banner87
Flaş Haber
Kapat

Abdullah Gül: Çok mutlu oldum

Abdullah Gül, 21. Avrasya Ekonomi Zirvesi'ne katılarak bir konuşma yaptı.

Abdullah Gül: Çok mutlu oldum

Abdullah Gül, 21. Avrasya Ekonomi Zirvesi'ne katılarak bir konuşma yaptı.

12 Nisan 2018 Perşembe 21:24
Abdullah Gül: Çok mutlu oldum

Gül, Twitter hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, 'Bugün 21. Avrasya Ekonomi Zirvesi’ne katıldım ve teknoloji - siyaset ilişkileri üzerine bir de konuşma yaptım. Doğrusu birçok ülkeden gelen cumhurbaşkanı dostlarımla beraber olmaktan çok mutlu oldum.' ifadelerini kullandı.

FOTOĞRAF PAYLAŞTI

Avrasya Ekonomi Zirvesi'ne katılan Gül, zirvede konuşma yaptığı sırada çekilen bir fotoğrafını da takipçileriyle paylaştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.04.2018 22:14
Anahtar Kelimeler:
Abdullah Gül
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gele me 2018-04-12 21:47:55

beceriksiz cumhurbaskani erdogani basimiza sen musallat ettin kimse seni hatirlamiyor artik

Misafir Avatar
@gele me x--cvp 2018-04-13 08:33:05 @gele me

Size bir A N SEZER lazım değilmi? birde Ecevit ki ülkeyi batırsınlar. ya insan tipindesiniz ama hayvanlaşmışsınız siz ne diyeyim başka. Eceviti uyşturup felç edip ülkeyi soyan zihniyet sizziniz da. 16 bankayı batıran siz ve taraftarınız gazeteciler. hainlik sizinkidir. bu vatanın evlatlarına laf etmeye hakkınız yok.

Beğenmedim! (2)
Avatar
soytariya bak 2018-04-12 23:04:20

geberdiginde mutlu olanlar da olacaktir. Dua edecekler sanma.

Misafir Avatar
001 2018-04-13 00:43:33 @soytariya bak

tayyiple ikisi bu memleketin anasını sktiii konuşuyor gül de

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ossmann 2018-04-12 23:41:51

Hah simdi ekonomisini batirmak isteyen ülkeler ile ugras onlarida siyonistlerin kuyruguna tak!

Avatar
001 2018-04-13 00:44:16

Tayyipin uşağı olacağına tayyip senin uşağın olsaydı neden yapmadın başımıza bela ettin reisi

Avatar
Vatandaş 2018-04-13 01:14:19

Biri abd uşağı diğeri İngiliz uşağı al birini vur ötekisine emperyalist ülkelerin ellerinde oyuncakları.

Avatar
Nurali Boz 2018-04-12 22:11:43

Tabiiki mutlusun Turkiye cumhuriyetini yok ettiniz ikiniz sizi hirsizlar sizi

Misafir Avatar
ege 2018-04-13 08:30:09 @Nurali Boz

@Nurali Boz x***********soysuz terbiyesiz kendini bilmez seni. en büyük hırsız sensin nursuz ali . hayatın çöplük önce kendine bak. piskopat seni.

Beğenmedim! (1)
Avatar
deizm mi o da ne 2018-04-13 01:06:42

SAZANLARIN SAZANLARI ULKESI TURKUYE NE ZAMAN EKONOMI KOTU OLSA AKP ortaya bir balik atar tum ulke kamuoyu atlar a be gerzekler kamuoyu akp nin tek derdi var su an biri ekonomi biride abd nin suriyede gozdagi verip ruslarla su an kurtlerin bolgesi icin gizli pazarlik yapmasi yani isler her acidan kotu ve kamuoyuna bi polim lazim hoooop ativerdiler planli bir sekilde canli yayinda tum turkuye yedi aziz nesinin ayagini opeyim nede hakli akp gundeminde deizm diye asla bi gundem yok bu dini icerikli tartismati herkes yedi yuh bu ulke muhalefetine yuhhhh

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM . 2018-04-13 05:46:08

Serseri ,pısırık .tayyip gibi TÜRK VATANI HAYİNİNİ başımıza 16 senedir belâ ettin .Siktirip olup gittin .Seninde tayyipden kalan yerin yok çadın çırptım milyar bakın milyar dolarları İSVEÇ BANKALARINA YIĞDIN sinsi çsesiz yılan yeraltından saman yürüten beyaz yılan hısızlar ,şerefsizler ÖBÜR TARAFDA TANRI SİZE HESAP SORACAK sen de tayyiode ,hanedanlığınızda ŞNŞALLAH cehendemin dibinde çayır ,çayır yanacaksınız çığlıklarınız , feyatlarınız ruhunuzu bile ayırmıyacak mezarınızdan fırlıyacak geberin lan deyuslar hemde trafik çucak kazalarında kafanız gövdedinden ayrılsın dileriz TÜRK ULUSU OLARAK TANRI tayyibede sanada 7 den 70 büttün sülâlenize TÜRK ULUSUNA YAPTIĞINIZ NANKÖRLÜKTEN DOLAYI ÖLÜMLERİN EN FAACİASINI ,EN FELÂKETİ EN DEHŞETİNİ VERSİN ETLERİNİZ LİĞME ,LİĞME OLSUN KAFANIZ GÖVDENİZDEN KOPSUN AMİN BİZ TÜRK ULUSUNA 16 SENEDİR ÇEKTİRDİNİZ KEFEN BULAMIYASINIZ BÜTÜN ORGANLARINIZ PARAM ,PARÇA OLSUN ĞLKEMİZ TÜRK VATANIMIZI ,TÜRK ULUSUNU NE HALE GETİRDİNİZ DOĞMAMIŞ BEBEĞİMİZE KADAR ŞEHİT VE ÖKSÜZ VERDİK TANRI BİN TÜRLÜ tayyibinde seninde hepinizinde sülâlece belânızı versin çoluk çocuk hepinizin biz TÜRK ULUSUNA KAN AĞLATINIZ DİLERİM TANRIDAN SİZLERDE KAN APLAYIN ,KAN KUSUN .Şerefsiz namusuzlar ..!!