ABD Dışişleri'nden Erdoğan'a yanıt: 'Saçmalık'

ABD Dışişleri Bakanlığı sözcüsü Heather Nauert günlük basın brifinginde yaptığı açıklamada, Washington’un Türkiye’de darbe planladığı yolundaki iddiaları “saçmalık” olarak nitelendirdi.

ABD Dışişleri'nden Erdoğan'a yanıt: 'Saçmalık'

ABD Dışişleri Bakanlığı sözcüsü Heather Nauert günlük basın brifinginde yaptığı açıklamada, Washington’un Türkiye’de darbe planladığı yolundaki iddiaları “saçmalık” olarak nitelendirdi.

22 Kasım 2017 Çarşamba 00:50
5257 Okunma
ABD Dışişleri'nden Erdoğan'a yanıt: 'Saçmalık'

Nauert, Rıza Sarraf davasını Türkiye'ye karşı bir tezgah olarak niteleyen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a yanıt verdi.

​Brifingde bir gazetecinin sorusunu yanıtlayan Nauert, "Biz Türkiye'den aynı hikayeyi daha önce de duyduk. Hepsi aynı hikaye. Önceki açıklamamı tekrarlayacağım. Bizim Türkiye'ye karşı bir darbe girişimi içerisinde olduğumuz iddiası saçmalık. Konuyla ilgili sorularınızı (ABD) Adalet Bakanlığı'na iletmenizi öneririm" diye konuştu. Ülkeler arasındaki ilişkileri evliliklere benzeten Nauert, bu ilişkilerin zaman zaman iniş-çıkış yaşayabileceğini belirtti. Erdoğan'ın sözleriyle ilgili olarak Nauert, "Bazı kişiler söyledikleri sözler hakkında daha sonradan pişmanlık duyarlar" yorumunu yaptı. Sözcü, "Bir gün iyi, bir gün kötü olabilir. Biri bir şey söyleyebilir, sonra söylediğinden üzüntü duyabilir" dedi ve Türkiye için "bir NATO üyesi, Amerika'nın değerli bir müttefiki, ilişkilerimiz güçlü" ifadelerini kullandı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD'de tutuklu bulunan işadamı Rıza Sarraf'ın İran'a yönelik ambargoyu delme suçlamasıyla yargılandığı davaya ilişkin, "Türkiye'ye kumpas davası" nitelemesini yapmıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.11.2017 00:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kemal ince 2017-11-22 09:51:32

Dangalağın biri(siyaset)CHPyi suçluyor lan omurgasız öküz 17 seneden beri ülkeyi AKP yönetyor hatırlatayım dedim arasıra,ciddi olan medyayı izlemesini öneriyorum...

Avatar
Neye karsi cikiyor 2017-11-22 10:41:03

Ulan aktroll,chp neye karsi cikiyor?teroru besleyen yataklik yapan pkk yla feto yle yataga giren hep akpkk.chp yuzlerce defa buna itiraz etti ama simdi chp mi feto cu oldu?Allah kahr ede insAllah senin gibileri

Avatar
Akape SGK yı batırdı 2017-11-22 12:24:44

Tek kurtuluş Şanlı CHP ve Mert Yiğit Kılıçtaroğludur.

Avatar
akp nin isi zor 2017-11-22 01:58:47

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,5423
2017 yilinda dolar 3,8686
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 85 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Misafir Avatar
ege 2017-11-22 08:44:43 @akp nin isi zor

İçimizde hdp terörü açık açık destekliyor terörün beli kırıldı kırılıyor. düşman belli onu hallediyoruz çok şükür. en büyük tehlike CHP fetö gibi gizli muamma bir siyaset yapıyor. ajanları doldurmuş chp abd ve avrupanın borusunu öttürüyor. sanıyorlarki eskisi gibi ABD izin verdimi iktidar olunuyor. ama bunlar çık yanlılıyor.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
ülkem 2017-11-22 08:40:19 @akp nin isi zor

Bizim gerzekler inanmıyor. yahu dünyadaki devletlerde darbeler neden oluyor? hiç birisi halkın huzuru için yyapıldımı? her darbeci abd dostu çıkmadımı? bu abd inşaAllah dağılır, inşaAllah yıkılır. inşaAllah dünya huzura kavuşur. bu sömürü cülerin ajanlarıda kahrolur. içimizdeki irlandalılar, amerikalılarda kahrolur. sözde türk ama kanı bozuk avrupa hayranlarıda kahrolsun. inşaAllah. hainler zaten kahrolacaklar bu dünyadaiken kahrolsunlarda zelil olduklarını görelim. zaten bir çok hain zelil oldu görüyoruz. ya vatanı terkedip köleliğe def olup gittiler yada cezaevinde ler yada vicdanları onları yiyip bitiriyor. Dünyada HAK ve HAKKI söyleyenler kazanacak inşaAllah. zarrab konusunda ABD nin yanında olan CHP yi Yüce milletimize şikayet ediyorum.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
dinsiz komunist kafir 2017-11-22 07:59:55 @akp nin isi zor

düzeltmek için ve farkında olmayanlar için : devletin borcu diye birşeey yok borç halkın borcudur devlet halkından ayrı bir yapı değildir onun için olanlara kimse alaksız kalamaz ne helt olursa olsun bana ne diyemez ANLAYIN ARTIK YÖNETENLERİ DENETLEMEK GEREKTİĞİNDE DEĞİŞTİRMEK CEZALANDIRMAK HALKIN İŞİDİR ÇÜNKÜ OLAN HERŞEY HALKA OLUR BAŞKASINA DEĞİL

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sürü Psikolojisi 2017-11-23 02:03:00

Sürü Psikolojisi İle Ülkeler ve Cemaatler Nasıl Yönetilir
https://www.youtube.com/watch?v=O5gpjjSG158

Avatar
İblisin Gözdesi: Medya 2017-11-22 03:54:59

Banu AVAR'la Dünya Düzeni - İblisin Gözdesi: Medya / 21 Mayıs 2011
https://www.youtube.com/watch?v=90XU5bWoaG0

Avatar
Bölüm 3: Yeni Dünya Düzeni 2017-11-22 03:49:57

https://www.youtube.com/watch?v=8HtbpfqzbmI

Avatar
Uyanın, aslında hepimiz birer kuklayız 2017-11-22 04:12:37

Uyanın, aslında hepimiz birer kuklayız ! Beynimize Takılacak Çip'ten Haberiniz Var mı ?
https://www.youtube.com/watch?v=Hv8Iaqoa084