banner87

ABD'den son dakika Menbiç açıklaması!

ABD Merkez Kuvvetler (CENTCOM) Komutanı General Joseph Votel, CNN International'a YPG/PKK kontrolünde bulunan Menbiç'le ilgili açıklamalarda bulunarak bölgede bulunan askerlerinin çekilmeyeceğini duyurdu.

ABD'den son dakika Menbiç açıklaması!

ABD Merkez Kuvvetler (CENTCOM) Komutanı General Joseph Votel, CNN International'a YPG/PKK kontrolünde bulunan Menbiç'le ilgili açıklamalarda bulunarak bölgede bulunan askerlerinin çekilmeyeceğini duyurdu.

29 Ocak 2018 Pazartesi 11:37
ABD'den son dakika Menbiç açıklaması!

Koalisyon komutanı Votel, CNN International’a verdiği demeçte ABD askerlerinin Menbiç’ten çekilmesi gibi bir planlarının olmadığını söyledi.

ABD, Fırat Nehri’nin batısında bulunan şehirde YPG/PKK’lı teröristlere silah desteği veriyor.

TÜRKİYE “DERHAL ÇEKİLİN” DEMİŞTİ

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, cumartesi yaptığı açıklamada “Bir terör örgütüyle ABD’nin bağını koparması ve onlara tamamen silah bıraktırması lazım. Kendi verdikleri silahları geri alarak Menbiç’ten derhal çekilmeleri gerekiyor” ifadelerini kullanmıştı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yılmaz yaşar 2018-01-29 11:52:07

amerika ile savaşmak istiyen beyinsiz daha ucagına roket bulamıyorsun tankına motor okla yayla kılıcla savaşmak tarih ol du aklını başına al savaş cıgırtkanlıgı yapma

Avatar
askerlerimizin guvenligi icin 2018-01-29 12:02:48

incirlik kurecik kapatilsin

Avatar
Deniz 2018-01-29 12:27:20

Pirenin sakalda cirit attigi gibisininiz, siz kim amerika kim. Sirf gundem degistirip secim yatirimi icin suriyeye girip sözde savasiyorlar görunumu verip halkin kafasini karistirmaktan baska bir sey degil. Bunu ilerde göreceksiniz garibanlarin asker cocuklari öne surulurken,erdoganin oglu bilal insansiz hava kontrol merkezinden sözde savasi takip ediyor.hangi sifatla oraya giriyor,madem o kadar merak ediyOrsa neden parali askerlik yapti. Ilk önce kendisi gitsin savassin gariban cocuklari zaten pesine takilir .

Avatar
kovboy 2018-01-29 11:52:20

kovboy mecbur teslim olacak yoksa yok ederiz

Misafir Avatar
Sahte kabadayilik yapanlara 2018-01-29 16:04:22 @kovboy

Dünya lideriniz duvara tosladi ! Asfalda kaybettigini afrin batakliginda ariyor. Susun bi bir ay bekleyin neler olacak!

Beğenmedim! (0)
Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM . 2018-01-29 16:27:23

Ulan ibne SÖZDE general .CUMHUR BAŞKANIMIZ RECEP TAYYİP ERDOĞANA âşık atma .Bu iler senin bizim SAPIK İMAMIN dediği gibi eşekler gibi soyunarak sex yapmaya benzemez .CUMHURUMUZ RECEP TAYYİP ERDOĞANA sidik yarışına girme .Bak yine centilmenlik yaptı ve ibne askerlerini emniyetli bölgeye çekmen için uyardı orospu PİÇİ ibne SÖZDE general emperyalist ,ırkçı işgalci FAŞİT ülke abd .Dolayısı ile ya s.,KTİR olup güvenli bölgeyecek ibne askerlerini yada SONUÇLARINA KATLAN EŞOLUEŞEK İBNE GENERAL .BİZ TÜRKÜZ TÜRK YERİ TÜRK MİLLETİ ZAMANI GELİNCE HARBİ SULHTAN DAHA ÇOK SEVERİZ VE SAVAŞIRIZ VE CUMHUR BAŞKANIMIZ RECEP TAYYİP DE YANLIZ DEYİL 81 MİLYON SİLİNDİR GİBİ GEÇERİZ ÜSTÜNÜZDEN Dolayısı ile bizden günah geçti hodri meydan (* YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM *)) bunu sen istedin siz emperyalist,ırkcı,faşit,işgalci abd karşısında zavalı ne İRAK var ne afganistan ,nede suriye biz TÜRKÜZ ,TÜRK 7 DÜVELLE YOKLUK İÇĞNDE SAVAŞMIŞ KAHRAMAN TANRININ ASLANLARI HZ MUHAMMEDİN ORDUSU DÜNYA MUCİZESİ EBEDÎ ULU ÖNDER AZİZ GAZİ BAŞKUMUTANIMIZ EVEDİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN ASKERLERİ TÜRK ULUSUN AZİZ KARAMAN ÖLÜRSEM ŞEHİT YARLANIRSAM GAZİ OLURUM DİYE KANINI CANINI VERMEKTEN ÇEKİNMEYEN KORKMAYAN GÖZÜN BEBEĞİ FEDAKÂR MEHMETCİKLERİ VAR ŞEREFSİZ ABD 2 YÜZLÜ KALLEŞ ABD .,FOSEPTİK LAĞIM FARESİ PKKYAMI MEYDANI BIRAKACAĞIZ ŞBNELER ORDUSU .SAVAŞIRKEN GÖT..SALLAMAYA BENZEMEZ BU İŞLER ..YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM .

Avatar
hasan 2018-01-29 11:46:05

amerikayla bir savaş çıksa bence süper olur amerinın yendiğimizi kürtleri yokettiğimizi dünyaya ilan ederiz herkes türkün gücünü öğrenir yürü reisim

Misafir Avatar
duyuru 2018-01-29 16:05:44 @hasan

senin beyin grevde !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
japonya 2018-01-29 12:01:44 @hasan

Hiroşima sana neyi hatirlatiyor ??

Beğenmedim! (1)
Avatar
hadi sizi gorim 2018-01-29 12:00:18

ne etiyse rahatca oturacac yer bulamadi reis isAllah burda son rahatina kavusur herkeste insani moduna doner

Avatar
Sahte kabadayilik yapanlara 2018-01-29 16:03:27

Dünya lideriniz duvara tosladi ! Asfalda kaybettigini afrin batakliginda ariyor. Susun bi bir ay bekleyin neler olacak!