Abdülatif Şener'den flaş dolar yorumu!

AKP'nin eski kurucularından CHP Konya Milletvekili Abdüllatif Şener kur artışına ilişkin dikkat çekici açıklamalarda bulundu.

Abdülatif Şener'den flaş dolar yorumu!

AKP'nin eski kurucularından CHP Konya Milletvekili Abdüllatif Şener kur artışına ilişkin dikkat çekici açıklamalarda bulundu.

10 Ağustos 2018 Cuma 10:37
Abdülatif Şener'den flaş dolar yorumu!

AKP'nin eski kurucularından CHP Konya Milletvekili Abdüllatif Şener yaşanan kur artışına ilişkin sosyal medya hesabı Twitter'dan çarpıcı yorumlarda bulundu. Şener paylaşımında, "Demokratik bir iktidar, ekonomik kriz istemez. Çünkü kriz, iktidarının da sonu demektir. Peki! Ya bir diktatör? “İyi bir kriz çıksın, piyasa çöksün, kimsede para kalmasın, siyasi güç paranın da tek sahibi olsun” demez değil mi? Zinhar, diyemez! Ama zinhar, düşünmez sanmayın!" dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sydneyden turan 2018-08-10 11:03:20

son senelerdeki en guzel vatansever bu insan ne derse desin dogrudur.Allah uzun omur versin sevgili sener.

Misafir Avatar
doların düşmesi için dua edilir 2018-08-10 11:44:06 @sydneyden turan

banka hesap numarama 1000 tl yatırın doların gezdiyi yerlere okunmuş ip baglıyorum ayagı takılıp düşüyor hemen o esnada başı yarılsın duası 500 tl onuda verirseniz biznillah dolar yerinden kalkamaz nefesi bol üfürükçü hamdi baba

Beğenmedim! (0)
Avatar
abc 2018-08-10 11:16:41

Boşverin Halkımız Halindne Memnun,24 Haziranda da Teyit ettiler,zaten

Avatar
Inanilacak gibi deyil 2018-08-10 11:44:33

AKP ve tek adamlik ulkeyi bu hale getirmsine ragmen, beyni yikanmislar ve kendi memfaatlerini dusunenler hala onlari savunuyor, yeter artik yahu artik gercekleri gorun ve bu ulkeye daha fazla zarar vermeyin.

Avatar
gele me 2018-08-10 12:09:52

bedevadan para kazanan AKP ve yandaslari bu duruma seviniyor zil calip oynuyorlar para onlarda döviz onlarda dövizli devlet ihaleleri onlarda karsi cikanlari da vatan hayinligiyle yargilayip sesiz sedasiz oturup seviniyorlar gitsin birkac kendi emegi ile fabrika kuran caliskan isverende iflas etsin ne olurki diyorlar

Avatar