ABD'li komutandan skandal Suriye açıklaması

ABD Merkez Kuvvetler Komutanı Joseph Votel, "YPG Suriye'de ana ortağımız" dedi.

ABD'li komutandan skandal Suriye açıklaması

ABD Merkez Kuvvetler Komutanı Joseph Votel, "YPG Suriye'de ana ortağımız" dedi.

03 Nisan 2018 Salı 21:50
ABD'li komutandan skandal Suriye açıklaması

Amerika’nın Orta Doğu’da bulunan askeri gücünün en üst rütbeli komutanı konumunda olan General Joseph L. Votel, canlı yayında yaptığı açıklamada, Irak ve Suriye’deki IŞİD sorununu neredeyse çözdüklerini söyledi.

Konuyla ilgili olarak Suriye’de bulunan YPG ile de ana ortaklık yaptıklarını açıklayan Votel, Türkiye’nin Afrin’de YPG’ye karşı düzenlediği operasyonların IŞİD’i yenme konusunda dikkat dağınıklığına yol açtığını söyledi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.04.2018 21:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KUTLU DOĞUM HAFTASI KUTLATAN (?) ROTARY-OKULLARI ! 2018-04-04 10:05:18

BİRİLERİ AMERİKA'YA SİYONİST-PİÇLER TARAFINDAN YÖNETİLDİKLERİNİ !
KULLANILIP SÖMÜRÜLDÜKLERİNİ , MAYMUNLAŞTIRILDIKLARINI SÖYLEMELİ !

Avatar
köylü 2018-04-03 22:16:56

bizim mhpli osmanlı şeritçılarını kürt düşmanlığı başımıza çok iş açacağa benziyor vergilerimizi suriyenin çöplüğüne atacaklar paramız yok paramızı istiyoruz

Misafir Avatar
danyo 2018-04-04 09:51:09 @köylü

hodri meydan haydi fetöcü değilse düelloyaaaa 2018-04-04 09:48:51
adalet ve kaktırma partisi bu kadar kaktırdıki bize mazota elektriğe vergilere bir de arsızın biri çıkıp demezmi tv de utanmadan faizle işim olmaz faizi hiç sevmem sevmiyen adam her ay geçiktirdiğimiz para bulup kıt kanat ödediğimiz vergilerden faiz almaz takiyecilik yapan deyyuslardan ne bekleyeceğiz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
reis yeni oyunlar pesindeymis 2018-04-03 23:13:01

bu seferde mehter takiylaasker kacaklari parali askelik curuk hurda osmanli ocaklari sinira gotgurup oynatacakmis

Avatar
A 2018-04-03 23:55:42

Kürsüden atıp tutmak kolaydı sınır ötesine gitmeyi çok hevesli olanları önden buyur edelim. Beyler lütfen yol verin

Avatar
Deko Brusk 2018-04-04 01:08:16

ORTAGIMIZDIR DIYORSUNUZ AMA KORUMUYORSUNUZ BU NE BICIM ORTAKLIK

Misafir Avatar
ANASI GÖTTEN YEMİŞ YAHUDİ PİÇİ ''DEKO BRUSK'' 2018-04-04 12:18:50 @Deko Brusk

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Deko Brusk x--cevap 2018-04-04 09:00:21 @Deko Brusk

Deko , ortağımız dır derken YPG yi kullanıyoruz demekistemiş. YPG yi arkadan kullanıyoruz diyor.. dua edinde ypg liler tezden gebersinler yoksa ypg piç doğurur bu gidişle.

Beğenmedim! (0)
Avatar
evet 2018-04-04 08:56:44

ROBOT BU YA. kahrolasıcalar