banner87

ABD Suriye’yi vurdu: 40 Suriyeli asker öldü

ABD öncülüğündeki uluslararası koalisyon, Suriye'nin kuzeydoğusundaki Deyrizor ilinde rejime ait hedefleri vurdu, Saldırıda en az 40 asker öldü.

ABD Suriye’yi vurdu: 40 Suriyeli asker öldü

ABD öncülüğündeki uluslararası koalisyon, Suriye'nin kuzeydoğusundaki Deyrizor ilinde rejime ait hedefleri vurdu, Saldırıda en az 40 asker öldü.

13 Temmuz 2018 Cuma 22:42
ABD Suriye’yi vurdu: 40 Suriyeli asker öldü

Edinilen bilgiye göre, Deyrizor’a bağlı Ebu Kemal beldesi kırsalındaki rejim güçleri, sabah saatlerinde Fırat’ın doğusunda yer alan ve IŞİD’in kontrolündeki Hecin beldesine ilerlemeye çalıştı. Suriye askerleri, Fırat nehri üzerine karşıya geçmek için mobil köprü kurarak Hecin beldesi etrafına ulaştı. Rejim güçlerinin Hecin’in etrafına yerleştikten birkaç saat sonra koalisyon uçaklarının şiddetli saldırısına uğradığı bildirildi.

ARALARINDA ÜST DÜZEY SUBAYLARIN DA OLDUĞU 40 ASKER HAYATINI KAYBETTİ

Saldırıda aralarında üst düzey rejim subaylarının da bulunduğu en az 40 asker hayatını kaybetti, diğerleri ise bölgeden çekilmek zorunda kaldı. Ayrıca koalisyon uçakları, rejimin Fırat’ı geçmek için kurduğu seyyar köprüyü vurarak kullanılamaz hale getirdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.07.2018 02:04
Anahtar Kelimeler:
AskerSuriyeABD
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-07-13 23:45:44

ULUSLAR ARASI KOVALiSYONUN SURiYE ORDUSUNU VURMAKLA TERÖR ÖRGÜTLERiNi KORUDUGUNU BiR DAHA KANITLAMISTIR VE BÜTÜN DÜNYA SUSARAK SEYR ETMEKTEDiR BiR DAHA KiMSE BARISTAN VE TERÖRE KARSI MÜCADELEDEN BAHS ETMESiN

Avatar
A 2018-07-13 23:55:45

Abd bir kez daha isidi koruduğunu kanıtladı. En acı tarafıda bazı kendini bilmez deyüsler yavşak Türk ve Musluman düşmanı abd'yi destekliyor. Ulan hiçmi tarih kitap okumazsınız.Batının Türkiyeyi sadece kendi çıkarlarını korumak için kulandığı hiçmi görmediniz duymadınızmı? Batı kölesi şerefsizler.

Misafir Avatar
USA PEACE FOR SYRIA 2018-07-14 12:35:43 @A

usa go home

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muttalip 2018-07-13 23:54:04

Dünyanin eşkiya devleti amerika ,siyonist usaklari kiclarinin korkusundan siyonistlerin parasini kullanip koruyorlar, siyonistlerin dünyaya hakim olmalari icin ellerinden gelen her pisligi yapiyorlar. Suriyeden sonra iran ondan sonra türkiyeyi batiracaklar.

Avatar
Gunther 2018-07-14 00:18:48

Amerika isidi kuran ve destekleyendir.

Avatar
HADİ KIRALIM ESAT HER ŞEHİT SURİYE ASKERLERİ İÇİN İKİ MİSLİ ABD ASKERİ LEŞİ .!! TANRI YARDIMCIN OLSUN KIRAL ESAT ÂMİN MÜSLÜMAN CAMİYASI YANINDAYIZ . 2018-07-13 23:53:58

Suriyeye vuran ABD AMAN YANRI KORUSUN bizim MEHMETCİKLERİMİZİ DE VURUR AMAN TANRIM AMAN ..Sakın ,sakın öyle bir acıyı yaşatma biz TÜRK ULUSUNA ..!! DÜFAŞİT ,emperyaliz KATIL ,KATLİYAMCI ABD VE KOALİSYON ÜLKELERİ ..!! TANRI BİN TÜRLÜ BELÂNI VERSİN ABD ..HADİ KIRALIM ESAT ÖNCE TANRI HER BİR SURİYE ASKERİNE KARŞI 10 AMERİKAN ASKERİ LEŞİ İNTİKAMINI AL DURMA ..SAKIN EĞER BİR ŞEYLER YAPMAZSAN KESİN ÜLKEN SURİYEYİ ZAP EDER ABD TERÖRİST PKK YA TAMAMINI VERİR SÖYLEMEDİ DEMEME ..HER BİR SURİYELİ ŞEHİT SURİYE ASKERİNE 10 ABD ASKERİ KATLİYAMCI FAŞİT ABD MÜSLÜMAN KANI AKITMAMAK NEYMİŞ GÖSTER KIRALIM ESAT DURMA ..!! RUSYA NEREDESİN BITİN NİYE SESİZ DURUYOR HEYYY RUSYA BU GÜN SURİYE ASKERLERİ YARIN RUS ASKERLERİ HADİ RUSYA BU SURİYE ŞEHİT ASKERLERİNİN İNTİKAMI İKİ MİSLİ OLSUN ..KIRAL ESAT HADİ HER BİR ŞEHİT SURİYE ASKERLERİN İÇİN KATİL,KATLİYAMCI ABD ASKERİ İKİ MİLİ ABD ASKERİ LEŞİ ..HADİ KIRAL .

Avatar
aydın 2018-07-14 11:34:49

işid yok edilirse hangi gerkçe bahane edilecek,amerika çıkarı için herşeyi yapar zaten soyu eşkiya

Avatar
Emine 2018-07-13 22:59:28

Yasasin insanligin Polisi Trump, Kahr olsun Emeryalist Putin ve Sömürgeci Hümeyni ve RTE.

Misafir Avatar
@Emine x 2018-07-13 23:38:20 @Emine

Sen insanlikdan nasibini almamis asagilik yaratiksin!

Beğenmedim! (0)
Avatar
HADİ KIRALIM ESAT HER ŞEHİT SURİYE ASKERLERİ İÇİN İKİ MİSLİ ABD ASKERİ LEŞİ .!! TANRI YARDIMCIN OLSUN KIRAL ESAT ÂMİN MÜSLÜMAN CAMİYASI YANINDAYIZ . 2018-07-13 23:55:32

Suriyeye vuran ABD AMAN YANRI KORUSUN bizim MEHMETCİKLERİMİZİ DE VURUR AMAN TANRIM AMAN ..Sakın ,sakın öyle bir acıyı yaşatma biz TÜRK ULUSUNA ..!! DÜFAŞİT ,emperyaliz KATIL ,KATLİYAMCI ABD VE KOALİSYON ÜLKELERİ ..!! TANRI BİN TÜRLÜ BELÂNI VERSİN ABD ..HADİ KIRALIM ESAT ÖNCE TANRI HER BİR SURİYE ASKERİNE KARŞI 10 AMERİKAN ASKERİ LEŞİ İNTİKAMINI AL DURMA ..SAKIN EĞER BİR ŞEYLER YAPMAZSAN KESİN ÜLKEN SURİYEYİ ZAP EDER ABD TERÖRİST PKK YA TAMAMINI VERİR SÖYLEMEDİ DEMEME ..HER BİR SURİYELİ ŞEHİT SURİYE ASKERİNE 10 ABD ASKERİ KATLİYAMCI FAŞİT ABD MÜSLÜMAN KANI AKITMAMAK NEYMİŞ GÖSTER KIRALIM ESAT DURMA ..!! RUSYA NEREDESİN BITİN NİYE SESİZ DURUYOR HEYYY RUSYA BU GÜN SURİYE ASKERLERİ YARIN RUS ASKERLERİ HADİ RUSYA BU SURİYE ŞEHİT ASKERLERİNİN İNTİKAMI İKİ MİSLİ OLSUN ..KIRAL ESAT HADİ HER BİR ŞEHİT SURİYE ASKERLERİN İÇİN KATİL,KATLİYAMCI ABD ASKERİ İKİ MİLİ ABD ASKERİ LEŞİ ..HADİ KIRAL .