banner87

ABD'ye gidecek heyettin başındaki isim belli oldu

Dışişleri Bakan Yardımcısı Sedat Önal başkanlığında bir heyetin ABD'ye gideceği bildirildi.

ABD'ye gidecek heyettin başındaki isim belli oldu

Dışişleri Bakan Yardımcısı Sedat Önal başkanlığında bir heyetin ABD'ye gideceği bildirildi.

07 Ağustos 2018 Salı 14:43
ABD'ye gidecek heyettin başındaki isim belli oldu

ABD’ye gidecek Türk heyeti belli oldu. Dışişleri Bakanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre, bugün Resmi Gazete’de Dışişleri Bakanlığı yardımcılığına atanan Ortadoğu’dan sorumlu Müsteşar Yardımcısı Büyükelçi Sedat Önal başkanlığında bir heyet önümüzdeki günlerde ABD’ye giderek temaslarda bulunacak.

Heyette İçişleri ve Adalet Bakanlıklarından da temsilcilerin olması bekleniyor.

Kaynak: Hürriyet


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.08.2018 16:13
Anahtar Kelimeler:
ABDSedat Önal
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Anangelist Şükrü 2018-08-07 17:00:20

yanlarında pastör-rahip-papaz-haham her ne boksa ? o yahudi'yide götürsünlerde iş çabuk bitsin aq..

Misafir Avatar
yörük haydar 2018-08-07 19:55:23 @Anangelist Şükrü

demekki bizim içimizdede müslüman gözüken evengelistler var yazıklar olsun .bizmi hata yaptık ibnelerin ayağına gidiyoruz nerde kaldı meydanlardaki delikanlı söylemler nerde kaldı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
K.Kadir 2018-08-07 15:05:22

ver papazi al papazi simdi papazi vermeden alin papanzinizi olacak ! Diz cöküyorlar diz! Dansöz ekibi tamam amerikada kivirma gösterisine gidiyorlar..

Misafir Avatar
@K.Kadir x----------- 2018-08-07 21:57:26 @K.Kadir

O zaman heyetin baskanligi icin dansöz asenayi önerelim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Baran 2018-08-07 16:55:43

Hani buyun eymek yoktu olan tam corba oldu bu ülkeyi yonetenler yarin cikar ben gitmedim disisler bakani yollamis der kısacasi ru ucagina dondu el altından ayak öpmeler...

Avatar