banner87

Abdulkadir Selvi: Seçimlerin iptali söz konusu olabilir

Hürriyet yazarı Abdulkadir Selvi yarın bütün gözlerin Anayasa Mahkemesi'nde olacağını söyleyerek, "Anayasa Mahkemesi, CHP’nin seçim yasasıyla ilgili iptal istemiyle açtığı davayı esastan görüşmeye başlayacak" dedi. Selvi, "Seçimler iptal olacak mı?" sorusunu gündeme getirerek, "Burası Türkiye, dikkatli izlemekte yarar var" ifadesini kullandı.

Abdulkadir Selvi: Seçimlerin iptali söz konusu olabilir

Hürriyet yazarı Abdulkadir Selvi yarın bütün gözlerin Anayasa Mahkemesi'nde olacağını söyleyerek, "Anayasa Mahkemesi, CHP’nin seçim yasasıyla ilgili iptal istemiyle açtığı davayı esastan görüşmeye başlayacak" dedi. Selvi, "Seçimler iptal olacak mı?" sorusunu gündeme getirerek, "Burası Türkiye, dikkatli izlemekte yarar var" ifadesini kullandı.

30 Mayıs 2018 Çarşamba 09:23
Abdulkadir Selvi: Seçimlerin iptali söz konusu olabilir

Selvi yarın AYM'nin esastan görüşeceği dava ile ilgili, "24 Haziran’da erken seçim kararının alınmasından bu yana en kritik gelişme yaşanacak" diye yazdı. Hürriyet yazarı yazının devamında şu ifadeleri kullandı:

CHP, seçim yasasının ittifaklarla ilgili bölümüne itirazda bulunmadı. 29 başlık halinde seçim güvenliğiyle ilgili bölümde iptal ve yürürlüğün durdurulmasını talep etti.

Anayasa Mahkemesi’nden CHP’nin iptal isteminin reddi yönünde bir karar çıkarsa, seçimlerin önünde hiçbir engel kalmayacak. Ver elini seçim sandığı.

Anayasa Mahkemesi, CHP’nin iptal istemini yerinde bulur ve bazı maddelerin iptali yönünde karar verirse ne olacak?

Daha açık bir ifadeyle seçimler iptal edilecek mi? 

.

.

.

Seçimlerin iptali söz konusu olur mu derseniz? Kime sorduysam olmaz dediler ama burası Türkiye, dikkatli izlemekte yarar var.

Yazının tamamı için tıklayın

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.05.2018 10:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ASLAN 2018-05-30 09:26:49

SEBEB KAYBETME KORKUSU

Misafir Avatar
mesele Erdoğan değil 2018-05-30 12:29:00 @ASLAN

Kardeşlerim mesele Erdoğan değil. mesele Türkiyenin kalkınmasıdır. iktidarda örnek K partiside i olsa başarılı olursa onuda hedefe koyarlar. mesle Türkiyeyi sömürmek . Erdoğan sömürtmüyor hedefte. mazAllah chp hdp meral hnm sp de bu emperyalis güçlerin kuklası. biz millet olarak yola DEVAM.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
@ASLAN x---manyak 2018-05-30 12:25:46 @ASLAN

ıt: @ASLAN x-------cahil manyak seni olayı iyi anla. seçimlerin iptalini isteyen chp . AYM chp nin isteyi doğrultusunda toplanacak. sen lafı kıçından amı anladın yoksa manyakmısın tımarhanedenmi kaçdın?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
A.yasa mhk.sine güvenilir mi? yarın belli oyacaktr 2018-05-30 11:32:34 @ASLAN

akp.bu milleti daha çoook kullanacaktır..yarın ya erteleme veya iptal sonucu doğabilir..çünkü akp.zordadır..
1.5 yılı yine devam ettirir..
bu düşüncelerimiz bir tahmindir.
İnşaAllah anayasa mhk.si gereksiz maddeleri iptal edip seçime devam demesi gerekir.yoksa yanlı ve taraflı olduğunu ortaya koymuş olur.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ahmet 2018-05-30 10:12:39

A güme gitti B ve C de sıra

Misafir Avatar
ramazanda hile mi yapacak anayasa mhk.si üyeleri 2018-05-30 11:36:24 @ahmet

akp.demek hile kurgu..şeytanlık demektir
Milleti top oynamak gibi kullanıyor.
istediğini asıyor istediğini susturuyor.
mahkeme falan hikaye..baktılarki olmuyor..mahkemeyi kullanacaklar.
hemde ramazan ayında belki oruçlular..
yani mubarek günde oruç tut..arkadanda hile hurda ve etki yap..
Allah en gizlisini görüyor biliyor..inşaAllah akp.yi bitirir..

Beğenmedim! (0)
Avatar
bu olursa 2018-05-30 10:38:57

akp mhp koalisyonu bayram eder ama nereye kadar

Avatar
hadi oradan 2018-05-30 10:53:27

YOK ÖYLE YAN CIZME BIYASI DOLAN GIDER AKPE GÜVEN BIRAKMADI HERTÜRLÜ PISLIK AKIYOR HERYERLERINDEN SIMDI IYI PARTI CHP ZAMANI

Avatar
Nurali boz 2018-05-30 11:00:29

Reis zonkayi gordu kadilarini devreye sokarsa hic sasirmam kaybedeceksiniz aym recebin diplomasini sorgulamalidir her seyfden once ali cengiz oyunu degil varligi varmidir yokmudur orda oturanlar insanmi yoksa mankurtmu belli degil

Misafir Avatar
@Nurali boz x---------- gözüne girsin oku baiiim. 2018-05-30 12:33:33 @Nurali boz

@Nurali boz x.................."Anayasa Mahkemesi, CHPnin seçim yasasıyla ilgili iptal istemiyle açtığı davayı esastan görüşmeye başlayacak" dedi.**okusada değişmez bu robot .

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmet 2018-05-30 10:05:42

Ben söylüyorum bir hafta kala iptal seçimler iptal.

Misafir Avatar
anayasa mhk.si ya düzgün işyapar veya seviye düşür 2018-05-30 11:42:11 @Ahmet

anayasa mahk.sini dinlemeyen ayaklar altına alan kararlarını hiçe sayan akp.şimdi anayasa mhk.sinin kararını bekliyor..belkide gizli bişeyler kullanıyorlar.iptal olsun seçim biz daha hazır değiliz..misali gibi.
Ancak milletide kullanmış olurlar..ne kadar gizleseler de millet anlar..
1.5 yıl kÂrda kaldım deselerde avp. ve diğer ülkeler akp hükümetine değer vermez hale gelir..
hani merkel davet etmişti..yalan çıktı..almanya böyle bir davet olmamıştır dedi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmet 2018-05-30 10:10:37

Ben söylüyorum bir hafta kala iptal seçimler iptal.

Avatar
B.C 2018-05-30 11:38:45

Etdoğanı kaybetmek demek Turkiyeyi kaybetmek demektir.