Abdülhamit'in torunu devlet lisesinde mehterle karşılandı

2. Abdülhamit'in 4. kuşak torunu Orhan Osmanoğlu, Selimpaşa Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde konferans verdi.

Abdülhamit'in torunu devlet lisesinde mehterle karşılandı

2. Abdülhamit'in 4. kuşak torunu Orhan Osmanoğlu, Selimpaşa Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde konferans verdi.

06 Nisan 2018 Cuma 23:53
Abdülhamit'in torunu devlet lisesinde mehterle karşılandı

2. Abdülhamit'in 4. kuşak torunu Orhan Osmanoğlu, Selimpaşa Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde konferans verdi.

Osmanlı padişahlarından 2. Abdülhamit'in 4. kuşaktan olan torunu Osman Orhanoğlu, davet üzerine Silivri Selimpaşa Anadolu İmam Hatip Lisesi'ne geldi.

Silivri’nin yerel haber sitesi Süper Silivri’de yer alan habere göre; okulbahçesinde mehter marşıyla karşılanan Osmanoğlu, Milli Eğitim Bakanlığı Müşaviri Halis İşler, Silivri İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Ay, Şube Müdürü Erdal Aslan, Selimpaşa Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdürü Abdurrahman Öztürkoğlu ve Silivri Hasan-Sabriye Gümüş Anadolu Lisesi Müdürü Ahmet Aksünger ile öğrencilere büyük dedesi Sultan Abdülhamit'i anlattı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.04.2018 17:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Derince 2018-04-07 00:12:52

Ne güzel kırmızı halıda serseydiniz efendim . Yakışır vAllahi birilerine sopa digerlerine mehterle karşılama ancak bu bizde olur.

Misafir Avatar
güven 2018-04-07 13:52:19 @Derince

Skandalmı*
neden?
Türk kültürüne tarihine uygun yakışır bir konferans adına reziller SKANDAL demişler. bu densizlere içki kadehleri kaldıran konferanslar zevk verir. isyan küfür ihanet aldatma konferansları, toplantıları bu cahil ihanet şebekelerini pek mutlu eder. ama türk tarihinin gerçekleri bunları rahatsız ediyor.

Beğenmedim! (3)
Avatar
UYGAR 2018-04-07 08:03:48

Toplumlar hak ettikleri şekilde yaşarlar.Cahil bir toplum olmanın bedelini ödemeye başlıyoruz.Bize bu güzelim ülkeyi,Cumhuriyeti,Laikliği,Bağımsızlığı armağan eden Atatürk,silah arkadaşları ve o onurlu halkımızın değerlerini bilemedik,Atamızın yolundan gidemedik,Çağdaş,uygar,medeni bir ülke olmak yerine Hurafe,kula kulluk eden,gerici tarikat yapılanmalarının kuklası olmayı seçtik.Çalışmayan,üretmeyen ve her şeyden önemlisi araştırmayan,sorgulamayan,okumayan bir ülke tabiî ki diploması bile olmayan kişiler tarafından yönetilirler.Bu karanlığı fırsat bilen gericiler ve Apdulhamit döllemeleri de böylece mehter takımı ile karşılanırlar.Bunlar fetönün piçleridir.

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-07 11:33:27 @UYGAR

yaraya parmak böyle basilir. Tesekkürler!

Beğenmedim! (0)
Avatar
sen kim oluyorsun? 2018-04-07 05:40:51

bu kokona kim oluyor da konferans veriyor? bunun egitimi ne, kültürü ne?
Alooooo diploman nerde? sen git cariyelik yap baska yetenegin yok.

Misafir Avatar
@sen kim oluyorsun? x---çüüüşşş 2018-04-07 15:19:36 @sen kim oluyorsun?

ÇÜŞŞŞŞ eşşşşşek çüüüüş. biliyorum aç karnını doyurmak için anırdın ama yiyeceğin YAL haramın zıkkımın olsun. İT lik yapıyorsun. önemli olan adamlık yapmak.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Remzi 2018-04-07 09:09:37

Alcaklar, Cumhuriyetin temeline ettiniz. Ama basaramayacaksiniz. O sizin Osmanli torunu dediklerinizin damarlarinda Hristiyan ve Yahudilerin kanlari dolasiyor. Hepiniz onlar gibisiniz ve vatan hainlerisiniz.

Avatar
A 2018-04-07 07:45:48

Neyi anlatı acaba bari koca imparatorluğu nasıl bitirdiginimi anlatı. Ulan çomarlar nedir bu neo- osmancılık ne içiyorsunuzda kafa oraya kadar geri gidiyor. Dünya Mersine sizler tersine gidiyorsunuz.

Avatar
evet 2018-04-07 13:53:49

Büyük sultan ABDUL HAMİT anlatılmış. adonadan SKANDAL demiş bu serseriler. ulan asıl skandallar içinde yüzen sizin kendinizsiniz.

Avatar
S. 2018-04-07 22:59:38

Yaziklar olsun geçmişini bilmeyen sahip cikmayan cikamayan geleceğine nasıl sahip çıkar cahiller...