tepki gösterdi.

24 Mayıs 2018 Perşembe 01:03
AB Bakanı Çelik’ten Yunanistan'a sert çıkış: ‘Utanç verici’

AB Bakanı Ömer Çelik, Yunanistan Danıştayı’nın "ülkedeki darbecilere iltica hakkı verilmesine hükmetmiş olmasına" twitter hesabı üzerinden tepki gösterdi.

Çelik, şunları kaydetti:

"Yunanistan'da Danıştay, 15 Temmuz darbe girişimi sonrası ülkeye kaçan darbecilere iltica hakkı verilmesine hükmetmiş. Bir ülke için olabilecek en utanç verici karar. AB Üyesi Yunanistan’ın hukuk sistemi, Türkiye’de demokrasiyi ortadan kaldırmaya yönelik darbe girişiminde bulunan teröristleri himaye etme kararı almıştır. Demokrasiye karşı teröristleri himaye eden bu hukuksuz hukuk anlayışının geldiği nokta vahimdir. Kuşkusuz Türkiye’ye karşı da Türkiye düşmanlarının yanında yer almıştır bu zihniyet."

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
seddax 2018-05-24 02:18:11

ne diyon olm sen

Misafir Avatar
elinde koz var 2018-05-24 08:06:30 @seddax

icraatını göster çigen karıları gibi çeşme başı laf kafkası yapma icraat yap bak kanal anın anketlerine vatandaş laftan bıktık artık icraat istiyoruz pelivanı minderde istiyoruz ki görelim gücünü sırtı yere geliyormu gelmiyormu yaptırım yoksa senin yaprığını bemnde yaparım eski konuşmaları alıp rpt yapar biraz deüğiştirir konuşurum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
leylaç 2018-05-24 05:20:26 @seddax

Tayyip ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?

Beğenmedim! (0)
Avatar
De 2018-05-24 02:44:45

Geçti Bolu'nun pazarı sür uzun kulaklıyı nereye istersen .Son atak işe yararımı Can'ım benim .

Misafir Avatar
Leylaç 2018-05-24 05:17:02 @De

Tayyip ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?

Beğenmedim! (0)
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-24 02:25:35

Sonunda ‘Eyvah’ diyeceğin şeylere, başında ‘EyvAllah’ deme. Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi gömün gitsin sandığa

Misafir Avatar
leylaç 2018-05-24 05:19:38 @TAMAM GARİ SIKILDIK

Tayyip ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran 2018-05-24 03:12:19

Ulan sahtekarlar hepiniz eski FETO cusunuz.

Misafir Avatar
leylaç 2018-05-24 05:20:04 @Tekin Baran

Tayyip ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Unal 2018-05-24 08:20:24

YUNANISTAN DARBECILERE SIGINMA HAKKI VERMIS UTANC VERICIYMIS SENIN PARTI PROGRAMINI PENSILVANYADAKILER HAZIRLADI AYRICA FETULLAH GULENCILER BULENT ARINCIN OGLU GIBI HALA AKP MILLETVEKILI ADAYI YANI 15 TEMMUZ BIR TIYATROYDU AMAKIMSE YEMEDI YALNIZ BIRSEY VARKI MHP NIN COZUM SURECINE DAHIL EDILMESI GUZEL BIR OLAY ARTIK OCAKLARDA PKK LILARLA TAVLA OYNARLAR YANLIS ANLASILMASIN BIRLIKTELIK GUZEL BIRSEY HATTA GORUSMELERI BAHCELI YAPARSA DAHA ANLAMLI OLUR