Abdullah Gül'den Afrin harekatı mesajı!

11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Suriye’nin YPG kontrolündeki Afrin bölgesine düzenlenen 'Zeytin Dalı Harekât'ına ilişkin Twitter'dan paylaşımda bulundu

Abdullah Gül'den Afrin harekatı mesajı!

11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Suriye’nin YPG kontrolündeki Afrin bölgesine düzenlenen 'Zeytin Dalı Harekât'ına ilişkin Twitter'dan paylaşımda bulundu

21 Ocak 2018 Pazar 00:14
Abdullah Gül'den Afrin harekatı mesajı!

Abdullah Gül, resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan paylaştığı mesajda "Allah ordumuzu muzaffer etsin, askerlerimizin yardımcısı olsun" ifadelerini kullandı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.01.2018 00:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossman 2018-01-21 01:37:01

Hic kimse, vatani neden bu duruma düsürdünüz diye soran yok. Tayyip ve davudoglu yargilanmali!

Misafir Avatar
sabırlı 2018-01-21 19:24:09 @Ossman

Eyyy gafiller bu ülkede yaşıyorda hala Türkiye hükümeti aleyhine çalışıyorsanız bilinki kendinize düşmanlık ediyorsunuz. ama bu ülkeyi rabbim inşAllah koruyacak siz kin ve nefretiniz yüzünden kahrolacaksınız. aklınızı başınıza alın derim dostca. bu vatana ihanet edenlerin burnundan fitil fitil geliyor bu ülkenin ekmeyi suyu. sizde aynı sonu istemeyin.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
avrupada olsaydi 2018-01-21 03:46:01 @Ossman

yargilanirlardi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-01-21 00:27:41

Ordumuza kumpas kurulurken sesini cikarsaydin inandiriciligin olurdu,şimdi çok geç.ordumuz sizin ihtiraslarınizin bedelini caniyla oduyor. Komşularla sıfır sorundan nerelere geldik,bari Kılıçdaroğlu' ndan af dileyen.Bir uçuyoruz diyorsunuz,bir bekaa sorunumuz var diyorsunuz, hacim bir karar verin.hayal kurmayı bırakın demokrasiyle yaşamayı öğrenin, Osmanlı biiitttiii nokta

Avatar