banner58
Flaş Haber
Kapat

ABD askerleri Türkiye sınırına doğru ilerliyor

Aydınlık'ın iddiasına göre, ABD askerleri Türkiye-Bulgaristan sınırına ilerliyor.

ABD askerleri Türkiye sınırına doğru ilerliyor

Aydınlık'ın iddiasına göre, ABD askerleri Türkiye-Bulgaristan sınırına ilerliyor.

09 Ekim 2017 Pazartesi 17:42
13032 Okunma
ABD askerleri Türkiye sınırına doğru ilerliyor

Romanya'daki ABD üslerinden bazı birliklerin Bulgaristan'a kaydırıldığı, Bulgaristan'a giren ABD askerlerinin ise Türkiye sınırına doğru ilerlediği öne sürüldü.

Aydınlık’ın askeri kaynaklara dayanarak verdiği habere göre, Romanya’dan Bulgaristan’a giren ABD askerleri, konvoy halinde Bulgaristan’ın Türkiye sınırına doğru ilerliyor. Zaten ABD, son bir yılda Romanya ve Bulgaristan'daki askeri varlığını artırmaya başlamıştı. ABD, en büyük asker ve malzeme sevkıyatını da bu yılın şubat ayında yapmış, Novo Selo askeri üssüne yeni birlikler yerleştirmişti.

Bulgaristan Savunma Bakanlığı, bu sevkıyatla ilgili, 120 ABD askerinin hâlihazırda üste bulunduğunu, 80 tankın ve yüzlerce silahlı savaş aracının daha askeri üsse ulaşacağını duyurmuştu.

ABD ile Bulgaristan'ın ortak üsleri

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Soydaş 2017-10-09 19:17:04

Sivas yorum yapan arkadaş götünüze ... Ük girse chp sen biliyorsunuz.

Misafir Avatar
ülkem. 2017-10-10 08:44:23 @Soydaş

ABD nin ve avrupanın ülkemize bu kadar baskı uygulamasının sebebi CHP dir, KILIÇDAROĞLUDUR. Kılıçdaroğlunu zaten bu proje ile chp nin başına getirmedilermi bir kasetle.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Bizim halk bilmez 2017-10-09 17:52:00

Baba esadin tanklari 360 tane net israil isgalindeki bolgeye girip israil tanklarinin menziline girince hepsi ebvet hepsi imha olmustu bu boyle cok atip tutuyoruz elimizdeki antika tanklar bi savasta tuzla buz olur vatandas hicbirsey bilmiyor aci olan bu birak tanklari abd avci ucaklar bir haftada gercek savasda bir tane askeri arac birakmaz havada ve karada herkes atip tutuyor kimse gercegi konusmuyor

Misafir Avatar
@Bizim halk bilmez x---e cevap 2017-10-09 17:59:32 @Bizim halk bilmez

Bizim yorumcuya; ABD gelip senin poponuda delecek nasıl olsa super güç diye gıkını çıkarmayacakmısın? ulan nasıl insansınız siz? ulan ne ödleksiniz, bu ülkenin vatatndşı olamazsın sen be!!! yazıkla olsun senin taşıdışın can a.

Beğenmedim! (2)
Avatar
İman gucu 2017-10-09 17:57:03

Bizde iman gucu var iman gucu amerikanin elinde olmayan guc tank top ucak tanimaz yikip gecer iman gucu

Misafir Avatar
can türk 2017-10-09 23:41:48 @İman gucu

senin iman gücüne başlarım koyun herif saçma sapan konuşuyorsun kalıplaşmış kelime

Beğenmedim! (2)
Avatar
Yunus 2017-10-09 18:57:56

Arkadaslar bu haber kasitli ortaya atildi sanirim , dis basinda bununla ilgili hic bir ses yok cok arastirdim , ve haberde de kaynak belirtilmemis , yani sadece iddia.Simdi dusunuyorum neden boyle bir sey ortaya atildi ic basinda ozellikle, ne planliyorlar yine , nasil bir belaya hazirliyorsunuz bu milleti ? Uyanik olun Turk milleti yoksa basimizi cok agritacak bu iblisler !

Misafir Avatar
can türk 2017-10-09 23:40:20 @Yunus

evet bende kaynak bulamadım ama bu konu gerçekte var bulgaristanda yaşıyorum nato birliklerinde amerikan askerleri bir hayli çoğalmış durumda ilk başta bizlerde anlamadık burda sonra askeri araçlar ekipmanlar dahi nato birliklere yerleştirildi ben günaydın diyorum inşAllah kötü şeyler olmaz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Can Amerikalıya 2017-10-10 01:50:08

can t... rumuzlu zat dikkat edersen Türk kısmını yazmadım çünkü yorumlarına bakılırsa net bir şekilde kanı bozuksun bence ne olduğun pek belli değil sen atalarına bi sor kuzey amerikadan göçmüş olabilirsin. Asıl konu ise sen iman gücünü aşağılamışşın ya 100 yıl önce atalarımız çanakkalede teknolojisi iyi olduğu için mi galip gelmiş. tabi sana göre öyle olabilir sizin gibiler tarihi çarpıtmaktan zerre çekinmez. Bu ülkede 28 şubatı organize edenler o zaman sizin gibilere köpeklik yaptırıyordu sanırsam o zamandan kalmışsın. Ama yinede cahiliyetine verelim.....

Avatar
sivas 2017-10-09 18:02:46

Kılıçdaroğlu diyorduya "eyy dünya duyun bizi, bize yardım edin, biz baskı altındayız "diye. bu chp nin davetlileri olmasın? Yüce türk milleti chp nin yaptıklarına lütfen kayıtsız kalmayalım. ağa abilerini ülkemizi işgalemi çağırıyorlardı o zaman?

Misafir Avatar
can türk 2017-10-09 23:42:45 @sivas

gerizekalı sen ne saçmalıyorsun sen kendi reisine bak yedi bitirdi memleketi savaş eşiğine geldik

Beğenmedim! (0)
Avatar
Alp arslan 2017-10-09 21:36:26

Biz de onlara yaklaşıyoruz.

Misafir Avatar
can türk 2017-10-09 23:43:16 @Alp arslan

rüyalardamı ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
alim 2017-10-09 23:03:35

mayın döşeyelim yurtun etrafına hainlik ve saldırı bölücülük teröre destek yapmasın ibretlik olmalı