ABD'den Türkiye ile Menbiç görüşmesine ilişkin açıklama

ABD Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Heather Nauert, Suriye'nin Menbiç kentiyle ilgili Türk yetkililerle yapılan görüşmeden henüz sonuç alınamadığını belirtti.

ABD'den Türkiye ile Menbiç görüşmesine ilişkin açıklama

ABD Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Heather Nauert, Suriye'nin Menbiç kentiyle ilgili Türk yetkililerle yapılan görüşmeden henüz sonuç alınamadığını belirtti.

30 Mayıs 2018 Çarşamba 00:01
ABD'den Türkiye ile Menbiç görüşmesine ilişkin açıklama

Nauert, bugünkü basın brifinginde, "Henüz Türk hükümetiyle bir sağlamış değiliz. Daha önce Amerikan-Türk Suriye çalışma grubunun geçtiğimiz cuma günü Ankara'da bir görüşme gerçekleştirdiğini duyurduk. Suriye ve karşılıklı endişe yaratan diğer konularda istişarelerimiz devam ediyor. Her iki taraf, gelecek işbirliğiyle ilgili yol haritasının sınırlarını çizdi, buna Menbiç de dahil" dedi.

Sözcü, "ABD Dışişleri Bakanı'nın (Mike Pompeo) bu görüşmeleri sürdürmek için, 4 Haziran'da burada Washington'da Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ile buluşmayı dört gözle beklediğini biliyorum" diye ekledi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.05.2018 00:02
Anahtar Kelimeler:
ABDTürkiyeMenbiç
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
çankayada götünü siktiren adama atam demem 2018-05-30 00:43:14

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Avatar
Tekin Baran . 2018-05-30 01:17:21

BURAYA YUKARIDAKI YORUMU YAZAN SEREFSIZ SEN GALIBA RIZA NUR UNOGLUSUN .
SANA YAZMAK ISTEMEZDIM CUNKU ISMINI SAKLAYAN OROSPU COCUKLARINLA ISIM OLMAZ. ANANI KATMIYACAKTIM AMMA BENIM ATAM HAKKINDA BOYLE BIR IFTIRAYI YAZAN BIR SEREFSIZE ANCAK SENIN ANANI YUNAN SIKMIS DIYEBILIRIM.

Misafir Avatar
iftira olduğunu kanıtla 2018-05-30 04:38:29 @Tekin Baran .

bir daha bu iddiaları yazmayalım. ama kanıtlayamazsınız çünkü atatürkün ibne olduğu bilinen bir gerçektir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Unal 2018-05-30 05:07:05

BUDA REISI BASKAN SECTIRMEZSEK KARILARIMIZ BIZE HARAM DIYEN KABILEDEN MUTLAKA PILI BITMIS KARISIYLA SIRT SIRTA YATANLARDAN KARISININ IHTIYACINI KIMMI KARSILIYOR ONU BILRMEM BELKI AGACIN DIBINDE YA VEDAT YADA ATATURKTUR YANI ADAM IKI TURLUDE KARISINA SEL SUYU ALIYOR NE ZEVKLI ADAMMIS

Avatar
Uy Vedadun Daşşağı 2018-05-30 00:25:54

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Misafir Avatar
vedadda nasıl bi mide varmış lan 2018-05-30 05:21:23 @Uy Vedadun Daşşağı

kamal gibi kart bi ibneyi sikebilmiş? atatürke siki nasıl kalkmış lan? sarışın mavi gözlü de olsa ibne sikmek tiksinç bir şey. düşünsenize atatürkün bok deliğine yarağını sokmuş.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmet 2018-05-30 02:38:55

Atatürk kesin senin atalarını. ...olabilir o yüzden bu kuyruk acısı.

Misafir Avatar
atatürkün ibne olduğu belçikada ders kitaplarına 2018-05-30 04:49:17 @Ahmet

bile girmiştir. partinizin kurucusunun ibne olduğunu öğrenmiş oldunuz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Azadi 2018-05-30 08:57:58