ABD: Güvenli bölge kurmayı umut ediyoruz

ABD Dışişleri Bakanı Rex Tillerson, Türkiye'nin Afrin'de düzenlediği Zeytin Dalı Harekatı ile ilgili önemli açıklamalar yaptı.

ABD: Güvenli bölge kurmayı umut ediyoruz

ABD Dışişleri Bakanı Rex Tillerson, Türkiye'nin Afrin'de düzenlediği Zeytin Dalı Harekatı ile ilgili önemli açıklamalar yaptı.

22 Ocak 2018 Pazartesi 16:28
ABD: Güvenli bölge kurmayı umut ediyoruz

ABD Dışişleri Bakanı Rex Tillerson, Paris’te konuştu. Tillerson, Türkiye’deki yetkililerle temasta olduğunu söylerken, “Bazı güçler Suriye’nin kuzeyinde istikrarı sağlamak için ve Türkiye’nin haklı güvenlik endişelerini gidermek için çalışıyor” dedi.

2003’te Irak’a girdiği süreden beri resmi rakamlara göre en az 100.000 sivilin hayatını kaybetmesine neden olan ve buna rağmen gün içerisinde, ‘Yaşananlardan dolayı endişeliyiz’ diyen ABD’nin dışişleri bakanı, “ABD, Türkiye ile birlikte çalışarak Suriye’nin kuzeybatısında ihtiyaç olunan ‘güvenlikli bölge’ yaratmayı umut ediyor” ifadesini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.01.2018 19:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sevdam tr 2018-01-22 19:14:38

sizin ne isiniz var orada serefsiz

Misafir Avatar
sakalli dede 2018-01-23 02:58:57 @sevdam tr

kafayi yidi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pc basinda duami edilir ??iyice sapittiniz ??? 2018-01-23 02:55:56 @sevdam tr

bir kere ALLAH a sirk kosuyorsun Allah la Kul un arasina girilmez kimin kafir olup olmadigina senin gibi din soytarisi karar veremez haddini iyice asmisin
seni fitneci sahte musluman ulan pc basinda amin deyip ona buna kafir deyip duruyorsun ayip ayip pc muslumanligi yeni modami oldu ???
(AMİN)(AMİN)(AMİN) 2018-01-23 01:54:07 @sevdam tr
HADDİ AŞMIŞ KAFİRERİ KAFİRLİKLERE...........FİTNECİLERE,,,,İKİHANDA GÜN YÜZÜ GÖSTERME ALLAH(C.C)IM....HADDİ AŞMIŞ KAFİRERİ KAFİRLİKLERİ((((HAİNLERİ))))KAHRU PERİŞAN ET ALLAH(C.C)IM...ISLAH PERİŞAN ET ALLAH(C.C)IM..........(AMİN)[[[[[[[[ALLAHUMME SALLİ ALA SEYYİDİNA VE NEBİYYİNA MUHAMMED]]]]]]]]][[[[[[[[[[EL EMİNDİR PEYGAMBER EFENDİMİZ,,,,fitne uykudadır,,,fitneyi her kim uyandırırsa,,Allah(c.c)kahru perişan etsin,,(amin),,,NİYAZ BUYURMUŞTUR)))((VELHAMDULİLLAHİRABBİLALEMİN))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
adama bak ya kahru diyo 2018-01-23 02:49:37 @sevdam tr

BU NE YA DİYEN......AMİN DE B 2018-01-23 01:49:37 @dahası mı,,,,
HADDİ AŞMIŞ KAFİRERİ KAFİRLİKLERİ((((HAİNLERİ))))KAHRU PERİŞAN ET ALLAH(C.C)IM...ISLAH PERİŞAN ET ALLAH(C.C)IM..........(AMİN)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
(AMİN)(AMİN)(AMİN) 2018-01-23 01:54:07 @sevdam tr

HADDİ AŞMIŞ KAFİRERİ KAFİRLİKLERE...........FİTNECİLERE,,,,İKİHANDA GÜN YÜZÜ GÖSTERME ALLAH(C.C)IM....HADDİ AŞMIŞ KAFİRERİ KAFİRLİKLERİ((((HAİNLERİ))))KAHRU PERİŞAN ET ALLAH(C.C)IM...ISLAH PERİŞAN ET ALLAH(C.C)IM..........(AMİN)[[[[[[[[ALLAHUMME SALLİ ALA SEYYİDİNA VE NEBİYYİNA MUHAMMED]]]]]]]]][[[[[[[[[[EL EMİNDİR PEYGAMBER EFENDİMİZ,,,,fitne uykudadır,,,fitneyi her kim uyandırırsa,,Allah(c.c)kahru perişan etsin,,(amin),,,NİYAZ BUYURMUŞTUR)))((VELHAMDULİLLAHİRABBİLALEMİN))

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
(AMİN)(AMİN)(AMİN) 2018-01-23 01:50:20 @sevdam tr

HADDİ AŞMIŞ KAFİRERİ KAFİRLİKLERİ((((HAİNLERİ))))KAHRU PERİŞAN ET ALLAH(C.C)IM...ISLAH PERİŞAN ET ALLAH(C.C)IM..........(AMİN)

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
usa go home 2018-01-22 23:47:08 @sevdam tr

PEACE FOR SYRIA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
**************************** 2018-01-22 20:53:38 @sevdam tr

((((TERÖRİSTLERE AĞIR SİLAHLAR SATABİLİRCE,,,,,,,,,,,armalı kamuflajlandırdığı TERÖRİSTLERLE afrinLERDE,,..............,SÖZDE savaşın TÜRKİYEYE KARŞI TARAFI OLABİLİRCE)))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!abd terör devletimidir:::::::::::::::::::teröristlerle yatıp kalkmaktadır!!!!!!!!/(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!değil deniliyor artık lisan dikkat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
**************************** 2018-01-22 20:54:01

(((TERÖRİSTLERE AĞIR SİLAHLAR SATABİLİRCE,,,,,,,,,,,armalı kamuflajlandırdığı TERÖRİSTLERLE afrinLERDE,,..............,SÖZDE savaşın TÜRKİYEYE KARŞI TARAFI OLABİLİRCE)))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!abd terör devletimidir:::::::::::::::::::teröristlerle yatıp kalkmaktadır!!!!!!!!/(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!değil deniliyor artık lisan dikkat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Misafir Avatar
adam gibi yazsana 2018-01-22 23:48:58 @****************************

butun sayfayi mahvetmisin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
usa go home 2018-01-22 23:46:37 @****************************

PEACE FOR SYRIA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şimdi soru... 2018-01-22 22:31:55 @****************************

libertatif(ÖZGÜR) SURİYE ORDUSU DİYE BİRŞEY DUYULDU MU?????????????::::::::::::::::::::::::::::::...LİBERTATİFLİK,,,, abdye uzak bir,,,ABDNİN ASLA KABUL EDEMEDİĞİ,,,,ŞEYMİDİR??????????...............öööÖÖÖÖYYYYYLLLLeeeEEEMmmmmiiiiiİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
safaradlardan da 2018-01-22 22:12:15 @****************************

artık abd için,,en iyisi,,,"""sosyalistlerle"""LİBERTANyanLARDIR"""(üçüncüsünü kıymetli andl,iler belirler falan filan da)))denildiği duyuluyormuşşşş.....................not:bakınız internet,,,liberta kimdir...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dahası 2018-01-22 22:00:31 @****************************

çiprasın,,,OSMANLI PAŞASI DEDELERİ,,,((sultan neneleri)),,çok huzursuzmuş....((velhamduillahirabbilalemin)))).....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
.... 2018-01-22 21:57:44 @****************************

Aynen..................birleşmiş milletler göreve deniliyor.........................(((DÜNYANIN ASALETİ, SALLANIYOR,,,,,deniliyor)))))))))))))))birleşmiş milletler göreve deniliyor....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
( * (KALP KALBE,OMUZ OMUZA) 2018-01-22 21:05:27 @****************************

ABD DEVLET İSMİYLE,,,,,BU SAYFADAKİ GİBİ,,,devlet adamları haberleriyle,,,TERÖRİST DEVLET YAKIŞTIRMASINA DEK,,,uluslarası teknik,,,konuşmaların içine sokmuş kendini,,,,,,,, ,,neler nelerde,,suç üstü,,,,,HALDE DENİLİYOR...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
( * (KALP KALBE,OMUZ OMUZA) 2018-01-22 21:03:22 @****************************

çünkü abd,,ayan beyan,,,bir de şu günlerde,,,,TERÖR ÖRGÜTLERİNE,,,,,,HEM DE............AĞIR SİLAH SATMAKLA,,,BELGELİ...SUÇÜSTÜ DENİLİYOR....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
(globally)insanlar herşeyden daha hızlı haberdar 2018-01-22 21:01:28 @****************************

bir de,,,,mesele türkiyenin,,ne dediği,,,,meseletye deniliyor(((((((usu abd deki ,,,KONJONTUREL siyasal DENGELER DENENE DEK GİDERMİŞ,,,falan filan))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
devir internet devri,,diyorlar,,..bide.....((son) 2018-01-22 20:57:17 @****************************

BU,,ve nece İŞLERİN de,,,zamanı geldiği geleceğince,,,AÇIKLANMASININ VAKTİ GELDİ ,,,SANILIR Kİ ARTIK,,,,,,,,,,,YA PKK TEK TEK AÇIKLASIN,,,YA ABD,,,YA DA DİĞERLERİ:::::: YA PKK TEK TEK AÇIKLASIN,,,YA ABD,,,YA DA DİĞERLERİ:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

:::::::::DENİLİYORMUŞ Kİ ŞİMDİLİK,,,:::::::başka taraftan da:::::::::::,,,,,,,,,,YOKSSSAAAAAA……………:::::::::::::::::::::…..Denilir duyulurcalarcaymış ki,,,eseelamu aleyküm ve rahmetullahi, ve berekatu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
(dünya alem izliyor deniliyor)..........3 2018-01-22 20:56:15 @****************************

ABD İÇİN,,NE SATTI,,,NE İŞLER YAPTI DA ALDI,,YAHUT,,hadi denilsin para kazandı da aldı,,,,, ABDden NEREDEN KAZANDIĞI PARALARLA BU SİLAHLARI ALDI,,,NASIL ALDI HANGİ (kutsal)ULUSLARASI ANTLAŞMA garantörüyle alabildi,,,,

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
...............2 2018-01-22 20:55:32 @****************************

ABD BU,,,BEDAVAYA GÜNAHINI BİLE VERMEZ DİYE BİLİNEN,,
ABD,,DİYE DE KONUŞULAN,,,ABD,,:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::,
PKK BU SİLAHLARI,,,ABD DEN,,NEYİN KARşıLIĞINDA ALDI?????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dahası mı....(ayan beyan)1 2018-01-22 20:55:00 @****************************

PKK,,ÜLKEMZİN ,suriyenin(abbasiyetin)ULUSAL,,ÜLKEMİZİN VE ÜLKELERİN ULUSLARASI GÜVENLİĞİNE(UCU MUTLAK ) TEHTİD,,, İMHA EDİLESİ BU SİLAHLARI,,,ABD DEN,,NEYİN KARşıLIĞINDA ALDI?????

Beğenmedim! (0)
Avatar
dahası mı!!!!!!!!!!!! 2018-01-22 20:59:37

(((((((natooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...................deniliyor,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,daha neler neler))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Avatar
şimdi soru cevap kısmı...(saniyeler tükenmesin)) 2018-01-22 22:33:34

libertatif(ÖZGÜR) SURİYE ORDUSU DİYE BİRŞEY DUYULDU MU?????????????::::::::::::::::::::::::::::::...LİBERTATİFLİK,,,, abdye uzak bir,,,ABDNİN ASLA KABUL EDEMEDİĞİ,,,,ŞEYMİDİR??????????...............öööÖÖÖÖYYYYYLLLLeeeEEEMmmmmiiiiiİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

Avatar
dahası mı,,,, 2018-01-22 21:59:42

çiprasın,,,OSMANLI PAŞASI DEDELERİ,,,((sultan neneleri)),,çok huzursuzmuş....((velhamduillahirabbilalemin)))).....

Misafir Avatar
kafir sensin 2018-01-23 02:48:01 @dahası mı,,,,

arapca yazcagina turkce yaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BU NE YA DİYEN......AMİN DE B ne diyon 2018-01-23 02:46:42 @dahası mı,,,,

ne satiyon abi ????duzgun yazsana

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BU NE YA DİYEN......AMİN DE B 2018-01-23 01:49:37 @dahası mı,,,,

HADDİ AŞMIŞ KAFİRERİ KAFİRLİKLERİ((((HAİNLERİ))))KAHRU PERİŞAN ET ALLAH(C.C)IM...ISLAH PERİŞAN ET ALLAH(C.C)IM..........(AMİN)

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
BU NE YA 2018-01-22 23:48:00 @dahası mı,,,,

YAZCAKSAN ADAM GIBI YAZ

Beğenmedim! (0)