Abdülkadir Selvi, kulis aktardı: ‘Başbakan Yıldırım'ın gönlünde Meclis başkanlığı var’

Hürriyet yazarı Selvi, Başbakan Binali Yıldırım hakkında çarpıcı bir kulis bilgisi paylaştı.

Abdülkadir Selvi, kulis aktardı: ‘Başbakan Yıldırım'ın gönlünde Meclis başkanlığı var’

Hürriyet yazarı Selvi, Başbakan Binali Yıldırım hakkında çarpıcı bir kulis bilgisi paylaştı.

18 Mayıs 2018 Cuma 00:13
Abdülkadir Selvi, kulis aktardı: ‘Başbakan Yıldırım'ın gönlünde Meclis başkanlığı var’

Hande Fırat'ın sunduğu Gece Görüşü programına konuk olan Hürriyet Gazetesi Yazarı Abdulkadir Selvi, Başbakan Binali Yıldırım hakkında çarpıcı bir kulis bilgisi paylaştı.

Selvi, "Biz Binali Yıldırım'ın İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı olup olmayacağını konuşuyorduk ama erken seçim kararı alınmasıyla birlikte, yeni bir durum ortaya çıktı. Sayın Başbakan'ın Meclis başkanı olmayı arzu ettiği yönünde kulis bilgileri duydum" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adalet 2018-05-18 00:20:45

erdoğan ın maşası kukladan başkan olmaz yeter bıktık defol un gidin artık tamam

Misafir Avatar
KUDUS LAF DEGIL TATBIKAT ISTIYORUZ 2018-05-18 01:20:07 @Adalet

ERBAKAN HOCA 1980'den bu güne sesleniyor
https://www.youtube.com/watch?v=zHlCpnn8SsI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
artik degisim zamani CHP zamani 2018-05-18 00:59:25 @Adalet

ARTIK DEGISIM ZAMANI EKONOMI ORTADA EKONOMIYI UZAYLILAR BU HALE GETIRMEDI SATIP SATIP TUKETIRSEN IHRACATIN ITHALATINDAN FAZLA OLURSA ULKENDEN HEP DOVIZ CIKARSA DOLAR AVRO UCAR DURUR BORCLANIP DURURSUN YETMEMIS GIBI YAPTIGIN KOPRULERI SEHIR HASTANELERINI DOLAR BAZINDA HAZINE GARANTILI BORCLANDIRARAK YAPARSAN KULLANANDA KULLANMAYANDA ODERSE DOLAR ARTTIKCA KOPRU GECISLERI ZAMLANIRSA ET SAMAN TOHUM COGU GIDA BORSA GIBI OLURSA MILLET TABIKIDE TAMAM DER

Beğenmedim! (0)
Avatar
07 2018-05-18 00:21:51

ya normal basbakanlik sayin erdogana verecek kendiside meclis baskanligi istiyor ama kim verecek meclis cogunlugu kimin eline gececek

Avatar
çantada keklıkmi 2018-05-18 00:24:03

yani 600 milletvekilinin yarısından fazlasını 300 ün üstünde milletvekili çıkaracağını şimdiden ayarlamışlarmı bende yazlık son model araba bankada dolar ve euro istiyorum ama sizin gibi çalamıyorum çalarsamda ağzıma yüzüme bulaştırırım deniz feneri gemicikler paraların sıfırlanması ayakkabı kutuları tayyibi ilgilendirmiyorda kimi komşusunumu ilgilendiriyor

Avatar
açıkla 2018-05-18 00:29:08

selvimisin ne boksun senelerden beri tayyip lehine yazdığın yazılardan ne kadar nemalandın her yazı için ne alıyorsun mal varlığın nedir delikanlı isen doğru cevap ver yoksa deliğikanlımısın angut

Misafir Avatar
fikir 2018-05-18 04:38:30 @açıkla

bu gazeteci falan degil, bir etki, algı ajanı. eline verdikleri ödevi calısıp bozuk türkcesiyle emperyalist patronlu foseptik kanallarinda türk halkını zehirlemeye calısan bir engerek yılanı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
SIKILDIK gari TAMAM 2018-05-18 00:31:22

Ambarda darı bitti ama tavuklar kendini darı ambarında zannediyor.

Avatar
52 2018-05-18 00:35:08

başbakanliği tek adam rejimine teslim edenden değil meclis başkanı meclise kapıcı dahi yapmaz bu milet sizi gerçekten akp sizler kabak tadı verdiniz ülkemize kene gibi yapıştınız *sizler önce yüce divanda hesap vermeyi dünseniz daha gerçekçi olucak

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-18 00:49:36

MUHARREM INCE

Misafir Avatar
DERSİM 2018-05-18 10:24:06 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

TAMAM

Beğenmedim! (0)
Avatar
bizim gönlümüzde 2018-05-18 00:47:58

YOK