ABD’nin güvenli ‘bölge teklifine’ Ankara’dan ilk yanıt

ABD’nin güvenli ‘bölge teklifine’ Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu yanıt verdi

ABD’nin güvenli ‘bölge teklifine’ Ankara’dan ilk yanıt

ABD’nin güvenli ‘bölge teklifine’ Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu yanıt verdi

25 Ocak 2018 Perşembe 12:41
ABD’nin güvenli ‘bölge teklifine’ Ankara’dan ilk yanıt

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu Fransa’da ABD Dışişleri Bakanı Rex Tillerson ile yaptığı görüşmede, gündeme gelen 30 km derinlikte tampon bölge konusunda ilk değerlendirmeyi yaptı.

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, ABD mevkidaşı Rex Tillerson'ın 'Türkiye'nin Suriye sınırında 30 kilometrelik güvenli hat oluşturma önerisi'ne yanıt verdi. Çavuşoğlu, “Süreçte ABD ile güven kaybı yaşandı. Güven yeniden tesis edilmeden bu konuların görüşülmesi doğru değil. Önce somut adımlarla güven tesis edilmeli" dedi.

Dışişleri Bakanı, “Maksatları ne bilmiyoruz, önce güvensizlik ortamı giderilmeli” diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.01.2018 14:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zübük 2018-01-25 12:48:18

Önce bir sorsaydi , amerika kürtlerden olusacak 30 bin kisilik ordu kurma hevesi ne oldu ve bu orduyu kime karsi kullanacak, neden ordu kurmanin gerekcesi ne ?

Misafir Avatar
düzeltme Zübük 2018-01-25 12:50:12 @Zübük

Önce bir sorsaydi , amerika kürtlerden olusacak 30 bin kisilik ordu kurma hevesi ne oldu ve bu orduyu kime karsi kullanacak, kürt ordusu kurmanin gerekcesi ne ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
hepsi 2018-01-25 12:59:29

enerji savasi dunya enerjisi baronlar arasinda paylasiliyor

Misafir Avatar
Ossman 2018-01-25 13:35:27 @hepsi

arkadasim enerji savasi deyip milleti ters köse yapiyorlar asil mesele büyük israilin kurulmasi. Yanibasindaki savasa israil neden sesini cikarmiyor hic bir aciklamada bulunmuyor ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
haydee 2018-01-25 13:11:00

tmm Zübük, ABD usagi AKP Tillersonu bi kenara cekip hesap sorar

Misafir Avatar
Zübük 2018-01-25 13:31:45 @haydee

Katkiniza tesekkür. delige süpürülmmemek icin titriyorlar , bosa kükremek olmuyor erkekse incirligi ve amerikan radar üslerini kapatsinlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
meral aksener dediki 2018-01-25 14:04:40

BOP’UN EŞBAŞKANI İLE NELER KONUŞTUN?

Sn. Erdoğan 2003 yılında BOP eş başkanı olduğunu ilan etti. Bu dönemde, Ortadoğu'da 22 ülkenin sınırının ve içinin değişeceğini ilan eden ABD ile BOP'un eş başkanı olurken neler konuştun? Nelerin altına imza attın? Bu millet ne sözler verdiğini bilmek istiyor?

2003 yılında ABD’nin Ortadoğu projesi BOP eş başkanı olurken, Kudüs'ün İsrail'in başkenti olacağını kabul ettin mi?

Avatar
meral aksener dediki 2018-01-25 14:05:15

Suriye'de kardeşin Esad, bir anda düşmanın Eset'e döndü, amenna. Şam'da Emevi Camiinde namaz kılacaktın, aradan zaman geçti pek çok şehit verdik sonuç nedir? Sonuç; sınırda bir koridor, 30 bin kişilik YPG ve PYD güçlerine gönderilen 4 bin tır silah ve sınırda peşmerge koridoru.

Avatar
bilal beyy 2018-01-25 17:46:08

81 ilden gelen imam hatip okul başkanları ve öğrencilerine seslenmisiniz birde 81 ilden gelen imam hatip okul başkanları ve öğrencilerine yol masraflari devletin kasasindanmi odendi ???? birde neden sizin ayaginiza geliyorlar anlamis degilim sizin yetkiniz konumunuz nedir ??