ABD'nin kırmızı bültenle aradığı çift Türkiye'de yakalandı!

Suriye'den yasa dışı yollarla Türkiye'ye geçen, aralarında ABD'nin Interpol aracılığıyla 'kırmızı bülten' ile aradığı İsmail S. ile Sarah Q. çiftinin de bulunduğu 31 kişi, Şanlıurfa'nın Akçakale ilçesinde yakalandı.

ABD'nin kırmızı bültenle aradığı çift Türkiye'de yakalandı!

Suriye'den yasa dışı yollarla Türkiye'ye geçen, aralarında ABD'nin Interpol aracılığıyla 'kırmızı bülten' ile aradığı İsmail S. ile Sarah Q. çiftinin de bulunduğu 31 kişi, Şanlıurfa'nın Akçakale ilçesinde yakalandı.

01 Mart 2018 Perşembe 17:11
ABD'nin kırmızı bültenle aradığı çift Türkiye'de yakalandı!

Şanlıurfa Cumhuriyet Başsavcılığı’nca yürütülen soruşturma kapsamında, terör örgütü IŞİD’e yardım ve yataklık yaptığı, örgütlerle irtibatlı olduğu değerlendirilen kişilere yönelik güvenlik güçlerince çalışma yapıldı. Ekipler tarafından yapılan çalışmayla Suriye’den yasa dışı yollarla Türkiye’ye geçtiği belirlenen 31 şüpheli, Akçakale’de yakalandı. Yapılan kimlik tespitinde, şüphelilerden evli olan Cezayir ve Almanya vatandaşı Sarah Q. ile Türkiye ve Almanya vatandaşı İsmail S.’nin ABD tarafından Interpol aracılığıyla arandığı belirlendi. Gözaltına alınan toplam 31 şüpheli, İlçe Jandarma Karakolu’ndaki işlemlerinin ardından polise teslim edildi. ABD tarafından aranan İsmail S., tutuklanırken, eşi Sarah Q. ise Interpol’e teslim edilmek üzere İl Emniyet Müdürlüğü Yabancı Şubeler Müdürlüğü’ne götürüldü. Diğer şüphelilerin emniyetteki işlemlerinin sürdüğü belirtildi.

İsmail S. ile Sarah Q.’nun, Suriye’den Türkiye’ye geçmek için iki kez dolandırıldığı, IŞİD’e sosyal medya üzerinden eleman toplarken, ‘Esad’a karşı Allah yolunda cihad’ ve ‘Cennette hurilerle mükafatlandırılacaksınız’ gibi söylemlerle kişileri kandırmaya çalıştığı belirtildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.03.2018 17:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2018-03-01 17:18:45

Isit'çilerin tamami tayyip iktidarindaki turkiye baglantilidir, akp desekçilerinin ezici çogunlugu isit destekçisidir,

Avatar
İŞİD zihniyeti kime sığınacak? 2018-03-01 17:23:02

Her pisliği bir dini ianç adına yapın hiç sıkılmadan da "Cennette Huri bekleyin" ya Dünyanın en aptalları buna inanırlar ya da alçakları.

Avatar
Aliço 2018-03-01 17:39:31

hangi din daha fazla karı veriyor acaba... bak şimdi eşeklerin akllına karpuz kabuğu getirdim.

Misafir Avatar
Aliço 2018-03-01 22:22:06 @Aliço

önce benim aklıma gelse ne yazar... arap dinlerine inanmadığım için bana karı yok, benim de böyle bir beklentim ve ahmaklığım yok. bütün huriler sizin olsun, ne de olsa çok fena inanıyorsunuz, Allah sizi daha çok seviyor. biz ahirette abaza gezeriz artık.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Önce sen. 2018-03-01 19:47:37 @Aliço

o karpuz kabuğu önce senin aklina gemis..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aliço 2018-03-01 17:33:38

arapları çok kolay kadın vaadiyle savaştırabilirsin de, Türkler gurur ve şerefini korumak için savaşır. zaten Türkiyeden topladıkları piçler de Türk değil, eski ortadoğu kaçkınlarının çocukları. bu arada islam dini de kadın pazarlama şirketi yerine konuyor. müslümanlara duyurulur. bu kadar enayi olmayın.

Misafir Avatar
Cevapliyorum. 2018-03-02 00:03:35 @Aliço

sana kirildigim türkler serefi ve onuru icin savasir cümlen. Korede türkler hangi serefi ve onuru icin savasti.? Suriyede türkler savasmiyormu? Savasanlara karsi destek saglamiyormu, yani dolayli savasa müdahildegilmi.? Afganistanda ne yapiyorlar ? Hatani kabul etmesen de yine biz dost kaliriz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Alişço 2018-03-01 22:32:04 @Aliço

Esadı severim ve takdir ederim, sürtüşme ilk başladığında sözcüde yazmıştım, 2 saatte şama girmeyi bırak sen iktidarını esaddan önce kaybedeceksin demiştim. o zaman fantezi gibi geldi insanlara şimdi ise herkes Suriyenin direncine hayran.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Aliço 2018-03-01 22:24:29 @Aliço

Suriyedeki savaşın neresini nerede savundum ben? balataları sıyırma, dikkatli oku. Türklerin savaşından bahsediyorum, yahudi kökenli ikridarların savaşından değil.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cevapliyorum. 2018-03-01 19:45:15 @Aliço

sizin yorumlarinizi ilgi ile okuyordum ama malesef sen de balatalari yakmissin. Türkiyenin Suriye devletine karsi yürütülen gizli savasin neresi seref neresi gurur?

Beğenmedim! (0)
Avatar
alico coo cooo 2018-03-01 17:55:18

yuz yillardir saldiriyor kan dokuyorsun hallen gurur ve namusunuzu kurtaramadinizmi kan gozyasi kirli isler yalan sinsilik aptal zehirli igrenc zulumler anlamak cok zor yeter yeter kimsenin sizin gurur ve namusunda gozu yok insan olun insanca yasiyalim soy agacima bakmadim amma turksem intihar edecem halklarin acilari adina

Misafir Avatar
Aliço 2018-03-01 22:27:10 @alico coo cooo

edersen et bana ne hafif kişilik. Türküm ve Türklüğüm en büyük gururum sen de kendini ait hissettin milletle gurur duy bana ne. tabii ki gurur şeref gibi değerlerin savaşı asla bitmez, düşmanı çok olur. şeytanlık ne zaman bitti ki iyilerin savunması bitsin?

Beğenmedim! (0)