ABD'den Türkiye'ye yeni yaptırım: Vergileri artırdılar

ABD Başkanı Trump , sosyal medyadan yaptığı açıklamada Türkiye'ye yönelik yeni vergi kararını açıkladı.

ABD'den Türkiye'ye yeni yaptırım: Vergileri artırdılar

ABD Başkanı Trump , sosyal medyadan yaptığı açıklamada Türkiye'ye yönelik yeni vergi kararını açıkladı.

10 Ağustos 2018 Cuma 16:07
ABD'den Türkiye'ye yeni yaptırım: Vergileri artırdılar

ABD Türkiye'den çelik ve alüminyum tarifelerini yüzde 20 çelik tarifesini ise yüzde 50 artırdı. 

Doların Türk lirası karşısında yükseldiğine dikkat çeken Trump, Türkiye ile ilişkilerin iyi olmadığını söyledi. Donald Trump, “Türkiye'den çelik ve alüminyumda gümrük vergisinin iki katına çıkarılmasına onay verdim” ifadelerini kullandı. 

Trump attığı Twitter mesajında, "Türk lirası, çok güçlü dolarımız karşısında hızla düşerken Türkiye'den gelen çelik ve alüminyum üzerindeki gümrük vergilerinin ikiye katlanmasına onay verdim! Alüminyumda bu oran artık yüzde 20, çelikte de yüzde 50. Türkiye ile ilişkilerimiz bu dönemde iyi değil!" dedi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.08.2018 16:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
köylü 2018-08-10 17:32:42

amerika türkiyeye değil şeriatçılara karşılar şeriatçılar cumhuriyetimizi yıktılar masum insanların işlerini ekmeklerini elinden aldılar inşAllah yüce ALLAH şeriatçılara büyük belalar verir krizle geldiler krizle gidecekler şeriatçıların krizi eskileri rahmet okutur şimdi 4 katı dış borç var

Avatar
DAŞŞAKÇI 2018-08-10 16:19:29

KLAVYE KAHRAMIN CEHAPELİLERİ BEKLİYORUM BURAYA... HADİ BAKALIM YANDAN ÇARKLILAR ZIRTAPOZLAR FELAKET TELLIĞINI SEVENLER..

Misafir Avatar
Daşşakcı 2018-08-10 19:21:38 @DAŞŞAKÇI

Sizin gibi salatalıklar olmasa ben kımınle daşşak gecerdi... Kırk yıldır hayattayım sizin gibi hıyar görmedim yavru kurtların benım...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
A 2018-08-10 17:15:11 @DAŞŞAKÇI

BIR EYYY AMERIKA ALALIM ONCE.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DAŞŞAKÇI ya cevap 2018-08-10 16:31:11 @DAŞŞAKÇI

DAŞŞAKLARIN yerine biraz da beynini kullan.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
APATİ 2018-08-10 16:29:04 @DAŞŞAKÇI

Eeee geldim ampul kafa ne diyon!!Vergilerin yarısını senmi ödeyeceksin ne diyon!!Amerikanın her zaman en büyük destekçisi milli görüşcü bu insanlar kazığı yiyincemi düşman kesildiler!!Sizin Amerikancı bir meclis başkanınız vardı ne oldu ona !!Hadi cevap ver klavye yiğidi!Hem cahilsiniz hem beyin yerine iki tel taşıyorsunuz hemde boyunuzdan büyük laflar ediyorsunuz !!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Birincimurat 2018-08-10 16:27:34 @DAŞŞAKÇI

İsmin ne olduğunu belli ediyor,sen kafanı yorma gir kek ve çay iste sonrada parkta yuvarlan

Beğenmedim! (0)
Avatar
erkan 2018-08-10 21:48:52

O PAPAZI VERMEZSE BU RTE DENEN ÇAKMA DİKTATÖR ..BAKIN BURAYA YAZIYORUM..BEN NEYİM NECİYİM ..O ZAMAN...(ULAN DOLAR OLDU 7 TELE RECO SEN KENDİNİ BİŞEY SANMA)...

Avatar
ankara 2018-08-10 19:15:42

adam teeeee on bin kilometreden minnacik bi tweet atiyor,butun dunya karisiyor ozelliklede Turkiye. erduan bagira bagira konusuyor, sesi Turkiye hudutlarini geçmiyor. bilin bakalim kim gerçekden dunya lideri, kim gerçekden reyis. obur sifatlari zaten saçmalik, hani Allahin tum vasiflari uzerinde olan çakma kisi.

Avatar
Mustafa Elibol 2018-08-10 22:00:35

ABD Kafaya koydu TC kabak dolması gibi oyacak. BU duruma nasıl gelindi. Bunu düşünecek kapasite varmı? Reis sevenler hemen karşı savunmaya geçecek ama adam bir twet atıyor yer yerinden oynuyor. Bizim reis bağırıyor çağırıyor TC sınırları dışında bir işe yaramıyor.Peki bundan ne öğrendik; tabiki şu Ülkeni güçlü yapmadan seni takan yok bağırmak çağırmakla olmuyor.