Abdülaziz Bayındır'dan Diyanet'e flaş sözler: Arkasına devleti alan bir hoca...

İlahiyatçı Abdülaziz Bayındır, Diyanet İşleri Başkanlığı'nın bütün meallerinde kadının dövülmesinin teşvik edildiğini iddia etti.

Abdülaziz Bayındır'dan Diyanet'e flaş sözler: Arkasına devleti alan bir hoca...

İlahiyatçı Abdülaziz Bayındır, Diyanet İşleri Başkanlığı'nın bütün meallerinde kadının dövülmesinin teşvik edildiğini iddia etti.

14 Mart 2018 Çarşamba 15:50
Abdülaziz Bayındır'dan Diyanet'e flaş sözler: Arkasına devleti alan bir hoca...

Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, "Kadına şiddet ile ilgili her türlü yorumu, düşünceyi biz Diyanet İşleri Başkanlığı olarak reddediyoruz. Çünkü kadın annedir ve her noktada insanın yanında ona yardımcı olan en önemli varlıktır" demişti.

KRT TV'de Ferit Atay'ın sunduğu SorguluYorum programına, katılan Bayındır, "Buradan meydan okuyorum erkeklerse karşıma çıksınlar" dedi.

Bayındır'ın açıklamaları şöyle:

"Arkasına devleti alan bir hoca kendisini güçlü kabul edecek. 'Ben ne dersem o' öyle şey olur mu? Allah'ın dediği olur. Eğer güçlüyseler buradan meydan okuyorum Diyanet İşleri Başkanlığı'na, erkekseniz çıkın karşıma. Hani geçenlerde kadının dövülmesi diyordunuz, getirin bakalım bütün kitaplarınızı. Bir de konuşuyorlar "kadının dövülmesi dinimizde yok". Tabi yok ama açın sizin kitaplarınızı bakalım. Açın herhangi bir diyanet mealini 'kadını dövün' yazıyor. Bilhassa kadınlarla ilgili ayetlerde çok ciddi saptırmalar vardır."
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.03.2018 16:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Keci cobani 2018-03-14 16:05:48

Beyin gücleri yeterli olmadigi icin kadin dövmeye kalkiyorlar bunlarda söz Cabuk bitiyor onun icin dayak atiyorlar unutuklari bir sey var dövmek ve dövülmek icin iki kisi lazim döven ve dövülen annalar bacilar hic kimsenin size dayak atmaya haki yoktur direnin

Avatar
selam SAYIN BAYINDIR 2018-03-14 16:00:54

SENIN GIBI BIR KAC KORKMIYAN OLSA BU ALCAK DIN TACIRLERININ KARSISINDA KONUSACAK KANDIRACAKLARI HALK KALMAZ YUZSUZ VIJDANSIZ DINCI GRUH GUNLUK ALLAHI PEYGAMBERI KULANIYORLAR DIYANET CISLARI BAKANLIGI VASITASIYNAN

Misafir Avatar
çok belli ediyor ama 2018-03-14 16:27:47 @selam SAYIN BAYINDIR

adam o kadar içmişki düz bile bakaıyor. gözler kaymış. ayyaş şey defol birde ilahiyatçı olacaksın. fitneci seni.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
aha bir sarhoş daha 2018-03-14 16:26:17 @selam SAYIN BAYINDIR

içmiş kafayı bulmuş, "erkekseniz çıkın karşıma" diyor. aha buda kemal kılıçdaroğlunun içtiğinden içmiş aynı şeyleri zırvalıyor.

Beğenmedim! (11)
Avatar
Okur 2018-03-14 16:18:41

Dövün kelimesini tercüme etmek bu kadar mı zor?o kadar Arap dostunuz var onlara sorun,ama nerdeeee kavga etmediginiz arap mi kaldi.dusman yaratmada üstünüze yok, bütün düşmanlarınız yeryüzünden silinse dusmaniniz yok diye kahrinizdan oleceksiniz.gelde Atatürk'e hayran olma, boşuna demedi, ülkeyi şeyhler,şıhlar ülkesi yapmayın diye

Avatar
Dejavu 2018-03-14 16:23:13

Eeeeeee Oy devşirmek için camilerde imam müezzinleri çalıştıran Beleş hac umre ziyaretleri organize eden diyanetten ne bekliyorsunuz ki?
Olacağı buydu şimdi birbirlerine kılıç çektiler pastayı paylaşmak için. İYİ GÜNLERE

Avatar
Okur 2018-03-14 16:09:09

İyide hocam nisa suresi 34 ayette kadını dövün diyor,neresi yanlış.?bosuna demiyorum,bu çakma müslümanlar, Müslümanlıktan utanıyor diye,bal gibi dövün diyor.diyelim ki dövün yazmıyor,degistirildi,kim değiştirdi ,?hani Kur'an değiştirilemez di?....zaten Hz Osman orijinal kuran ayetleri ni ,değiştirilmesin diye yaktı.en azından Kur'an'ı okumamış veya içeriğini anlamamisti,Anlasaydın şüphe etmezdi.,ayrıca kuran zaten değiştirilmiştir,kanıt mi? Kur'an'ın İlk ayeti ne oku,oku ayeti ile başlar kuran,peki günümüzdeki kuran oku ayeti ile başlıyor mu ? hayır.demekki sıralanma kesinlikle değiştirilmiştir, sıralamayı değiştiren, içeriğini niye değiştirmesin.hz Osman'ın bir bildiği vardi da Kur'an'ı yaktı,boşuna Hazret olmadı...siz onu Bilal Erdoğan hazretleri mi sandiniz

Misafir Avatar
hz.osmana iftira atma...zalim kişi. 2018-03-14 19:56:15 @Okur

okur....hz.osmana iftira atma..ödemen cehennemle olur...hz.osmanın kuranı kerimi topkapı sarayında..sende ordan burdan duyduğunla yetin..iftira at..yarın nalları diktiğinde Allah sanada en erken MEZARDA sorduracak...işte o zaman halini gör.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
arda 2018-03-14 16:29:26 @Okur

kadını dövün diye bir şey yok DARABE kuranda bir çok anlamda kullanılıyor burdada dövün anlamında kullanılmadığı ap açık ortadadır biraz araştırırsanız bulursunuz.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
: @Okur x---cevap 2018-03-14 16:29:09 @Okur

okur adlı yorumcu artık ipe sapa gelmez yani asla temizlenmez bir kaşarlı GAVUR olmuşsun.

Beğenmedim! (7)
Avatar
52 2018-03-14 16:17:13

bu atatürkün kurduğu diyanet değil öyle olmuş olsa zülümün kime yapılırsa yapılsın yasak olduğunu anlatırlardı ama bunlar insalara kuluğu aşılamaya çalışıyorlar şu maun suresini birde kendileri için okusunlar*yaşar nuri rahmetlinin karşısıma çıkamıyorlardı---acaba neden***

Avatar
hasan ali 2018-03-15 05:31:34

turan dursun neden katlettile cünkü karşısına cıkamadılar arkasından sıkıp öldürdü kahpe dölleri hırsızlar

Avatar
Derince 2018-03-14 16:32:45

Bunları özelliklimi seçiyorlar . Bir gidiyor öbürü geliyor demekki söylediklerini az buldular .daha ağır söylemler gelecek galiba hade bakalım .